Wolf
siemka mam problem ze sprzegłem poprostu sie slizga jak dam na obroty i jak zmieniam biegi przy ok.6-7 tysiacach z 2 na 3, pozniej z 3 na 4, ogolnie nie wiem co jest nie tak sprzegło sam wyminiałem załozylem wszystko dobrze, sprzeglo valeo, regulowanie na lince nic nie pomaga ciagle to samo prosze o pomoc
a sprzeglo kompletne czy sama tarcze zmieniles?
komplet cały nie umiem tego rozgrysc
linka sprzegla ma lekki luz przy skrzynii ?
Masz ja luzna, czy napieta ?
[ Dodano: 2010-06-26, 00:12 ]
U mnie jak sikało olejem to po rownym nie chcial jechac, jezeli jest luz na lince to zostaje tylko nie rowna powierzchnia kola zamachowego (mala powierzchnia tarcia) ale to bys zobaczyl przy wymianie
jak masz świeżo założone sprzęgło to musi się ułożyć, mi się ślizgało z 2 tyg potem już nic
linka ma lekki luz przy skrzyni i jest ogolnie luzna nie jest napieta, czyli musi sie ulozyc tak ?
no nie wiem czy powinno sie ulozyc, przeciez sila dociku musi byc spora, moze "cóś" nie tak zlozyles.
złozylem tak samo jak bylo zalozone stare sprzegło no nie wiem w takim razie co moze byc nie tak
zdejmij pokrywke zamachu zobacz czy nie ma tam sladow oleju,ew przyloz nos i powachaj czy nie czuc spalenizny, sprzeglo powinno sie docierac tak slyszalem, bo plaszczyzna tarczy i docisku jest ok ale tarcza zamach juz nie jest tak dobrze dopasowana
nie ma czegoś takiego jak układanie się... łapie albo nie... ja wymieniałem 5razy i zawsze łapało jak spiek
U mnie też po wymianie łapało od kopa a wcześniejsze też się ślizgało - jak się podczas wymiany okazało - przez uszczelniacz na wale
Moze i sie nei uklada ale jak kupilem sobie fidanze stage 2 to w instr byl nakaz dotarcia, czyli pojezdzic kilka set km bez palowania
letek, no to normalne jest aby sie dopasowała ładniutko do docisku, ale łapie odrazu. Pewnie coś zjebane było przy zakładaniu
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl