Wolf
witam!
Mam pytanko, bo nie moge nigdzie znalezc informacji, ilu osobowa jest honda integra i ile miejsca jest z tylu, to samo sie tyczy hondy prelude V generacji, zastanawiam sie nad 2.2 Vtec prelude lub hondzie integrze type-r jak porownacie?
pozdrawiam
ITR pod względem technicznym przewyższa prelude w każdej dziedzinie. (łącznie z ceną ) Oba są w zasadzie 4 osobowe
ITR pod względem technicznym przewyższa prelude w każdej dziedzinie w testach jakis z Japonii Prelude Type S wypadl podobnie do ITR wiec chyba tak zle nie jest
Prelude Vgen ma w dowodzie wbite 4 miejsca. Wmiare wygodnie na tylnych siedzeniach moga podrozowac osoby o normalnej budowie ciala i wzroscie okolo 160 - 165cm, im osoba wyzsza tym bardziej bedzie niewygodnie. Oczywiscie do tylu da sie tez wcisnac 3 osoby, ale to na max pare KM
a pod wzgledem spalania? wiecej chyba pali integra? czytalem ze pali 15 to prawda? taka preluda chyba 12 z tego co pamietam
Chyba na maxa zakochalem sie w integrze
Jak odnosi sie manualna skrzynia biegow do automata tiptronic wzgledem przyspieszenia??
Bo widzialem ze wiele VTEC prelude i tym samym integry maja wlasnie automat
Czy zalozenie sekwencyjnego gazu do integry albo prelude jakos strasznie obnizy Moc?
Dosyc duzo jezdze autem, chyba nie stac byloby mnie lac w te auta benzyny....
ITR pod względem technicznym przewyższa prelude w każdej dziedzinie. (łącznie z ceną ) Oba są w zasadzie 4 osobowenie, no przesadziłeś tutaj. prelude była poligonem doświadczalnym w hondzie i ma rozwiązania niespotykane w B-seriach.
Prelude pali roznie - zaleznie od tego jak i gdzie jezdzisz. Ja nie przekroczylem jeszcze 11/100 a samochod mam prawie rok.
Gaz - moim skromym zdaniem jak masz zakldac do ktoregokolwiek z tych samochodow gaz to lepiej ich nie kupuj. Szkoda tak dobrych jednostek napedowych. Duzo jezdzisz kup TDI bo sorki, ale nie wyobrazam sobie ani Integry ani Prelude jako samochodu, ktorym rocznie robi sie po 70 - 80tys.
Skrzynia - to, ze widzisz duzo automatow w sprzedazy nie jest oznaka czestego wystepowania tej skrzyni tylko tego, ze osoby jezdzace manualem rzadziej sprzedaja swoje samochdy i chca najczesciej o pare tys wiecej. Tiptronic w H22 nie jest dobrym rozwiazaniem a jego naprawa to wydatek kilku tys zl.
To jest mój ulubiony artykuł o ITR.
http://www.hondapl.org/integra/typer/typer.htmlMoże nie jestem obiektywny, ale mam do Itra sentyment
Szczególnie po tym jak objechałem Aleksandra Michałowskiego w jego torowym ITR
Coraz bardziej zakochuje sie w tej Integrze
Ale pytanie do posiadaczy integry, ile ona tak na prawde pali... bo jak zamknalbym sie w 10 litrach to jeszcze by uszlo, ale jak wiecej to gaz..... z tego co wiem to sekwencyjne gazu nie powoduja spadku mocy jakiegos duzego i nie niszcza silnika... wiadomo ze latwo powiedziec ze w takich autach sie gazu nie montuje... ale jak sie taki bardzo chce miec, a nie stac mnie zeby lac ponad 10 litrow benzyny na 100?
W ogole prosze o jak najwiecej opini o tym aucie
dzieki wszystkim za odpowiedzi i czekam na nastepne
ajk bedziesz jezdzil spokojnie to na trasie spali ci nawet 7-8 litrow, kwestia jakim jestes kierowca i jak chcesz uzytkowac auto o takim potencjale!!
ile ty w ogole robisz km rocznie autem??
duzo dla mnie to nie znaczy 70-80 tys duzo dla mnie to okolo powiedzmy 30-40 czyli srednio tyle co przy normalnej eksploatacji,
a wiec jezdze normalnie, za wyjatkiem imuplsow ktore kazda mi dac gaz do dechy szczegolnie wieczorkiem np na swiatlach, gdy jakis kretyn stojacy obok mysli ze jest fajny szybki
To powiedzmy na miescie ile spali przy normalnym jezdzeniu?
Jak ta granica jest miedzy 8-10 to faktycznie nie oplaca sie dac gazu, ale wyczytalem ze pali 15 w jakims artykule....
stać Cię na konia, stać Cię na siano.
kup dezla, zapodaj ostry program i bedziesz mial wiecej koni i momentu niz w Integrze. a nie zabijesz jej przynajmniej gazem.
przy ostrej jezdzie wciagnie 15 na mur beton, ale ile tak sie jezdzi
ale skad wlasnie to uprzedzenie o zabijaniu gazem.... gaz to poprostu ekonomiczniejsza rzecz, a mowi sie ze sekwencja nie zamula silnika?
Nie kazdego stac zeby deptac i kupowac 15 litrow benzyny na 100 km
spalanie gazu czy na sekwencji czy na innym patencie odbywa sie w wiekszej temperaturze niz spalanie benzyny bodajze i ma to ujemny skutek swoj, poza tym mieszanka jest tez bardziej sucha niz w przypadku benzyny
Nawe na sekwencji spotyka się przypadki poprzepalanych gniazd, winą est wspomniana przez jubikeja temperatura. Nie chcę zabrzmieć brutalnie ale jak zamierzasz gazować Integrę to po prostu jej nie kupuj.
no brzmi strasznie brutalnie Na prawde zakochalem sie w tym aucie, choc nawet jeszcze nim nie jechalem Kase dam rade uzbierac na nia, ale potem lac w nia tyle benzyny.... co za dylemat Wiem ze gazowanie Hond to grzech, mowienie o tym na tym forum to bluznierstwo, ale chyba na prawde nie jest z tym tak zle...
Kumpel kupil sobie teraz acorda i zalozyl sekwencje, mowi ze nie czuje w ogole spadku mocy i wszystko gra, czemu wiec integra sobie z gazem nie poradzi...
o zesz qr.... ale sie zagotowałem....
Młody człowieku, życie jest brutalne. Albo Cię na coś stać, albo nie. Najwidoczniej na utrzymanie ITR Cię nie stać, więc proszę odpuść i nie profanuj na litość boską!
No zesz qr... gaz w Integrze, trzymajcie mnie bo nie wytrzymam
pzdr
Nie sztuka kupic auto! Sztuka jest je utrzymac! Wiec proponuje Ci kupic auto na ktore Cie stac! I faktycznie gaz w integrze.... hmmm jeszcze troche to do ferrari ludzie beda chcieli gaz zaladac
jaka profanacja? No i co z tego ze paliwem nie bedzie beznzyna tylko gaz....
Po to ludzie to wymyslili, aby Ci co nie maja fortuny na utrzymanie samochodu mogli sobie pozwolic na wiecej, odpuszcze sobie samochod ktory bardzo bym chcial miec, bo nie przystoi do niego zakladac gazu.... Nie rozumiem....[/i]
[ Dodano: 2007-05-10, 21:52 ]
jaka profanacja? No i co z tego ze paliwem nie bedzie beznzyna tylko gaz.... Czytałeś o innej temperaturze splania, wypalonych gniazdach? Widzę, że nie dotarło. Kwestia profanacji również jest istotna. To sportowe auto nastawione na osiągi. Gaz to trucie. To jak kazać wyczynowemu sporotwcowi jechać na zupkach w proszku. Tak naprawdę jeśli nie widzisz o co tu chodzi to zadne wyjaśnienia nie pomogą.
To czekajcie mam pomysl..... kupuje integre potem swapuje na silnik type-r z Hondziny VII generacji 2.0 200 konikow, ktory pali 8-10 litrow czy to jest wykonalne??
Co Ty wygadujesz? Pewnie że swap jest wykonalny (swoją drogą, oszczędny niczym szkot kolego zorientuj się w najpierw w jego kosztach bo może Ci żyłka z wrażenia pęknąć) ale skąd Ci przyszło do głowy że K20A jest taki oszczędny względem B18C6? Mniejsza z tym, nie licz na spalanie 8l ani w jednym ani w drugim.
Nie znam sie, ale pomysl jets bo bede mial Inegre i bedzie palic mniej,
czy tak sie da?Nie, nie da się.
Nie rozumiem....To może tak:
Masz zajawke na narty. Masz na to 2000PLN. Upatrzyłeś sobie zajebisty model nart, Twój wymarzony, ale one kosztują same narty 2000 PLN. I co robisz? Kupujesz te narty, jako buty narciarskie używasz swoich trampek szkolnych a za wiązania robi taśma samoprzylepna.
I co fajnie jest? Tak samo jak w tym zestawie na stoku, będziesz wyglądał w tej Integrze na LPG.
Co do swapa na k20, to.... nie chce mi sie pisać, może ktoś inny Ci wytłumaczy.
Ej sory panowie nie znam sie poprostu za dobrze ....
Wiem natomiast ze kumpel ma K20A i spalanie u niego wynosi wlasnie 8 przy normalnej jezdzie i jak dusi okolo 10, ten silnik mniej pali, myle sie?
Koszta beda az tak wysokie? Cene tych silnikow az tak bardzo sie roznia ze roznica bedzie baaaardzo wysoka? nie mowie oczywiscie o nowym silniku.... prosze o troche szczegolow bo jak ten plan jest beznadziejny to odrazu musze znac powody z jakich z niego zrezygnowac....
Moze zrezygnuje faktycznie z tego gazu.... czyli przy normalnej jezdzie ile spala integra? 8-10 ?
moze juz pisalem a moze nie: kup sobie Fabie TDi i zapodaj mocny program...
Fanatyk gazu w Type R'że Jak tak bardzo lubisz gaz, to musisz pomysleć nad jakimś golfem z diodami, kalibrą z neonami or bmw z naklejkami
odkup ten egzemplarz
nierozumiem, oczekujesz wszelkich wskazówek i info a jak ktoś Ci przedstawi fakty to wymyślasz jakies dziwne rzeczy. Odpowiedzi Ci udzieliły kompetentne osoby w moim mniemaniu, czyli tacy którzy mają pojęcie, a Ty dalej swoje...
Nie sztuka kupic auto, ja tez uzbieram na samochód za 50tyś i co z nim zrobie? postawie w salonie? człowieku - jesli jestes w stanie uzbierać na ITRa 30-40 tyś (wogóle orientujesz sie ile kosztują?) to lepiej uzbieraj sobie 25tyś na VTI po lifcie a reszte przeznacz na doprowadzenia auta do stanu bliskiemu ideałowi, odłóż na benzynę, na ewentualne mody - ja bym tak zrobił! poczujesz moc VTEC'a i bedziesz miał w miare nowe (moze inaczej... nie stare) auto. Tylko nie zakładaj gazu do takiego auta jak ITR i na Boga nie pytaj czemu!
Wiem natomiast ze kumpel ma K20A i spalanie u niego wynosi wlasnie 8 przy normalnej jezdzie i jak dusi okolo 10, ten silnik mniej pali, myle sie?Mylisz. Nie pali mniej. Może kolega się wlecze (w co wątpię) albo coś nie halo policzył (w co jestem skłonny uwierzyć). I w B18C i w K20 ciężko zejść z tej dychy. Mój ITR pali ok 11l odkąd go mam i żyję z tym. I jeszcze uważam, że to niewiele.
Koszta beda az tak wysokie? Cene tych silnikow az tak bardzo sie roznia ze roznica bedzie baaaardzo wysoka? nie mowie oczywiscie o nowym silniku.... prosze o troche szczegolow bo jak ten plan jest beznadziejny to odrazu musze znac powody z jakich z niego zrezygnowac....
Koszty swapa znajdziesz w archiwum, wystarczy 2min szukania i będziesz miał swoje powody, ceny i wszystko. Pytanie ludzi na tym forum o rzeczy, na które już 5cio krotnie odpowiadali to lenistwo i brak szacunku.
Moze zrezygnuje faktycznie z tego gazu.... czyli przy normalnej jezdzie ile spala integra? 8-10 ?Co to jest normalna jazda? Jeżeli 3-4 tyś rpm i trzymanie się w miarę ściśle przepisów to polecam EG5 z LPG. Idealne do normalnej jazdy. ITR przy takiej jeździe może i nie spali dużo (chociaż widze że raczej oczekujesz niemożliwego) ale nie będzie to wybitnie econo wartość. Poza tym coś się uwziął na to spalanie? Wiesz ile kosztuje litr porządnego oleju do ITR? Wiesz jakie są ceny części? Czy na tym też zamierzasz oszczędzać?
Zmien pracę, weź drugą lub zrób cokolwiek by poprawic swoje bieżące dochody. Będziesz ich potrzebował by w ogóle myśleć o użytkowaniu ITR. Pieniądze szczęścia nie dają, ale ich braku nie da się przeskoczyć chcąc dbać o porządny samochód.
Panowie apeluje o spokoj to raz
Dwa teksty nic nie wnoszace lub agresywne w stosunku do pytajacego beda nagradzane upomnieniem , przypominam piszemy tu konkretnie.
Wydaje mi sie że jesli już chcesz isc na kompromis gazu to kup sobie integre ale GSR moc może nie taka jak w ITR wogule bez porownania tyle ze kształt podobny a gazować to nie żal.
H22 Prelinki bardzo fajne auta do ITR im daleko ale pare smaczków mają takich za ktore mozna je pokochać. Instalacje gazowe to moze nie jest zło do konca jednak należy skupic sie na tym czego sie chce jesli szukasz auta sportowego montowanie gazu nie ma sensu kompletnie raz że Hondy ciezko to znosily i znoszą dwa pewnie niewiele mniej tego gazu ci spali jak tej benzyny a ryzyko napewno wieksze ( bo gazu fabrycznie tam nie ma )
odkup ten egzemplarz i tak sie składa że jest na sprzedaż
http://moto.allegro.pl/it...da_integra.html
Dzieki Japoniec... no prawda taka jesli wszyscy odpowiadali by konkretnie na me pytania, nawet jak wydaja im sie glupie i wynikaja z mojej niewiedzy to wszystko poszlo by szybciej
Dzieki za porady typu Eg5 z gazem, ale to mnie nie interesuje, pytam o integre tylko i wylacznie.
Co do gazu zostalem przekonany chyba... i to nie wyglada tak ze w ogole mnie na benzyne nie bedzie stac, tylko poprostu bede musial jezdzic mniej...
Aha ciagne juz 2 prace jakby co pracuje prawie 24h na dobe zeby zarobic na to auto, takie mi sie marzy no i za marzenia nie mozecie karac
Co do ceny tej Integry.... hm.... staly na allegro po okolo 25 tys i teraz nagle podniosly sie do 35 te same auta, jakby sprzedawcy sie nagle zmowili... nie wiem,
ale z tego co widzialem na niemieckim ebayu od jakiegos czasu przewijaja sie tam te integry type-r i to za okolo 4-5 tys Euro w cenie Kup teraz czyli na gotowo, to na pewno nie 30-40 jak pisze kolega, ktory ewidentnie probuje mnie jednak ostraszyc od kupna bo chyba wedle niego nie jestem godzien
Ale spoko, zarty zartami
Powiedzmy ze uda mi sie zakupic ta integre, jestem sklonny jednak pojsc w type-r, mysle ze ten samochod bede mial na dlugo juz,
ale jak wyglada z czesciami do niego? Ciezko dostac? jeszcze drozsze niz do innych japoncow?
Slyszalem tez ze cos nie dobrego jest z blachą
Co do ceny tej Integry.... hm.... staly na allegro po okolo 25 tys i teraz nagle podniosly sie do 35 te same auta, jakby sprzedawcy sie nagle zmowili... nie wiem,
ale z tego co widzialem na niemieckim ebayu od jakiegos czasu przewijaja sie tam te integry type-r i to za okolo 4-5 tys Euro w cenie Kup teraz czyli na gotowo, to na pewno nie 30-40 jak pisze kolega, ktory ewidentnie probuje mnie jednak ostraszyc od kupna bo chyba wedle niego nie jestem godzien
Ale spoko, zarty zartami Nie wiem co to musiały być za szroty, ale dobry ITR to przynajmniej 30parę tysi. W ITR za 4-5 tyś euro nie uwierzę, pokaż mi gdzie je znalazłeś. Dobre sztuki to przynajmniej 10tyś, zdarzają się tańsze ale to rzadkość a po fotkach nie ocenisz w jakim stanie jest auto. A że jest ich coraz mniej i są specyficznym towarem to te najlepsze drożeją/trzymają cenę/bardzo powoli tanieją.
ale jak wyglada z czesciami do niego? Ciezko dostac? jeszcze drozsze niz do innych japoncowKomplet tarcz OEM na tył to ok 800pln za komplet. Zamienniki tok 300 za sztukę z EBC, to taki przykład. Wielu cześci nie dostaniesz poza ASO. Chcesz to podam Ci VIN, zadzwoń do ASO i zapytaj o parę części, powinno dać to jakiś pogląd. Zammenników nie ma tak wiele i w zasadzie zawsze są droższe niż części do Civica.
Slyszalem tez ze cos nie dobrego jest z blachąNie wiem co konkretnie słyszałeś ale z blachą nic się nie dzieje. Chyba ze była trzepana i klepana to może coś wyłazić.
Patrzylem przed chwila na ebayu i juz nie ma tych aukcji bo sie pokonczyly, wlasnie nei wygladaly jak szroty tylko na b.dobry stan,
na allegro naszym tez pare tyg byla aukcja za 18 kup teraz i samochod wygladal bardzo ok, no ale to oczywiscie fotki, ale nawet jakbylo by cos do zrobienia to wydac jeszcze pare tysiecy na zrobienie to nie taka tragedia.
Wiesz podejrzewam ze jak chcialbym kupic w rewelacyjnym stanie to musialbym tyle wydac, ale chyba za okolo 20 tys gdzies wyniuchana z za granicy uda sie dostac...
Na to przynajmniej licze...
Dzieki za fachowe juz odpowiedzi
Wiem, że wiesz swoje, ale nie obraź się - bardzo mało w tym temacie wiesz. Nie opisujmy jak auto wygląda na fotkach, proszę. Nie raz i nie dwa widywałem (żeby tylko ja? who's with me?) genialne fotki aut w stanie igła. Potem po prostu podchodziło się do auta i czar pryskał. Zatuszowane plamy rdzy, źle spasowane błotniki, przekoszona buda, ogólny kibel i zaniedbanie - lista jest długa. A na fotkach było OK, tylko co z tego? Sugerując się tym dajesz dowód swojej naiwnosci - bardzo chcesz w coś wierzyć.
ITR n Allegro za 18k? Stawiam swoją mosznę że nie jest wart nawet tych pieniędzy.
Wiesz podejrzewam ze jak chcialbym kupic w rewelacyjnym stanie to musialbym tyle wydacA w jakim stanie chcesz kupić? Jeżeli jesteś tak econo-zorientowany że stan jest Ci obojętny to wnioskuje że nie bedziesz miał dość pieniędzy by ten stan polepszyć. Reasumując - chcesz kupić trupa? Przymykać oko na niedociągnięcia, poważne mankamenty byle tylko mieć ITR? Nie ma nic gorszego dla fana motoryzacji niż patrzenie ż ejego cacko trupieje bo nie może o nie zadbać jak należy.
chyba za okolo 20 tys gdzies wyniuchana z za granicy uda sie dostac...
Na to przynajmniej licze...
Rozbitą na pewno dasz radę za tyle kupić.
Nie chcę zabrzmieć autorytarnie ale ITR poważnie interesuję się od momentu jego wejścia na rynek, to jest od 1998r, prawie 10 lat. Od roku zaś przygotowywałem się na zakup ITR finansowo i merytorycznie. Uwierz mi, ceny jakie Ci podaję, rady i podpowiedzi jakie próbue tu przemycić - w nie możesz wierzyć. Proszę, skorzystaj.
Nieważne ile prac ciągniesz i jak mało śpisz, liczy się co z tego wynika. Ważne czy Cię stać na godne utrzymywanie samochodu, który na to zasługuje i nie jest w tym utrzymaniu najtańszy. Jeżeli chcesz wystartować z byle autem jak najtaniej a potem szukać oszczędności, jeżeli pytasz o LPG a Twoim podstawowym zmartwieniem jest spalanie (które martwi Cię, mimo że je optymistycznie skalkulowałeś) to wnioskuję że nie jesteś całkowicie gotowy. Mamy dziś 11 Maja. Zatankowałem już od początku miesiąca paliwa za 417pln. Nie robię dużo km, zrobiłem w tym mieś do tej pory może 450km, teraz jestem na drugim baku. Do pracy mam transport więc auto mam w zasadzie tylko dla przyjemności. Co by było gdybym codzienie robił nim te 40km do roboty i z powrotem i jeszcze poza tym normalnie fruwał dla dżinglu? A jeżdżę w miarę normalnie.
Ja cię nie chcę zniechęcić do ITR, nie mam w tym celu. Uważam, że to wspaniałe auta, najlepiej prowadzące się FWD na świecie. Karać je za swoje błędy, niewiedze i podejście - aż przykro się robi jak o tym myślę. Mam nadzieję że mnie rozumiesz, bo to nic wymierzonego przeciwko Tobie.
Kupowanie ITR'a za 20 - 25 tys zl to jakies nieporozumienie. W tych cenach mozna kupic Prelude 2.2VTi w automacie i raz na jakis czas w manualu. Jesli na prawde chcesz nacieszyc sie samochodem to przyotuj odpowiednie zaplecze finansowe na jego zakup. Najczesciej sprawdza sie stara prawda jak kupisz tanio to pozniej i tak wpakujesz roznice miedzy zakupem a cena rynkowa poniewaz tu wyjdzie jakas rdza tam sie okaze, ze olej cieknie, tutaj juz bylo bite i cos nie tak ze zbieznoscia itd. itd. Nie twierdze, ze nie mozna znalezc okazji, jednak na wiele szczescia bym nie liczyl. Obserwuje allegro codziennie od poltora roku przegladajac tylko Hondy z VTEC'kiem. 3 miesiace zajelo mi znalezienie Cifa D16Z6 w wydawaloby sie dobrym stanie - po zakupie wlozylem ponad 2 tys zl zeby doprowadzic go do odpowiedniego stanu. Po 6 m-cach od zakupu cifa trafilem Prelude 2.2VTi, ktora zarezerwowalem po paru h od znalezienia ogloszenia. Kupilem dobrze ponizewaz przez prawie rok nic sie nie zepsulo - jedyne co kupuje to paliwo + czesci i plyny na standardowie wymiany i roznego rodzaju gadgety. Koszty utrzymania Preludy sa okolo 2x wieksze niz cifa i jestem prawie pewien, ze utrzymanie ITR'a kosztuje jeszcze wiecej.
Nazbieraj na samochod te 30 - 35tys zl + okolo 5tys na pierwsze potrzebne czesci, standardowe wymiany eksploatacyjne i dopiero wtedy mysl o zakupie.
Skorzystaj z rad innych, oszczedz sobie niepotrzebnego stresu zwiazanego z kupieniem szrota i ciesz sie spelnionym marzeniem, ktore jezdzi a nie stoi u mechanika w warsztacie...
Kolega CMQ ma 100% racji, co do finansów i podejścia do samochodu. Rozumiem, bo sam niedawno kupiłem ATR'a w naprawdę igłę. Mimo to dochodzi wiele spraw, o których zapomina się na wstępie:
Pasek/napinacze, Płyny/olej, klocki, Dobre opony
itd, itd. Frajda jest z takiego samochodu, jak jest utrzymany tip-top i nie musisz zastanawiać sie czy aby możesz depnać, czy jednak nie. Spalanie tak samo, H22 pięknym jest ale w trasie i przy 90km/h W innych sytucjach chla wachę jak smok
Także przyłaczam się do przedmówców: odłóż kasę, upenij się że masz z 5-10k pln na zabawę po zakupie i dopiero kup
Pozdrawiam życząc udanego zakupu
Nie no macie racje wiem ;/
Kurde tak bardzo bym chcial miec tego ITR ze wierze w to ze jak bede mial te 20-25 tys to trafie w jakas niesamowita okazje... ale moze to tylko glupie nadzieje
Bede na pewno szukal, moze uda mi sie trafic gdzies walnieta, mam znajomego b dobrego mechanika ktory nie duzo odemnie bierze za naprawy to moze wtedy wyszedl bym na swoje... nie wiem jeszcze, ale masz racje nie chce kupowac szrotu i naprawiac tego non stop... byc moze bede musial zadowolic sie preluda 2.2VTEc lub przeciagne jeszcze zbieranie o rok i uzbieram na hondke marzen
Ale dzieki panowie za porady, wiem ze to nie takie proste wszystko jak bym chcial
Wiara fajna rzecz, ale najlepiej ukierunkować ją na coś realnego a nie na utopię - łatwiej będzie dojść do celu.
Myślę że tak naprawdę to jeszcze nie wiesz co chcesz. Pooglądaj, potestuj , poprowadź w miarę możliwości, wyrobisz sobie pełną opinię.
jak bede mial te 20-25 tys to trafie w jakas niesamowita okazje... ale moze to tylko glupie nadzieje Stary , przegladam allegro po kilka razy dziennie i niewiem gdzie ty widziales ITR w takich cenach ... Owszem byly 2szt , biała i niebieska obie od tego samego goscia z okolic Legionowa i obie były PO DACHOWANIU DO NAPRAWY , no chyba ze ty ogladasz jakies zwykle GSR/LSy a nie Type R Swoją droga ja widzac ITR całe nieuszkodzone za taką cene to nawet bym sie po to nie wybierał bo szkoda czasu i przejechanych km...
Na ebayu/autoscout/mobile tak samo nie ma zadnych wielkich okazji , ponizej 8 tys euro schodzą tylko egzemplarze z defektami do naprawy - radze czytac opis auta a nie ogladac same fotki.....
Ja mialem na kupno ITR 38-40kzł i sie poddałem bo nie znalazlem u nas egzemplarza ktory by mi odpowaiadał ... tzn znalazłem ale wczesniej zaklepał go CMQ No to kupilem ATR , ale przynajmniej jest bezwypadkowy i salon PL .
Aktualnie jest to , ale kto wie jak to na zywo wyglada
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2628135No ale zycze powodzenia mimo wszystko
Moim zdaniem ten niskie ceny biorą się wlaśnie stad że kolega widział LSy lub GSRy.
CMQ to zapraszam 16 czerwca do teatru w Gdyni biore udzial w spektaklu jako tancerz na bruk summer festivalu w Teatrze w Gdyni, pokazesz integre i chcesz to obejrzysz Type-R VII genery mojego choreografa, juz wtedy po tunningach
Nie wiem czy 16tego nie mam czasem imprezy firmowej, ale kto wie.
Ciekawy topik, az sie zalogowalem, zeby dodac cos od siebie. Kazdy ma jakies marzenia... Mi sie marzy Carrera Turbo... Jak myslicie, warto zagazowac?;). W sumie to tyle, fajne forum, jestecie baaardzo cierpliwi... I dajecie bardzo dobre rady, szkoda, ze niektorzy wiedza lepiej...
Chciałbym troszke odświeżyć topic odnośnie Integry.
Mam zapytanie odnośine wersji Integry produkowanej na Kanadę. Wersja Acura Integra RS b18b1 94'. Jakies opinie na temat tego samochodu? Jakich pieniędzy jest on wart? Na co uważać przy ewentualnym zakupie?
Na korozje jak w każdej Hondzie
H22 Prelinki bardzo fajne auta do ITR im daleko Od dawna mnie nurtuje to pytanie:
W czym im "daleko" do ITRa
rozlozenie masy, prowadzenie, osiagi i długo jeszcze wymieniac...
Od dawna mnie nurtuje to pytanie:
W czym im "daleko" do ITRaWe wszystkiem To inne auta, nie ma sensu mierzyć ich tą sama miarą.
dokładnie- nie ma co przykładać civica do sporego coupe.
Mmm, zapachniało propreludowymi upodobaniami
Miałem tu na myśli że nie ma lepszy-gorszy bo kryteria są niejednolite.
ITR to nie jest Civic i każdy kto jeździł jednym i drugim to wie i wie dlaczego. ITR to auto stworzone z myślą o sporcie i osiagach i to się czuje w każdym aspekcie prowadzenia. Dla osoby szukającej takich wrażeń będzie to top of the hill. Jednocześnie jesli ktoś oczekuje po ITR wrażeń typu grand turismo to srodze się zawiedzie.
Pralka to większe, wygodne coupe z ambicjami sportowymi. Podkreślam - ambicjami, które nie zaspokoją kogoś o upodobaniach stricte sportowych ale będę wystarczajace dla ogromnej większosci kierowców ceniących komfort w połaczeniu z osiągami i zwinnością na drodze.
Inne auta, inny rynek docelowy, inne charaktery - tyle.
Wszysto OK, tylko nie po to odświeżyłem ten temat, aby czytać o yższości ITR nad Pralką bądź odwrotnie.
Chciałbym poznać Wasze opinie na temat Integry b18b1 GS.
patrz na to na co bys patrzyl w civicu.
Mówisz o obowiązkowych stickerach JDM i wydechu a'la Mugen?
Oczywiście żartuję, chciałbym jednak poznać opinie użytkowników. Jak duża jest przepaść między GS a ITR? Ile warto zapłacić za taki samochód?
Pytam ponieważ zamierzam kupić sobie nową zabawkę. Civic VTi czy Acura GS....?
podobienstwo jak miedzy krzeslem i krzeslem elektrycznym. obie budy sa takie same. inne zawieszenie, silnik, troche wnetrze.
Tu masz opis Integry:
http://www.hondapl.org/acura/integra/opis.html
podobienstwo jak miedzy krzeslem i krzeslem elektrycznym. obie budy sa takie same. inne zawieszenie, silnik, troche wnetrze.Rozmawiajmy merytorycznie. Inne zawieszenie, inny silnik... Takiej odpowiedzi spodziewałbym sie na forum Calibry.
Za opis dziękuję, widziałęm już go wczesniej szukając informacji na temat tego modelu.
Liczyłem, że w tym temacie dowiem sie czegoś więcej, aczkolwiek na to sie nie zanosi.
Inne zawieszenie, inny silnik... Takiej odpowiedzi spodziewałbym sie na forum Calibry.hmmm jak nie rozumiesz co to zawieszenie to podpowiem...
- inne wachacze
- inne stabilizatory
- inne amortyzatory
- inne sprezyny
- inne hamulce
z silnikiem podobnie
jak Ci juz Pati napisał:
Za opis dziękuję, widziałęm już go wczesniej szukając informacji na temat tego modelu.
Liczyłem, że w tym temacie dowiem sie czegoś więcej, aczkolwiek na to sie nie zanosi.No jak poczytas dokładnie to zobacysz róznice.
Np. max tarcze w Integrze to 262mm a w ITR są 282mm i tak jest ze wszystkim.
Integra LS i RS ma takie samo zawieszenie jak zwykły civic. silnik B18B tez nie jest specjalnie wydumany i jest o nim w sieci mnostwo.
jako konkrety chcesz porownania ze to ma 3mm a tamto ma 4.5mm?
Gdyby jeszcze ktoś był uprzejmy podrzucić link do jakiejś specyfikacji.
Charakterystykę silnika znalazłem, ale np. dedykowane rozmiary kół i opon.
Czy do tych wersji równiez wsadzali fotele Recaro czy były one tylko w ITR?
Czy do tych wersji równiez wsadzali fotele Recaro czy były one tylko w ITR?Tylko w ITR
Bałem sie, że ktoś tak napisze...
Ok, postaram sie poszukac dodatkowych info, będę pytac w razie wątpliwości...
Jak chcesz Integre to kup GS-R, ma 170KM, lepsze zawieszenie no i wypas pełny.
piszesz mu to tak jakby se mogl wybierac... na europe oferowana byla tylko integra type r. wszystkie inne wersje to importy zza wielkiej wody.
GSR ma taki sam zawias jak VTI.
No właśnie, to jest kwestia dostępności tych samochodów.
Mam możliwość kupienia zwykłego GS zza wody, ale już w PL. Chyba sie skuszę. b18b1 jak już sie dowiedziałem "laski nie robi", ale może potem włożę coś innego.
Jak przed cviciem chciałerm kupić Acure Integre GS-R to były dwie do wyboru
ja chce integre w sedanie i co? nie ma ani jednej... nawet z brazowym wnetrzem i w automacie.
ja chce integre w sedanie i co? nie ma ani jednej... nawet z brazowym wnetrzem i w automacieByła chyba trzy tygodnie temu na gratce .
tak. 2gen. chce tą po 94.
Była 3g , zielona z kremowym wne. , ale nie pamiętam czy aut. czy manual .
Szaukajcie a znajdziecie, jak mówił Jezus... ;]
Znalazłem specygikację Acury Integry...
Wklejam, gdyby ktoś miał ochote poczytać.
http://www.itrsport.com/specifications.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl