ďťż

Wolf

tu mamy wiazke Apex'i



a tu wiazka z auta, oczywiscie OBD1



czy to jest wlasciwy schemat podpiecia?
red (IG Power)- A25?
purple (RPM Signal)- ?
green (Ground) - A26
black (Ground) - A26
gray (Throttle Signal) - D11
white (Speed Signal) - B10

nie wiem pod ktory pin/przwod podpiac sygnal od obrotow
co do czerwonego - to sadze ze moze to jeszcze byc B8?

cala reszta sie zgadza?


przy kompie nie podepniesz obrotów, bo one wychodzą z aparatu więc albo tam, albo przy obrotomierzu

aha i IGP nie podpinaj do b8 bo to sygnał od wspomagania
tak wyglada schemat poprawnego podlaczenia dla OBD1
RED - B1
PURPLE - A21
GREEN - A26
BLACK - A26
GREY - D11
WHITE - B10

zielony i czarny mozna spiac z inna masa ale wazne jest zeby oba byly podpiete pod ta sama.
A25 i B1 to jest to samo (różnią się czasem grbością przewodu), a A21 to są impulsy zapłonu do modułu, nie impulsy obrotów, ale jak jest mozliwośc kalibracji urządzenia to nie powinno być problemów z ustawieniem


ponos sprawdzone empirycznie. dam znac jak podepne

ponos sprawdzone empirycznie. dam znac jak podepne
Szkoda, że jednak nie napisałeś jak to w końcu podłączyłeś bo w piątek właśnie tego szukałem
Ale podpytałem trochę Merfiego i dałem radę. U mnie wyglądało to tak;

Kable zasilania;
Czerwony (Napięcie) - A25
Pomarańczowy (Napięcie) - A25
Czarny (Masa) - A23
Brązowy (Masa) - A23

Zielony (Obroty) - A21

Szary (Otwarcie przepustnicy) - D11

Kable z map sensora (ten kabel trzeba przeciąć i zrobić obejście przez Apexi)
Żółty (od strony sensora) - D17
Biały (od strony kompa) - D17

Kable Vtec'a (Ja ich u siebie nie podpinałem bo silnik non Vtec )
Niebieski (VTM) - D6 (ten kabel trzeba przeciąć i połączyć ECU z Apexi)
Różowy (Vtec od strony silnika) - A4 (kabel Vtec'a trzeba przeciąć i zrobić obejście przez Apexi)
Fioletowy (Vtec od strony kompa) - A4
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl