Wolf
Witam
Próbuje zaksięgować składki zus za listopad. Program wydaje komunikat, że w wybranym miesiącu do 2009-12-10 nie zapłacono nowych składek ZUS właścicieli do zaksięgowania w koszty. Zus zapłaciełem 8 12 i taką też datę wpisałem w składkach. Czy powinieniem jeszcze gdzieś zaznaczyć, że składka została zapłacona?
[/list]
Sprawdź w Parametry/Inne ustawienie Tworzenie rozrachunków z pracownikami u urzędami. Jeśli rozrachunki są tworzone, to trzeba odnotować zapłatę, żeby dał zaksięgować składki. Można też wyłączyć tą opcję.
Tak też zrobiłem ale komunikat nie znika i nie moge zaksięgować listopadowych składek zus w grudniu.
Proszę sprawdzić czy teraz daje wpisać w składce datę zapłaty i jak da to wpisać.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl