Wolf

http://www.hondatuningmag...integra_type_r/

Moze temat nie jest za nowy,lecz chyba warty wzmianki,wiec JUN powoli pracuje nad sprzetem do K-serii, z info uzyskanych od JUNa uzyskuje potwierdzenie danych zawartych w artykule.DC5 dysponuje moc± 258 HP uzyskana za pomoca walkow i ECU, Integra bierze udzial w chinskich wyscigach Macau i Zuhai(gdzie przeprowadzaja testy). Pochwalili sie ze w ostatnim wyscigach byli szybsi od ekipy Mugena. Prace na K-seria trwaja . Jezeli beda jakies nowosci to oczywiscie poinformujemy o tym.


Blok seryjny przy tych 258km..?
Wynik bardzo ładny,powinni cos wypuscic bardzo ciekawego ,jesli juz tyle lat mysla nad czesciami do K series...

jesli juz tyle lat mysla nad czesciami do K series..
Faktycznie, spieszyc sie nie spiesza, lecz podobnie bylo z osprzetem do b-serii, w koncu wydali na rynek i przez specjalistow sa uznawane za najlepsze do b-serii, a na koniec wprowadzili jeszcze serie Type0 , ktora wedlug ich koncepcji nie wymaga zmian w ECU. Zapewne chca dopracowac produkt do k-serii, wiec nie pozostaje nam nic innego jak cierpliwie czekac.

nie pozostaje nam nic innego jak cierpliwie czekac. wiec radze panowie sie wstrzymac z tymi modami K zeby 2 razy kasy nie ladowac



wiec radze panowie sie wstrzymac z tymi modami K zeby 2 razy kasy nie ladowac
ooo i sluszna uwaga

ooo i sluszna uwaga
I teraz to Sobolowi mówicie

I teraz to Sobolowi mówicie
Nie robi , on juz pewnie nakrecil sie na mody(bez urazy) tak wiec nic by to nie zmienilo, zreszta civ zasuwa i o to chodzilo.
brzmi to jak prawdziwa rewolucja

ja w swojej B seri, mialem i TODA A, i TODA B, i JUN III itp.

i niestety niczym ta rewolucja nie powalila.. w dzisiejszych czasach cuda sie nie zdarzaja. wszystko jest na zblizonym poziomie...

pozatym jesli chodzi o te produkty do B seri to wrecz jest odwrotnie,
w wielkim tescie kolektorow itp. JUN wypada prawie najgorzej...
http://bob123e.tripod.com/thegreatheadertest/

Takze na hondatechu mozna znalesc testy na hamowni silnikow kupionych w JUN,
ktory ma rozne stage , i strage na 250PS, byl w USA sporo slabszy, wiec strach pomyslec co by bylo w Polsce wszystko kwestia norm.

ale pewnie doswiadczeni uzytkownicy, ktorzy juz nie pierwszy silnik hondy robie, wiedza co mam na mysli i w takie cuda niewierza... bo nieraz sie przejechali
Tylko amerykanie potrafi± testować kolektory (które s± przeznaczone pod konkretne mody) w seryjnym aucie i na tej podstawie tworzyć różne teorie co jest dobre a co nie
a niektorzy sobie wmawiaja ze cos zacznie dzialac tylko wtedy jak sie kupi wszystko jednego producenta.. bo jak nie to bedzie

brzmi to jak prawdziwa rewolucja

ja w swojej B seri, mialem i TODA A, i TODA B, i JUN III itp.

i niestety niczym ta rewolucja nie powalila.. w dzisiejszych czasach cuda sie nie zdarzaja. wszystko jest na zblizonym poziomie...

pozatym jesli chodzi o te produkty do B seri to wrecz jest odwrotnie,
w wielkim tescie kolektorow itp. JUN wypada prawie najgorzej...
http://bob123e.tripod.com/thegreatheadertest/

Takze na hondatechu mozna znalesc testy na hamowni silnikow kupionych w JUN,
ktory ma rozne stage , i strage na 250PS, byl w USA sporo slabszy, wiec strach pomyslec co by bylo w Polsce wszystko kwestia norm.

ale pewnie doswiadczeni uzytkownicy, ktorzy juz nie pierwszy silnik hondy robie, wiedza co mam na mysli i w takie cuda niewierza... bo nieraz sie przejechali


Zgadzam sie z dominikiem w 100% osobiscie nie mam przekonania do JUN-a a historie o wielkich przyrostach mocy myslalem ze mamy juz za soba ale widac wiele osob chce dalej w to wierzyc. W silnikach all motors czytaj N/A uzyskanie kazdej kobyly jest naprawde osiagnieciem. Sporo wynikow mocy podawanych przez producenta sa zawyzone wiec i z tym nie bedzie inaczej

Sporo wynikow mocy podawanych przez producenta sa zawyzone wiec i z tym nie bedzie inaczej
Tak bedzie z kazdym producentem, co do wielkiego testu, faktycznie JUN wypadl slabo, lecz na seryjnych gratach, a wlasnie to jest dziwne, gdy spojrzy sie na specyfikacje silnikow z kolektorem i walkami JUNa a kolektorem innej firmy z walkami JUNa to mozna dostrzec spora roznice w Nm na korzysc tego pierwszego. Raczej nie zrozumialym by bylo czemu producent by nie mial robic swoich wydechow zaprojektowanych pod walki swojej produkcji.

a niektorzy sobie wmawiaja ze cos zacznie dzialac tylko wtedy jak sie kupi wszystko jednego producenta.. bo jak nie to bedzie
To wedlug tego kolektor Tody powinien lepeij dzialac z walkami Skunk2 , nie bylo by to poprawne ze wzgledu na polityke firmy.

wszystko jest na zblizonym poziomie...
zgadza sie, lecz te roznice wplywaja np. na gladki przebieg charakterystyki i latwosc strojenia

Wracajac do tego testu, dominiku wedlug twojej opini ,ktora opiera sie na tescie mozna uznac wiec ze kolektor DC JDM 4-1 ktory mamy w naszym samochodzie, bedzie na 100% lepszy niz np TODY , JUNa Hytecha przy obcenym naszym setupie i osiaganych mocach ?

Co do testow to mozna sobie nawzajem rzucac dowolne
http://www.importreview.c...UN3vsTodaB.html
http://www.importreview.c...un3VStyper.html

Wniosek: testy sa jakie sa, czasami wiele pozostawiaja do zyczenia, czesto bywaja stronnicze, wazne za to jest jak w rzeczywistosci furka sie odpycha bo tak jak ktos kiedys powiedzial: wykresami furka nie jezdzi a papier jest litosciwy i wszystko przygarnie:)

Znajac zycie zaraz rozpeta sie swieta wojna o zlote kalesony lub o wyzszosci swiat bozego narodzenia na wielkanocnymi , a czlowiek chcial tylko info zamiescic gdyz sporo ludzi pyta sie kiedy JUN wypusci czesci do K serii.
nie tylko papierek i jak samochod jezdzi, bo trzeba na dodatek umiec nim jezdzic. ja np. nie potrafie jak na razie swoim jezdzic. tzn pierwszy biegi,start, wiec np sugerujac sie np czasami moimi to mozna powiedziec ze kiepsko. patrzac np na bialego ctra bodajze Kuby W. ( ) , on zrobil 12.8 czas, a nie mial az tylu modyfikacji co Andrzej J. (13.04) ( ). chociaz w tym drugim przypadku modyfikacje przyszly na sam koniec sezonu, wiec takze trudno porownac i ocenic.

Ja wychodze z zalozenia, ze trzeba inestowac w to co sie uwaza za sluszne, a czy to bedzie JUN czy TODA czy inne(nie twierdze ze samorobki wydechy czy itb sa gorsze, ale te z wyzszych polek sa sprawdzone), da prawie identyczny przyrost na wykresie, a co potrafi to wykorzysta dopiero kierowca na dobrze dobranym ogumieniu, dobrze zrobionych biegach, dragspool'u czy innych cudach w dobrych warunkach toru.

A wybor co lepsze zalezy reklamy danego produktu, zaplecza serwisowego, a dodatkowo w Polsce stosunek cena/wydajnosc.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl