ďťż

Wolf

wiec tak: nie dzialaja mi dwie pierwsze predkosci nawiewu czyli 1 i 2 zas 3 i 4 dzialaja .. bezpieczniki sprawdzone srylion razy nawiew rozebrany wyczyszczony sprawdzony i wydaje sie byc ok ale nadal nie furczy...gdzie szukac??

zas co do szyberdachu to niewiem czy to seryjne czy nie ale nie moge go np. 2 razy otworzyc czyli np. otwieram do polowy i potem chcem dosunac go do konca to nie dziala i musze go cofnac czyi zamknac i dopiero od poczatku otworzyc do konca.... to normalne jest ?


masz przepalone oporniki dmuchawy które znajdują sie za schowkiem przed pasażerem
a z tym szyberdachem to nie jest normalne
NAWIEW- odkręć schowek ten duży od pasażera i zobaczysz prostokąt z kostką wykręć go na pewno przepaliły sie w nim sprężynki(oporniki)można je złączyć i chwilowo pochodzi ale lepiej zmienić na nowe z elektronicznego sklepu tylko trzeba znać oporność...
SZYBER- pewnie coś z guzikiem wyjmij go przeczyść styki. chyba ze słychac silnik a on blokuje się mechanicznie.
dzieki wielkie panowie... oporniki wezme ze szrotu bo opornosci nei znam a z szyberkiem pokombinuje jeszcze ;]

Pozdrawiam


1 bieg - 1,9 ohm
2 bieg - 1,4 ohm
a ja mam z szyberdachem to samo moge go zamykać ale otwierać jak otworze troche to dalej już nie moge musze zamknąć i otworzyć
być może to wina przycisku normalnie ma dwie pozycje do polowy i do końca otwieranie
narazie to wkurza mnie szyber skrzypi nie wieje przez niego zacina się cieknie wogóle nieprzydatny trzeba go zaspawać chociaż bude się wzmocni
u mnie szyber krzywo sie zamyka a jak jest otwarty to rdza sie sypie na głowę
wogóle nieprzydatny jak jedziesz i otworzysz to przez niego nie wieje, tylko wazy, osłabia bude, jedyna zaleta ze na gwiazdy można popatrzeć\
heheh jak by mialo wiac to by cie zawialo on ma za zadanie wyciogac to co w kabinie tzw cyrkulacja
szyber to na pewno wina włącznika, u mnie się otwierał a nie chciał się zamknąć wyciągnij guzik przeczyść te styki i te dwie blaszki w środku warto trochę podgiąć bo to się z czasem wyrabia i już nie kontaktuje dobrze.

a co do nawiewu to można spróbować zlutować to jeszcze, bo dorwać taki stary sprężynowy opornik żeby posłużył trochę to nie taka prosta sprawa.
ja to lutowałem i działa do dziś.
powodzenia

wogóle nieprzydatny jak jedziesz i otworzysz to przez niego nie wieje, tylko wazy, osłabia bude, jedyna zaleta ze na gwiazdy można popatrzeć\
Mozna do konca wypic pepsi z butli 2l. Przy otwartym oczywiscie.
Ja polecam kupić taką tasiemkę - drut do wiązania np roślin, wyciągnąć stalowy drucik z tej plastikowej osłonki, zwinąc w spiralkę i przylutować do płytki - U mnie na pierwszym biegu jest metr takiego drutu (lest grubszy od oryginalnego) Dodam tylko, że u mnie po złączeniu starych przepalonych drucikow ten robił się miejscami czerwony....

u mnie szyber krzywo sie zamyka a jak jest otwarty to rdza sie sypie na głowę z ta rdza to uwazaj typkowi przy 160km/h jak sprowadzal rexa z holandi szyber woadl do srodka hehehe
z tym wpadaniem to troche dziwne bo ma wiekszą powierzchnię niż otwór;)
moze bokiem wpadl
boczną szybą pewnie:)
Te 2 oporniki znajde w malutkiej czarnej skrzyneczce za schowkiem?

?

jedyna zaleta ze na gwiazdy można popatrzeć\

Sorki za OT:
Można też popatrzec na drzewa i tak się ustawić na parkingu by być poza zasięgiem latających obsrywaczy robiących sobie przerwę na drzewach
Za to w lecie - jak się stanie z otwartym szybrem na czerwonym to potrafi gorącem buchnąć


Te 2 oporniki znajde w malutkiej czarnej skrzyneczce za schowkiem?

Te dwa oporniki, czyli zapewne oporniki dmuchawy znajdziesz za schowkiem - Wyjmujesz schowek i widzisz pod spodem obudowę dmuchawy z taką jakby klapką do której dochodzi kilka dość slusznych przewodów - Odkręcasz ją i w środku masz "sprężynki" - to są właśnie oporniki. Takich najprawdopodobniej już nie dostaniesz. Mója metoda to jak pisałem - Drucik stalowy wyciągnięty z tasiemki do wiązania roślin w ilości ok 1 metr i zwinięty w spiralkę - Takie coś mam jako pierwszy bieg dmuchawy. Drugi nie wiem jaki powinien być, ale jeśli opór ma być większy, to daj trochę więcej drutu, jak mniejszy - to mniej. Grubosć jest wystarczająca, by się nie przepalił.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl