ďťż

Wolf

Witam interesuje mnie schemat komputera pm6 i po4. Może kooś się orientuje jakie kabelki naeży przepiąć z 2 punktowego wtrysku paliwa by mozna załozyc wielopunktowy wtrysk paliwa w D15B2


tak da sie dosc prosto zrobic to ale musisz miec pare czesci bylo o tym na forum juz wiele wiele razy
oto link jakie czesci sa potrzebne i jak to zrobic krok po kroku
http://civic4g.pl/phpBB3/....php?f=9&t=4625

co do kabli to musisz zrobic tak:
Patrzymy na wtyczkę B. Piny B15 i B16 powinny być puste (gdyby jednak był jakiś przy B16- przetnij i zaizoluj). Przyłącz po około 10cm przewodu do każdego z tych pinów (możesz użyć przewodów z innej wiązki, da się je zamontować we wtyczce).

Wtyczka C. Przetnij pomarańczowy (C21) i biały (C29) zostawiając odpowiednio dużo przewodu aby podłączyć go do wtyczki B.

Podłącz pomarańczowy przewód do pinu B15.
Podłącz biały przewód do pinu B16.

Poprowadź przewód od pinów C21 i C29 do komory silnika i oznacz je! (Po około 1metr każdego),
Przetnij przewody A2 i A4. Tylko zostaw kawałek od strony wtyczki żeby można było kabel dołączyć).
Poprowadź przewody od pinów A2 i A4 do komory silnika i oznacz je!

Wracamy pod maskę i:

Podłączamy przewód, który poprowadziliśmy od pinu A2 do wtyczki wtrysku numer 2 (czerwony przewód).
Podłączamy przewód, który dodaliśmy do pinu A4 do wtyczki wtrysku numer 4 (żółty przewód).

4 czarne kable wychodzące z „resistor box” podłącz do wtrysków (tu raczej nie ma różnicy którey gdzie) – jeżeli wykorzystaliśmy fragment wiązki silnikowej z a6/z2 to mamy już ten kawałek zrobiony (wtedy są to czerwone kable biegnące od wtyczek poszczególnych wtrysków do wtyczki resistor box'a), najzwyczajniej wpinamy wtyczkę z wiązki idącej od wtrysków do wtyczki resistor box’a. Swoją drogą, jeżeli zakupiliśmy wiązkę silnikową od a6/z2 to dobrze jest wydzielić z niej tą część między resistor box’em a wtryskami – da się to zrobić bez najmniejszego problemu.

Podłączamy przewód idący od C21 do niebiesko/zielonego przewodu od czujnika położenia cylindra znajdującego się przy aparacie zapłonowym (to jeden z tych dwóch kabelków które zostały nam w nowej wtyczce od aparatu zapłonowego).
Podłączamy przewód od C29 do niebiesko/żółtego przewodu od czujnika położenia cylindra (a to ten drugi).

ps.
i teraz moze kliknac ladnie na "pomogł"
Podłączyłem wszystko tak jak w tym shemacje i auto mi nie odpala łapie i gaśnie i wyświetla mi się awaria wtrysku na liczniku wie ktoś co się mogło stać?

[ Dodano: 2009-06-17, 20:51 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl