ďťż

Wolf

witam co sadzicie o tym "kicie" , dało by to rade ,

http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWD3V


może być, byle by sie dziury zgadzały. A ta przednia łapa to daje sie przykrecic do czegoś w EK? bo jak montowalismy w EJ, to trzeba było przednią belke zakupić dodatkowo.
nie kupuj tego, zaadoptuj seryjne z pralki!!! te dziadostwo czesto nie pasuje!!
szczerze to nie wiem nawet jak z ta przednia łapa , Kosiniak co masz na mysli mowiac zaadoptuj ser z pralki tzn da rade seryjne z pralki zawiesic gdzies do klatki w ej6 bez zadnego ich przerabiania??


dobry blacharz ci to wspawa idelanie!! bedzie prosto i pewnie!!
co łapy mi wspawa do klatki ?
do jakiej klatki?? wspawa ci lapy w miejscach w ktorych powinny one byc!!

wspawa ci lapy w miejscach w ktorych powinny one byc!!

no własnie i tutaj jest haczyk, wole jednak gotowy produkt niż przekoszone łapy, bo pan Henio spawacz-blacharz akurat wczoraj zapił na chrzcinach.

wole jednak gotowy produkt niż przekoszone łapy gotowy owszem ale nie ten no name za 100$, ja bym na cos takiego nie poszedl, jezeli gotowy to tylko pewny!!!
dobra piszac klatka miałem na mysli rame czy jak to tam fachowo sie nazywa , czyli mount no name mogłyby byc do dupy ale nie koniecznie
kosi- pewna jest tylko śmierc kolesie od tych prelud 3 gen tez mieli kłopoty z dopasowaniem super hiper top klasa łap. po prostu minimalnie nie pasiły otwory i trzeba było troszkę pomodzic.
wiesz ziomie mi juz nie chodzi i to czy one beda w 100% pasowac bo jak znam zycie to nie ale o ich wytrzymalosc raczej :/
na oko, to blacha 5mm, powinno dac rade spokojnie. i przyznam racje, że w temacie wytrzymałosci fabryczne łapy sa niezłe.
to patrze nie zla jazda moze byc nawet z dobrym towarem , co bym nie kupil moze nie pasowac
tak to juz jest, u mnie jedna polos byla za dluga, slyszalem tez o zbyt dlugim hasporcie wiec nie ma regoly ;/
no Stef tez dawal do Bydgoszczy półos, bo za dluga była z 1,5cm.

no Stef tez dawal do Bydgoszczy półos, bo za dluga była z 1,5cm. heh u mnie bylo dokladnie tyle samo, ale w ameryce ponoc wsio pasuje
bo w ameryce wszystko jest cool , tak przy okzazji jak wspominacie o polosach do swapa ida od pralki - prawda?? co robiliscie w przypadku za długiej osi az o 1.5 cm , bo chyba nie da sie tego załatwic pogłebieniem fazki w trojniku mogło by to zamocno osłabic konstrukcje ??
ida customowe. oddaje sie do Bydgoszczy i goście wiedzą, co tam sie robi z tym.
hmm do bydgoszczy to mam spory kawalek, jezeli juz cos probowal bym to zalatwic na miejscu ale musze wiedziec co i jak trzeba zrobic z polosiami ,
no trzeba było wyfrezowac wielkolin skrocic o tyle, ile było za długie.

hmm do bydgoszczy to mam spory kawalek ci nie znaczy ze musisz tam jechac!
no wiem zawsze jest poczta , tak czy inaczej zaczne sie martwic jak dorwe jakies fajniutkie h22 ,
do torunia nie bydgoszczy wysylasz kurierem i za dwa dni masz polos w domu. chlopaki wiedza co i jak wiec nie ma problemu. u mnie przeciagneli lekko frezy na polosi tyle ile sie dalo, a reszta to frezowany trojnik, ale nie duzo. i tak jest minimalnie za dlugo bo czuc lekki wibracje, ale jezdze juz od roku i na razie wszytsko ok. bedzie trzeba po prostu zrobic nowa polos. a co do mount kita to ja mialem HCP i pasowal bez przerobek, natomiast nie wyglada tak pro jak hasport aluminiowy, po prostu pospawane blaszki i pomalowane dosyc fajnie.
Problem w tym że HCP zakończył produkcję i nie można nigdzie znaleźć ich kitów chyba że wypłynie czasem jakaś używka. Ja kupiłem tydzień temu :

http://www.streetimports....ails.asp?id=364

ma dosyć miękkie gumy co podobno zapobiega wibracji nadwozia. Produkuje go firma Yonaka, były dwa wątki o tych mountach na hondatechu i nie zjechali ich całkowicie...

Jeśli kogoś interesuje jak się sprawdzi to zapraszam na prv za 2-3 tygodnie.
ja mam u siebie i mocowania i półosie no name jezdze od maja zrobiłem ok 20tys i na razie wszystko jest ok.Mocowania pasowały, z półosiami trochę kombinacji ale obeszło się bez frezowania.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl