Wolf

obrocilo mi panewke i porysowalo wal chcem zalozyc panewki ACL lecz one sa tylko nominalne da sie cos zrobic z walem by powrocic do nominalu ??czy tylko kupno nowego nominalnego??


kup używkę w dobrym stanie , z tym nic nierób bo to strata czasu
tak jak przema napisal. Nie szlifuj itp. Szkoda czasu kasy i zdrowia. Kup nominal albo dol silnika
niewiecie kto moze miec taki wal??


glibo, chinczyk lub pytaj na forum, podpowiem ze pasuje od a9,a8,z5
a nie da sie zeszlifowac, i potem do galwanizacji i pokryc warstwa chromu ??? czopy chromowane sa mocne, i chrom sie latwo nie wyciera, a poza tym chromowanie przywraca jeden wymiar naprawczy, wiec co nie oplaca sie ??
moim zdaniem tez szkoda zachodu , taniej i pewniej wyjdzie cie kupic drugi wal a jak dobrze poszukasz to caly dol kupisz za dobry pieniazek
takie dlubanie walu tez kosztuje i zawsze jest ryzyko jakies
mr073k, taki zabieg przekracza koszt nominalnego walu ale jest jak najbardziej wykonalny, rzeklbym nawet ze sa lepsze powloki od Cr na waly
dzis bylem w zakladzie zajmujacym sie szlifami walow i pan powiedzial tak:
,,walki w hondzie nie maja jakis tam powlok jak sie zeszlifuje to jest taka sama powierzchnia przed i po wiec mozna smialo walek szlifowac,,
powodzenia , skoro sam producent nie przewidział szlifów walu , a np przewidział nad wymiarowe tłoki , to znaczy ze walów hondy nie powinno się toczyć , a "pan" chyba się spodziewa ze powłoki maja kolory jak w tęczy i będzie widać na tak zwane oko
druga sprawa to ze nie kupisz nad wymiarowych panewek , a jakie¶ dorabiane w pl to szlak trafi w najlepszym wypadku po kilku tys km
wiec jak chcesz tak zrobisz ;] twój silnik twoja kasa
jedĽ do przema72 to ci to zrobi
tak jak gadali¶my na gg. nie ma sensu szlifować albo zakladać na porysowany wał nowych panewek bo szybko się pożegnasz i będzie Cię czekala drugi raz ta sama robota
ja mam panewki acl na 1 nadwymiar ,sprzedali mi przez pomylke w autoszlifie w krakowie
nobo ACL robi na pierwszy podwymiar, i tylko taki szlif mozna ewentualanie zaryzykowac, ale pamietac trzeba ze pierwszy podwymiar wyjdzie jedynie na zuzytym nominale (ale nie po zatarciu)czyli np porysowany nominal albo lekko "zjajowany", jak obroci panewke to zadko drugi wyrabia, najczesciej trzeba na trzeci badz czwarty a tego nie ma sensu robic

powodzenia , skoro sam producent nie przewidział szlifów walu , a np przewidział nad wymiarowe tłoki , to znaczy ze walów hondy nie powinno się toczyć , a "pan" chyba się spodziewa ze powłoki maja kolory jak w tęczy i będzie widać na tak zwane oko
druga sprawa to ze nie kupisz nad wymiarowych panewek , a jakie¶ dorabiane w pl to szlak trafi w najlepszym wypadku po kilku tys km
wiec jak chcesz tak zrobisz ;] twój silnik twoja kasa

ja nie bede szlifowal walu kupie dobry nominalny tylko tak napisalem jak to stwierdzil pan grzywalski
hej,to jak to nie przewidział szlichu ? w sowim czasie mialem problem z panewk±,nie znalazłem nominała przez długi czas i musiałem szlifować swuj.... mechanik zacz±ł mnie ostro pociskać że autko mu na warsztacie stoi i miejsce blokuje .... z tego co wiem zalożył mi japonskie panewki ale firmy nie pamietam,żadne zamienniki... troszke nastraszyli¶cie mnie z tym szlifem ale co bedzie to bedzie teraz zobacze ile zrobie na nim i wypowiem się puzniej
i pocwicz ortografie jak auto bedzie u mechanika
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl