ďťż

Wolf

mam civa VIg d16y3 i mam z nim same problemy. zmieniłem silnik bo pierwszy mi padł na taki sam i żre mi tyle wahy ze szok. czy ustawienie dawki paliwa cos pomoze? a tak w ogole to gdzie sie do niego wpiąć? to moja 1 hanka wiec nie mam pojecia gdzie jest kostka i gdzie jej szukac. jaki do tego potrzebny jest program? i gdzie to wa-wie mozna zrobic tanio i szybko? z gory dziekuje za pomoc


a pokazuja sie jakies bledy na desce?? bo jesli nie to bez sensu podlaczac to do kompa, przeprowadz raczej resetowanie ECU i zobacz co bedzie wtedy

robi sie to bezpiecznikiem backup czy jakos tak
a mógłbyś dokłądniej opisac jak to zrobic, czym i gdzie? bo przyznam ze nie mam pojecia jak sie do tego zabrac
Gdzieś w okolicach kierownicy powinieneś mieć tablicę z bezpiecznikami (w Concerto miałem tuż pod samą kierownicą, w Accordzie mam dużo głębiej pod deską), za reset ECU odpowiada najczęściej ten oznaczony BACKUP albo RADIO, bodajże 7,5A. Należy go wyjąć na jakiś czas (powinno wystarczyć 15 sekund, ale jak wyjmiesz na minutę to też nic się nie stanie). Inna opcją jest odłączenie plusowej klemy akumulatora na dłuższy czas (też powiedzmy minuta, tak dla pewności), ale to dużo gorszy sposób. Pwłożeniu bezpiecznika spowrotem należy uruchomić silnik i pozwolić mu pochodzić do drugiego włączenia wentylatora (nauczy się wolnych obrotów). Później wyłączenie silnika, ponowne uruchomienie i trzeba pojeździć trochę tak, jak się zazwyczaj jeździ.


dzieki a czy bezpiecznik wyjmowac przy wlaczonym zaplonie czy normalnie bez kluczy w stacyjce??
Na wyłączonym silniku.
zrobilem reset ecu i mam wrazenie ze ciut pomoglo. moze nie do konca bo jeszcze duze obroty dosc pozno sie stabilizuja i moze nawet jak sie rozgrzeje delikatnie faluja ale spalanie sie unormowalo. przedtem oscylowalo w granicach 10l/100 a teraz to jakies 8-8.5l. moze dlatego ze jak resetowalem to silnik nie byl zimny mial okolo 50*C. swoja droga bezpiecznik backup jest pod maska w konsoli(VIg 96 mb17 anglik z klima). jeszcze ostatnie pytanko tak na przyszlosc gdzie jest kostka w tym civie zeby wpiac laptopa i zdiagnozowac? aha teraz po resecie szybciej schodzi z obrotów przy zmianie biegow przedtem trwalo to wieki!!!

gdzie jest kostka w tym civie zeby wpiac laptopa i zdiagnozowac?
A masz odpowiedni kabel i soft? Takie rzeczy to tylko w ASO...
ja nie mam ale jest gosc ktory ma cos takiego ale jest zielony w hondach i nie wie gdzie to jest i jak to stwierdzil "nie chce mu sie grzebac"
jak odczytac kody błędów w moim civie? ktora kontrolka ma mrugac? check czy srs? a slyszalem ze pokazuje tez bledy abs-u bo z nim tez mam problem.
Zwierasz zlacze samodiagnostyki, przekrecasz kluczyc na zaplon i liczysz mrugniecia.
ABS mruga swoje bledy komputera ABS, check mryga bledami komputera silnika
no to wychodzi na to ze nie mam bledow zadnych, ani w silniku ani w abs-ie, bo check pali sie non stop a abs to jeszcze mi sie nigdy nie zapalil. nawet jak przekrecam kluczyk. czy mogla pojsc zarowka? czy ktos specjalnie ja wyjal zeby sie nie jarala? tego jeszcze nie wiem. jednak raz dziala raz nie. ale dlaczego skoro nie ma bledow silnika tak chu...wo chodzi? mam w domu jeszcze caly dolot od tego silnika ktory mi padl. wyczyszcze go i zaloze zobacze co wtedy bedzie. a mruga mi kontrolka od air bagu podczas samodiagnostyki ale zapier...la strasznie i nie moge sie polapac ile tych mrugniec jest. ona moze wyswietlac bledy silnika? bo reset robilem juz pare razy i bezpiecznikiem i nawet klema i wciaz to samo. pomozcie jak mieliscie podobne problemy.

żre mi tyle wahy ze szok

a ile to jest??
ponad 10l kolego i to niezaleznie od stylu jazdy. preferuje raczej szybki i agresywny ale jak robilem pomiar to jezdzilem spokojnie i zarowno w trasie jak i po miescie.
Skoro kontrolka ABSu Ci sie nigdy nie zapalila to pewnie ktoś ja specjalnie odłączyl bo ABS nie działa.
Jak duzo Ci pali to wine za to zwykle ponosi sonda lambda, ktora trzeba wymienic.
sonda zostala ta co byla w silniku zajezdzonym a tamten palil normalnie i nie podejrzewam tej sondy choc nie wykluczam
hejka, dołącze się żeby nie zakłądać nowego tematu, klient mój ma shuttla z 89 roku ostatnio wywala mu check, wrzuciłem diagnostyke i pokazuje 10 i 15 bład czytałem że cośtam z zasilaniem itp, ale pytanei jak sięza to zabrać i usunąć, pytam bo troche wypadłem z tematu

dzięki za info
10 to IAT sprawdz czy wtyczka nie wypadla w dolocie
15 cos blizej mi nie okreslonego w aparacie zaplonowym

10 to IAT sprawdz czy wtyczka nie wypadla w dolocie
15 cos blizej mi nie okreslonego w aparacie zaplonowym


10 wiem, ale moze jestem laik, gdzie w OBD0 i aucie z 89 roku jest czujnik temp. w dolocie?

15 No właśnie tyle też wiem, tylko co dalej

Furious aż taki laik nie jestem

pytanie co z tym dalej?
15 ignition output. znaczy cewka albo moduł dają żopy.

15 ignition output. znaczy cewka albo moduł dają żopy.

myślisz? u mnie w 5 gen OBD 1 już jak cewka padła to padła

ale cośw tym jest bo samochód czasem nei odpala, ale nzowu wtedy też pompy paliwa nei słyszać?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl