Wolf
MODEL: 1995, HB, 3D EG6
SILNIK: B16A2
Mody:
1. CAI
2. Kolektor DC sport
3. Aem Cam Gears
4. Walki ITR
5. Sprezynki ITR+ tal
6. APEXI VAFC2
7. Tloki Wiseco wzrost kompresji
8. Racing Chips rev lim. 9500 Vtec 5700
9. Kable do swiec OBX
10. Wydech 2.25 Megan Racing
11. Regulator paliwa B&M
Szacowana moc ok. 190KM czasy na 1/4: 14.7s
sorki ale jakbym mial tyle wsadzic kasy i liczyc ze bede krecil 14,7 to bym wolal to przebimbac na majorce
czy projekt juz jest skonczony? masz jakies wykresy, dane itp?
Jak na 190KM (o ile tam rzeczywiście tyle jest w co jednak śmiem nieco wątpić) to wynik na 1/4 słabiutki...
Kras... seria robi okolo 15.6-7
Kras... seria robi okolo 15.6-7 a civic 4gen niewiele lzejszy z samym dolotem i wydechem 14,5 nie zartujcie sobie...czekamy na szczegoly wlasciciela cos czuje ze specjalnei on to napisal hehe zeby sciemnic
15.6 to robi seryjny CRX z D16A9 a taki 5gen. VTI nawet też seryjny jest sporo szybszy. Ja stawiam na czasy minimalnie ponad 15s dla serii...więc zejście na 14.7 przy takich modach to średnio jest.
1 rzecz katalogowo 15.8 ma VTI
2 rzecz z tego co wiem 14.7 to w stalowej woli, To ja mialem tam 0.5 sekundy gorsze czasy,
wiec auto w Bemowie mogło by miec czas w okolicach 14.2 ,a z tego co wiem najszybsze b16 w plsce zrobiło ET 13.9
Mialem ostatnio male buum ale silniczek ocalal. W obecnej chwili B16 jest przekladane do orginalnego VTI jak beda zawody w Warszawie to postaram sie przyjechac i zmierzyc dokladnie bo 14.7 to wynik na asfalcie gdzie wszyscy mieli gorsze czasy. Dodam tylko ze ruszajac z 3.5 tys rpm brak trakcji do 3 biegu. przed modami ruszalem z 4-4.5
ŁAAAAŁŁ, brawo Kuki
ps. seryjna coupe 6gen b16 robi 15.3
Mialem ostatnio okazje scignac sie z civicem type R 200KM i troche dostal :] Troche mnie to zdziwilo tym bardziej ze jechalem na seryjnej mapie paliwa bez apexi wystrojone pod mody
Jak ja kocham te gadki o osiągach seryjnych aut (a w szczególności vti). Moje 2 seryjne vti sedany robiły wysokie 15ki/niskie 16ki. Ale seryjny to znaczy taki jak z fabryki wyjechal, bo ja takimi wtedy jeździłem. Wiec sorry chłopaki ale nie ma chu#$` na Romana żeby seria vti (nawet 3d) zrobiła mniej niż jakieś 15.4. Jeśli chodzi o przemira to respekt, tylko jak lukiasz mówisz ze niewielka różnica w wadze to wprowadzasz wszystkich w błąd. Jak przemir robił 14.5 to obstawiam ze ważył 800-850 kg, a to jest ponad 300kg różnicy w stosunku do np. mojego sedana. ARTX, masz u siebie seryjny dolot i seryjny układ wydechowy od vti 48mm?
Np. Adamek miał szybkiego vti 3d i na serii robil tez wysokie 15ki/niskie 16ki.
A wszystko się bierze z tego, ze ktoś robi cały wydech, dolot, wypier!@$a 100 kg ze srodka i mowi: pierdyknalem 14.9 seria hehehe
Sorki ze się tak rozpisałem, ale mnie szlak trafia ze są szybsze serie od mojego mego stjunowanego bolidu buehehehe
powtarzalne miałem w seri 15,9 z tym że z całą zabudową audio no i ja waże ponad 100!!!
Mialem ostatnio okazje scignac sie z civicem type R 200KM i troche dostal :] Troche mnie to zdziwilo tym bardziej ze jechalem na seryjnej mapie paliwa bez apexi wystrojone pod modyMasa, wszystko masa. Seryjny CTR z pełnym wnętrzem zrobi (oczywiście zależnie od kierownika) najlepiej okolice 14.8 więc jeśli Ty robisz 14.7 to nie ma bata.
A Adamek miał szybkiego EG6 ale nie robił wysokich piętnastek tylko okolice 15.0. Mkmo wszystko 3D jest zauważalnie szybsze od sedana.
ale 15.0 robil juz pod koniec swojej przygody z tym autem i to juz dawno nie byla seria. To ze wydlubanym b16 mozna robic 13ki to ja wiem, tylko ja mowie o serii. Bo tu wiekszosc kreci niskie 15ki seriami.
lukiasz mówisz ze niewielka różnica w wadze to wprowadzasz wszystkich w błąd. Jak przemir robił 14.5 to obstawiam ze ważył 800-850 kg, a to jest ponad 300kg różnicy w stosunku jezeli myslisz ze po wyjeciu ze starego auta (ktore jest obspawane i wzmacniane do tego malowane drugi raz) pół środka bo np dywany były, fotele z przodu tez, maty wszleki oryginalne też są, lekka tylna klapa i srednio ciezka przednia maska ale mimo wszystkoz 2-3 kg lzejsza od serii nie moze zrobic 14,5 to jestes w bledzie bo zrobila - modyfikacje pozyczony SAR AEM od Gula od D16 i wydech z kolektorem .... co ty na to? wagi ponizej 900 kg na pewnoe nie uzyskasz
ale lukiasz przeciez ja nigdzie tego wyniku nie podwazylem. A czy wazy 900, 850 czy 950 to sie dowiemy jak przemir podjedzie na wage. Na razie to sa dywagacje. Nawet jesli wazy 900kg tak jak mowisz, to jest 250 kilo roznicy w stosunku do mnie. Zreszta po co ja sie tu kloce? i tak zawsze bedzie ze seria b16 robi 14ki i tyle w temacie.
Zeby z mojej strony zakonczyc: nigdy nie podwazalem zadnych wynikow przemira, wiem jak ta dziwka jezdzi. Mi chodzilo o serie (czego nie mozna powiedzeic o rudej dziwce i wielu innych - 99% to nie serie). A jak juz mowilem 100 tysiecy razy seria to dla mnie auto z fabryki, ze wszystkim na miejscu i ze wszystkim seryjnym.
pozdro
A jak juz mowilem 100 tysiecy razy seria to dla mnie auto z fabryki, ze wszystkim na miejscu i ze wszystkim seryjnym.
z tym sie zgodze ale tylko jak wyjedzie z fabryki bo auta im wiekszy przebieg tym gorzej jezdza
Dane zaby 15.8 na 1/4.ITR seria 15 i tyle seria kreciłem ,piszecie ze vass 14.6 seria robi, TYLKO wywalone z auta 150 kilo.
seria to auto ktore nie mialo ZADNYCH modyfikacji.
nie mylcie pojec.
wydech + dolot to niby "prosta" modyfikacja jednak zanczaco poprawiajaca osiagi. wyjecie "tylko 150kg" z samochodu to pospolicie zwana "darmowa moc"
bez sensowne jest dywagowanie na ten temat.
vti seryjne robi 15.7-15.9
itr seryjny robi 15
i niech mi nikt nie pisze ze zrzucil 0.5 sek niczym, a w zasadzie dobra technika, bo jak widac wyniki sa powtarzalne...
ja wiem, tutaj jest niby seryjne, jak przegra z seicento to tez bedzie seryjne, jak wygra z mocniejszym autem to tez bedzie seryjne, ale do opisu w gazecie, albo panience z makdonalda bedzie nawymyslane tych modyfikacji HO HO
Izzy_rajder, to powiedz mi proszę co w moim samochodzie aktualnie nie jest seryjne (oprócz tego że wydech odpadł jeszcze u Adasia) że niby Adaś co za mody zrobił hę ??? Wiem o portingu kolektora wydechowego, coś jeszcze ?
faktycznie moj krecil 0-100km/h ( nie 0-60mph) w 6.61 a na 400m mial 15.13, ale fabryczny to juz nie byl, smieszne kosmetyczne zmiany, porting i polerka kolektora, filtr powierza K&N, zmieniony zawias na Apex, zmieniony wydech i kompletnie uwolniony, dalo to tyle ze od pierwszego startu urwalem 1 sekundepelna seria qrfa, tak jak u kazdego z forum...
...wtrace sie....
Izzy_rajder napisal:
"Jak ja kocham te gadki o osiągach seryjnych aut (a w szczególności vti). Moje 2 seryjne vti sedany robiły wysokie 15ki/niskie 16ki. Ale seryjny to znaczy taki jak z fabryki wyjechal, bo ja takimi wtedy jeździłem. Wiec sorry chłopaki ale nie ma chu#$` na Romana żeby seria vti (nawet 3d) zrobiła mniej niż jakieś 15.4..."
Honda DelSol 1.6 VTi Olafa (powymianie silnika na wmiare swierzy po przebiegu 26.000 km.) rok temu Biala Podlaska zupelna seria. Calkowity stary pordzewialy uklad wydechlowy, zawieszenie ruina!!! (ale jezdzilo jeszcze ). Jedyne co mialem z bajerow to stozek bardzo duzy od TOYOTY SUPRY K&N na rurce krotkiej (30cm dlugosci) wynik 14.90 ET
A DelSol do lekkich nienalezy...
ARTX, masz u siebie seryjny dolot i seryjny układ wydechowy od vti 48mm? w dolocie jest wkładka KN a kolektor wydechowy jest rurowy z b18c4
oczywiscie to juz mozna powiedziec nie zalicza sie do serii lecz robiac czas ET 15.356 miałem wieksze koła niz fabryczne (przypomne R16 215/40) i bylem z calym wnetrzem
teraz zrobilem ET 15.088 z takim samym setupem silnika lecz z wagi troche zszedłem
i kóleczka juz chyba 15 od vti ?
zgadza sie
No zajebisty czas ARTX, ktos ci sprzedal dobry silnik chyba
Jak bedziesz w wawie i bede odbieral polke, to kreska murowana
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl