ďťż

Wolf

Witam.
moje autko to Accord 1.8 v-tec z 99roku.
problem dotyczy tego ze przy ostrym startowaniu w momencie kiedy koła boksują przód podskakuje:| nie wiem o co chodzi. zbierzność jest ustawiona koła wyważone... nie ma tez na to wpływ to czy jest suchy czy mokry asfalt:| moze mam za twarde gumy?:|
czekam na wasze opinie i rady pozdrawiam.


damian87, jedź na stacje diagnostyczne i sprawdź amortyzatory-bo tutaj najprawdopodobniej lezy Twoj problem. Tez maiłem taką sytuacje,aż mi radio z kokpitu sie wysuwało i wymiana amortyzatorów pomogła
byłem w Nastapolu w łodzi i wyszło ze lewa strona 78%, prawa 75% wiec chyba az tak źle nie jest z amorami? co moze byc jeszcze powodem takiego "podskakiwania"?
mimo to ja dalej stawiam na amortyzatory.... To one są odpowiedzianlne za tłumienie i wybieranie nie równośći a jak podksakują ci koła to poprostu amorki nie dają rady. Koła nie mają się odrywac od jezdni i za to odpowiedzialny jest amortyzator. W moim przypadku wymiana amortyzatorów pomogła. Jak uważasz ale ja bym obstawił amorki...


moj brat mial w civic wylane amory (nic nie trzymaly) a na badaniu wyszlo 65-70%
zaczynam sie przekonywac do tego ze to jednak wina amortyzatorów:| znalazlem na allegro takie amory http://moto.allegro.pl/it...zod_kayaba.html

moga byc takiej firmy czy moze polecacie cos innego?
aha jescze jedno jak bedą nowe amory z przodu to czasem auto nie bedzie stało wyzej ?

aha jescze jedno jak bedą nowe amory z przodu to czasem auto nie bedzie stało wyzej ?

możliwe że troszkę stranie wyżej ale po paru dniach jazdy powinno troszke opaśc.

odnossnie linku... kayaba to uznana firma... bodajze seryjnie na zawieszeniu kayaba calkowitym wychodzi subaru impreza STi.....Z resztą cena nie jest niska to równiez może świadczyc i jakośći,ale nie podopwiem ci nic bo sie nie orientuje dokłądnie co i jak
rzeczywiscie nie jest to tania sprawa, nie doczytalem a to jest cena za 1 szt;|
to jest akurat bardzo dobra cena.
Ja w swoim Accordzie zamontowałem Koni Sport i muszę przyznać że był to bardzo dobry zakup. Amory mają regulowaną siłę tłumienia więc jak odkręcę na max to samochód nie traci nic na komforcie, jak przykręcę trochę to robi się wiele twardszy i doskonale trzyma się drogi.
I z tego co pamiętam były trochę tańsze niż kayaby
Nipto ale wymieniales tylko amory na przód czy tył tez? pamietasz ile za nie dałes i gdzie kupowałes?
nowe regulowane amorki poniżej 200 złotych/szt.? wybacz, ale między bajki. przynajmniej w warunkach polskich.
http://moto.allegro.pl/it...aktura_vat.html znalazlem na allegro goscia ktory sprzedaje takie amory ale cena rzeczywiscie dziwi
mi ten problem ustapil po wymianie przegubow zew.

a jesli chodzi o amory to ceny zaczynaja sie od 200-250 za szt, dobrych firm oczywiscie
Ja wymieniałem i przód i tył a amory kupowałem tu;
http://sklep.strefatuningu.pl/index.php
Sklep gorąco polecam bo obsługa jest naprawdę profi a cała transakcja przebiegła bardzo sprawnie Co do ceny to wiadomo, że markowy produkt kosztuje ale nie żałuje ani złotówki wydanej na zawieszenie, a że kupowałem tam też inne klamoty dostałem rabacik
Jeszcze raz polecam
napisalem dzisiaj do tej firmy i odpisali mi ze maja takie amory do mojej hani ale po 540 zł sztuka;|
Nipto jaki model dokladnie Ty masz swoich amorów i w koncu ile za nie dales za sztuke?
U mnie ceny wyglądały tak;

2 x amortyzatory Koni Sport 446 zł sztuka przód ........... 892,- zł
2 x amortyzatory Koni Sport 421 zł sztuka tył ............... 842,- zł


Ja w swoim Accordzie zamontowałem Koni Sport i muszę przyznać że był to bardzo dobry zakup. Amory mają regulowaną siłę tłumienia więc jak odkręcę na max to samochód nie traci nic na komforcie, jak przykręcę trochę to robi się wiele twardszy i doskonale trzyma się drogi.
I z tego co pamiętam były trochę tańsze niż kayaby


piszesz ze Te amory koni sa tansze ni keyaby?;| kiedy keyaby kosztują 234zł za sztuke;/ a koni nawet do Twojego 446zł/szt:| zastanów sie co piszesz!
Tańsze niż KYBa regulowana
a Czy ja na forum pisałem o keyabach regulowanych?? czy o normalnych??
Może źle się zrozumieliśmy. Napisałem Ci jakie ja kupiłem bo chciałem Ci polecić zakup regulowanych amorów. Jak dla mnie są rewelacyjne bo dają możliwość wyboru między komfortem a bardziej sportowym ustawieniem. Pisząc "tańsze niż Kayaby" miałem namyśli że są tańsze niż ich odpowiednik z naklejką KYB.
Sorry za to nieporozumienie. Widzę, że Tobie zależy na jak najtańszych zakupach więc faktycznie lepiej kup zwykłe amory. Te z aukcji którą wkleiłeś są faktycznie w dobrej cenie.
Pozdro
założyłem teraz do Swojej Hani felgi 16" i szerokie 7,5" do tego kapcie 225 ( naprawde szeroko to wygląda) i problem ustąpił
pozdrawiam
Kolga ma tak w cifie 1.4. Co ciekawe, tylko na benzynie, na LPG rusza normalnie :/ Co to może być?
Panowie problem moze występowac równiez jezeli do wymiany kwalifikują sie poduszki silnika
to częsta przypadłośc aut spod znaku H - kiedyś też miałem z tym problem - oddałem auto do zaufanego warsztatu, sprawdzili wszystko, poduszki silnika, opony, felgi, amrotyzaotry, drążki, przeguby, geometrię. nie było do czego się przyczepić. mechanik powiedział, że w civicu tak już musi być, ma zbyt lekki przód, i choćby nie wiadomo co, to przy tak niewielkiej masie przodu nawet nowy amortyzaotr nie dociśnie wystarczająco dobrze koła przy starcie, gdzie masa samochodu cofa się do tyłu. dlatego właśnie koła się odrywają i podskakują.
za takie podskakiwanie kol odpowiadaja tuleje wahacza lub drazka reakcyjnego. moj cerol podkakiwal jak pileczka i trakcja byla fatalna, po wymianie gum jest juz ok, nic nie podskakuje. oczywiscie amortyzatory tez maja na to wplyw, ale zaczalbym od gum
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl