ďťż

Wolf

Potrzebuje średnice rury od filtra powietrza , bo mam zamiar kupić stożek K&N i nie znam wymiarów ... W ogóle zastanawiam czy opłaca się go kupowac , czy będzie jakiś przyrost mocy po zamontowaniu ... Z góry dzięki za pomoc!


srednica rury w d15b7 nie jest wszedzie taka sama

- na wlocie do przepustnicy ma okolo 61mm (przepustniaca ma 56)
- na wlocie do puszki filtra jest rozszrzenie i jest cos okolo 76mm (idealnie mozna tam włozyc kibelrure 75mm)
Dzięki wielkie , w końcu cos mi konkretnie ktoś napisał ... A twoim zdaniem opłaca się ten filtr K&N montowac , czy to coś pomoze ? Bo się zastanawiam czy kupić filtr czy zrobić coś ładnego w środku

[ Dodano: 2007-02-19, 00:34 ]
maty
stozek kn to klasa sama w sobie sam mam w crx i jestem zadowolony wraz z dolotem.Kupuj to a nie baw sie w inne pierdoly.Ja szczerze polecam .PZdr


miełam wcześniej taką hondę jak ty i własnie k&n zamontowanego,i może mocy jakoś super nie poprawił ,choć nie wiem bo sie nie hamowałem ,ale dzwięk silnika zrobił się super,i szczerze polecam,bo to był najgłośniejszy civ jakiego miałem
W końcu normalni ludzie którzy potrafią doradzić A słyszeliście coś na temat chip tuningu , daje to cos w ogóle ?? Bo przydało by się więcej mocy troche . Chociaż mile się ostatnio zaskoczyłem-ścigałem sie ze świateł z BMW i nie wiem czy to była M3 czy nie (miała znaczek M3 z tyłu) ale ją z malutkimi problemami wciągnąłem A starsza seria BMW7 nie ma nic do gadania przy Hondzi

[ Dodano: 2007-02-20, 15:02 ]

-ścigałem sie ze świateł z BMW i nie wiem czy to była M3 czy nie (miała znaczek M3 z tyłu) ale ją z malutkimi problemami wciągnąłem A starsza seria BMW7 nie ma nic do gadania przy Hondzi

??


Krasicki nam rośnie na forum.
Napisałem że nie wiem co ty był za model BMW ale miała naklejke M# -którą każdy sam może sobie dokleic ... Może to zwykła trójka była - nie wiem . A ty nawet nie pomożesz tylko jakieś głupie komenty piszesz ... bierz przykład z innych kolegów !

Napisałem że nie wiem co ty był za model BMW ale miała naklejke M# -którą każdy sam może sobie dokleic ... Może to zwykła trójka była - nie wiem . A ty nawet nie pomożesz tylko jakieś głupie komenty piszesz ... bierz przykład z innych kolegów !
W polsce jeździ wiecej "emek" niż ich w ogóle wyprodukowano.

A dźwięk będziesz miał po założeniu każdego lepszego stożka.

I to raczej Ty powinieneś brać przykład z kolegów którzy nauczeni są używać opcji "szukaj" a nie tylko czekać na gotowe.
No a myślisz że nie szukałem , potrzebna mi była info i tyle. Myślcie sobie co chcecie ale tą BMW akurat łyknąłem bez większych problemów - nie wiem co to był za model (miał tylo tą naklejkę)... Myślałem że forum służy pomocą , jestem nowy jeszcze niewtajemniczony więc się nie gniewać , napisać co i jak ,to się poprawie - np. teraz już wiem nieco więcej niż na początku ... Pozdro!
Grunt to podchodzić realnie do sprawy. Masz auto na jednym wałkoniu, ważące tyle i tyle. Silnikiem też nie błyszczysz, więc MOIM ZDANIEM najbardziej sensownym wyjściem jest swap. Teraz ktoś Ci tu napisze o stożku, się podniecisz bo fajny dźwięk i w ogóle pro wygląd. Ale stożek przy dobrych wiatrach da Ci moze z 5 koni. Wydech może z drugie 5. To wszystko bardzo optymistyczne warianty. Realnie uzyskasz pewnie z tych dwóch modów te 5 koni, a zeby nie zepsuc silnika, nie mozna robić lipy. Dolot z 400zł, wydech 1500-2000. Po prostu się nie opłaca. Dodam jeszcze, że spalanie w przykładowo 1.6 VTEC jest takie samo jak w Twoim. JA swoim B16A1 potrafie zejsc do 6 litrów. Także lepiej się zastanów. Lepiej zrobić raz, a dobrze

Co do wyscigu z BMW to z 316 bys wygrał, z 318 is MOZLIWe, ze tak. Ale przy 320 to już wątpliwa sprawa A MPower'ów to rzeczywiście w Polsce mamy od groma
Własnie nie chodzi mi o pozerstwo tylko o lepsze osiągi , kupie sobie stożek a on mi będzie tylko buczał to się z celem mija , chodzi mi o wydajność części które chce zamontować... Kupił bym stożek i od razu naklejki na namochód o treści "mam stożek pod maską" bez sensu . W mieście w teraźniejszych warunkach udało mi sie zejść do 7 litrów bez większego wysiłku ,poprostu brak deptania po mieście ... A ile taki silnik by kosztował i czy da rade tak dokładnie wszystko spasować??
Komplet na swapa to w zasadzie plug&play. A koszt to od 4000 wzwyż. Silnik, skrzynia, półośki, komp, elektryka. Znam przypadek gdzie komplet na swapa H22 wyszło 3500, ale to jedyny taki przypadek. Ogólnie lepiej swapuj, nie opłaca się do Twojego silnika modzić, bo efekty będa raczej kiepskie. Chyba, że wkleisz sobie soft turbo. Domowej roboty to koszt jakieś 2000, do 2500 a możliwe, że do 140 koni dobijesz.
A silnik przy turbinie nie dostanie po rajtach bez żadnych wzmocnień ?? I wtedy na jaki silnik byś proponował zamienić ? To właściwie wychodzi na jedno i to samo sprzedając swoje auto i kupując mocniejsze.
Zależy. Jesli grzebałeś coś z zawieszeniem, blachą to nie sprzedawaj, bo wiesz na czym stoisz. Jesli nie grzebałeś nic, to spsrzedaj i kup coś mocniejszego.

Co do turbo, to fakt, lepszy będzie swap. Koszt niewiele wiekszy, a myślę, że to lepsze rozwiązanie. proponuję z tanszych: B16 z nieco droższych B18C6
A z lepszych B18C4
dobrze vip mowi
swapa sobie strzel bo z tego silnika raczej nic wielkiego nie uzyszkasz jezeli patrzysz na auto przez pryzmat osiagow.Stozek moze ci da ale ladny dzwiek zadnych przyrostow sie nie spodziewaj.To tylko kosmetyka.Turbo tez mozliwe ale to juz wieksza zabawa na ktora chyba widze nie chce ci sie szykowac.Pzdr:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl