ďťż

Wolf

"REKLAMA TO TYLKO SPOT W TELEWIZJI CZY RADIO LUB PLAKATY NA BILLBOARDACH..
Nadrzędnym celem naszym i partnerów naszego projektu jest pokazanie
studentom, iż między wymyśleniem chwytnego hasła reklamowego, a promocją
produktu trwa wieloetapowy skomplikowany proces. Tworząc projekt Brand It
Up, chcemy umożliwić Wam dogłębne poznanie narzędzi tego procesu."

Brand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej
organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem
jest umożliwienie młodym ludziom poznania rynku reklamy i zasad tworzenia
kampanii reklamowej. Oprócz wiedzy uczestnicy wyłonieni na podstawie
nadesłanych aplikacji, otrzymają możliwość wzięcia udziału w konkursie.
Jego główna nagroda to płatny staż w agencjach reklamowych partnerów
projektu. Uczestnikiem projektu może zostać student dowolnej uczelni.
Projekt Brand It Up zorganizował marcowe Targi Agencji Reklamowych w Szkole
Głównej Handlowej. Kolejnym etapem jest trzydniowa konferencja.

KONFERENCJA szkoleniowa będąca kulminacją naszego projektu zostanie
zorganizowana w dniach 25 - 27 kwietnia we współpracy z firmami
partnerskimi. Na konferencji zostanie przedstawiony delegatom case
konkursowy, a przeprowadzone podczas niej szkolenia pomogą uczestnikom w
jego rozwiązaniu.

warunkiem udziału w konferencji i konkursie jest

nadesłanie aplikacji do 7 kwietnia DO 24:00

NIE CZEKAJ!

APLIKUJ JUŻ DZIŚ W DWU- LUB 3-OSOBOWYCH ZESPOŁACH!

wyjedź na bezpłatną konferencję prowadzoną przez najlepszych ekspertów

wejdź na:

www.sgh.aiesec.pl/branditup

Reasumując dla mniej zmotywowanych, DLACZEGO WARTO?

1) KONFERENCJA JEST BEZPŁATNA
2) DO WYGRANIA JEST PŁATNA PRAKTYKA W JEDNEJ Z NAJLEPSZYCH W WARSZAWIE
AGENCJI REKLAMOWYCH, DOMACH MEDIOWYCH
U PARTNERÓW PROJEKTU (TAKICH JAK: AXEL SPRINGER KONTAKT, YOUNG&RUBICAM
BRANDS, MEDIA CONTACTS)
3) SZKOLENIA PODCZAS KONFERENCJI PROWADZĄ FACHOWCY Z BRANŻY
4) KONFERENCJA DAJE CENNE DOŚWIADCZENIE I KOMPLEKSOWĄ WIEDZĘ DO PRZYSZŁEJ I
EFEKTYWNEJ PRACY W BRANŻY REKLAMOWEJ
5) KONKURS MOŻE OKAZAĆ SIĘ 'KATAPULTĄ' DO KARIERY W BRANŻY
6) TO JUŻ DRUGA EDYCJA TEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA (PO BARDZO UDANEJ PIERWSZEJ),
KIEROWANI DOŚWIADCZENIEM Z CAŁĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZACHĘCAMY
7) WYJAZD DAJE MOŻLIWOŚĆ PEŁNEJ INTEGRACJI ZE STUDENTAMI Z CAŁEJ POLSKI
8) NIE MUSISZ MIEĆ DOGŁĘBNEJ WIEDZY DOTYCZĄCEJ TEMATYKI REKLAMY, MARKETINGU
- MY CI JĄ DAMY :)
9) KONFERENCJA ODBYWA SIĘ W CZASIE WEEKENDU - CO W ŻADEN SPOSÓB NIE
KOLIDUJE Z BUJNYM WACHLARZEM ZAJĘĆ, NA KTÓRE UCZĘSZCZAMY NA CO DZIEŃ
10) Z RACJI TEGO, ŻE ORGANIZATORZY PROJEKTU LUBIĄ ZABAWĘ - ŚWIETNA ZABAWA
GWARANTOWANA :)!

Zapraszamy :)!


świetne wydarzenie, słyszałam ze w zeszłym roku organizatorzy przeszli samych siebie i mieli nawet jakieś wesołe zoo w ramach kreatywnej reklamy

mysle o tym by tam pojechac :)

kto ze mną jedzie?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl