Wolf
Dzisiaj prześledziłem trochę tematów przepustnic i mam jedno pytanie. Otóż w ZC1 przepustnica ma 60 mm (dzisiejszy pomiar), z tego co się dowiedziałem H22 ma 63 mm. Teraz pytanie brzmi, czy warto ścierać się dla tych 3 mm na średnicy czy od razy szukać czegoś pokroju 65 mm? Autko NA, mody bardzo lekkie ze względu na brak możliwości strojenia (ech... 1gen ma zawsze pod górkę) - dolot, kolek 4-2-1, porting kolektora dolotowego, częściowo głowicy i parę tego kalibru detali.
a czy taka przepustnica z ZC1 60mm pasuje do D16Z5 zamiast tej 55mm ?
Autko NA, mody bardzo lekkie ze względu na brak możliwości strojenia (ech... 1gen ma zawsze pod górkę)to może czas na przekładkę ecu i pod strojenie
ja mysle ze ty cos zmierzyles zle i na samym wejsciu przepustnicy to moze i tyle ma, ale od strony kolektora to watpie.. no ale moze ten silnik byl lepszy
Morti, a jestes pewien ,ze mierzyłes w dobrym miejscu tzn na motylu tam gdzie najciasniej?
bo ja mysle ,ze ZC ma pewnie tez 55mm a h22 ma 60 i do tego nei pasuje pewnie na szpilki
ale przy modach z crx 1 gen moze byc ciezko bo tam jest w cholere podcisnien...
[ Dodano: 2009-09-29, 14:28 ]
jest jest jest !:P
Oki, może pomiar faktycznie zdupiłem, jutro odkręcę zapasową sztukę od kolka to zmierzę wlot, wylot i motylek. Co do swapu ECU to niechętnie, bo to pociąga za sobą wymiankę jeszcze innych gratów i tak powoli ZC przestaje być ZC, a chciałbym zostawić go w oryginalnym charakterze pod tym względem
[ Dodano: 2009-09-30, 11:08 ]
od z5 rozwiecają na 60mm to i u ciebie powinno dać rade, tylko skąd motyla zadobyć 60mm?
Mam do dyspozycji tokarki, frezarki itp. więc nie powinno być większego problemu z wykonaniem motyla. Caly kolek dolotowy też mam drugi więc pójdzie na eksperymenty, na wlocie jest ok 58 mm więc trzeba go liznać jakieś 1-2 mm na promieniu. Pytanie tylko czy bez strojenia większa przepustnica zrobi dobrze czy plecy.
bez przesady, na pewno gorzej nie bedzie
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl