Wolf
Wymieniłem sobie amorki z tyłu na nowe Sachsy i jezdzi sie na nich całkiem fajnie, wczoraj zauwazylem ze mam lekko przekrzywioną kierownica w lewo o jakies 0,5 cm i sciaga mi na prawo auto troche :/
Czego to może być przyczyna ? Wymianiałem juz kiedys cały komplet amorków na Ta technix i wszystko było ok a zbieżności nie robiłem. Teraz tez zbieznosci nie ustawiałem, lecz mam nowe opony na przodzie i chce to zrobić. Co może być przyczyna lekko przekrzywionej kierownicy i ściagania ?
zalezy co odkrecales podczas wymiany amora, jak odkreciles wahacz dolny, to inaczej moze juz byc przekrecony, i zmienia sie gemetria, inna sprawa jest to ze jak amor jest nowy, to i troche wyzej/nizej moze stac, przez co tez zmienia sie kat pochylenia kola, i wtedy inaczej juz jedzie. Zmienila Ci sie gemetria przy wymianie i tyle
zalezy co odkrecales podczas wymiany amora, jak odkreciles wahacz dolny, to inaczej moze juz byc przekrecony, i zmienia sie gemetria, inna sprawa jest to ze jak amor jest nowy, to i troche wyzej/nizej moze stac, przez co tez zmienia sie kat pochylenia kola, i wtedy inaczej juz jedzie. Zmienila Ci sie gemetria przy wymianie i tyle czyli co mam zrobic ?
na moje regulacja zbieżności i cacy bedzie
na moje regulacja zbieżności i cacy bedzie dokaldnie jak przedmowca, na geometrie zasuwaj
Ketiw, tak jak gadaliśmy na gg - ogarnij wszystkie luzy w zawieszeniu i ustaw zbieżność
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl