Wolf
Powiedzcie mi zioomy czy owy szlif negatywnie wplywa na wytrzymalosc i zdolnosc wytrzymywania wysokich obrotow?? silnik b18a1 bedzie robiony na N/A tloki pr3 glowica od b16a1 wywazanie itp. Czy robiac szlif wału dajac nadwymiarowe panewki glowne silnik bedzie dalej zachowywal sie jak seryjny i czy bedzie go mozna tak samo krecic jak przy normalnym wale i panewkach?? planowana moc to cos kolo 200KM i pewnie bedzie czesto widzial 8K rpm a idzie do zelazka
wytrzymałością po szlifie bym sie nie przejmował- ja bym drżał o dokładność wykonania, jakość panewek, a przedewszystkim ich pasowanie, no i końcowy montaż
wiec czy moze ktos polecic jakis warsztat ktory zrobi to bardzo dobrze i nie spierd*&^ najlepiej okoloce Krakowa, Rzeszowa lub Warszawka
czy lepiej sie nie pieprzyc i ciagac wal z USA "nowy" uzywany ale w dobrym stanie
pogadaj z:
Kuś W.J. Szlifowanie wałów samochodowych
32-004 Staniątki, (0-12) 281 88 81
znam kilka wałów stamtad, jak na razie bez problemow.
Cześć,
Jeśli chodzi o szlif i wyważanie wału to nie powinno to mieć zadnego negatywnego wpływu na całokształt przedsiewziecia (wręcz wywazenie jest jak najbardziej wskazane przy kręceniu na 8000+), a zrobią to najlepiej panowie z Krasnobrodzkiej w wawie 022 674-15-11.
Polecam bo przetestowałem i jest lalka.
Pozdrawiam
dokladnie krasnobordzka jest naprawde mistrzowska
lala jest taka ze to poezja
takze jezeli robic wal to tam.
a podajcie jeszcze orientacyjne ceny za taka opercaje
Rudoolf, ziomie podaj bo ja nie pamietam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl