ďťż

Wolf

moze temat nie o crx (chodzi o celice) ale to pewnie bez roznicy:
czy przy zakladaniu lekkiego kola zamachowego musze uzyc loctite do gwintow? tak jest napisane w service manual ale z tego co wyczytalen na newcelica.org to do kola fidanzy nie nalezy tego stosowac, z kolei widzialem filmik na yputube gdzie kolo sie rozpadlo ponoc przez niezastosowanie tego kleju
bede odrazu kupowal w serwisie nowe sruby do tego kola, czy tam nie ma juz nalozonej pasty w dzialaniu podobnej do loctite?


fabrycznie właśnie gwinty są klejem zabezpieczone , i tak należy też postępować przy montażu fidanzy bo niby czemu miało ono by nie być zabezpieczone
nie wiem czy śruby z aso są już z klejem , wątpię żeby by , jak ja montowałem w celicy to użyłem starych śrub i nałożyłem klej na gwint i od 2 lat jest ok
no wlasnie problem w tym co jest napisane w instrukcji montazu fidanzy:
For vehicles equipped with sensors triggered off of the flywheel, measure the clearance between the flywheel and trigger before removal of the original
flywheel. This clearance must be matched after installation of your new flywheel. This may require shimming for clearance or moving the senor in.
Failure to do so will result in a vehicle that runs poorly or not at all.
Apply a small amount of Loctite to the OD of your pilot bearing when installing it in your new flywheel. The fit is not as tight as your OEM steel flywheel
as the aluminum flywheel and steel bearing heat differently. The flywheel must be designed this way to work properly.
Clutch threaded bolt holes are USS (coarse thread) or standard Metric as this is stronger for aluminum.
If your flywheel uses dowels for the clutch, the dowels should be pressed in with a vise. You must apply a small amount permanent
Loctite on each dowel before installation.

ale zaraz po tym:

WARNING
Do not use Loctite on the crank register because it prevents the flywheel from properly seating against the crank.
Dual Mass replacement flywheels may cause added gearbox noise. This is a normal effect that is well worth the added performance. The noise comes
from the idler gears and does not pose a premature wear problem
teraz odkręcałem koło w Hani i na pewno nie były na nic wklejone. Natomiast można wkleić dla większego bezpieczeństwa ale moim zdaniem nie trzeba. Wystarczy je tylko dobrze dokręcić najlepiej kluczem dynamometrycznym.



teraz odkręcałem koło w Hani i na pewno nie były na nic wklejone

bo honda nie smaruje

temat jest o celice , toyota fabrycznie wkręca śruby posmarowane specjalnym klejem do gwintów
Ale niektóre śrubki też honda wkleja... A to że o celice to wiem bo się doczytałem...

Ale niektóre śrubki też honda wkleja
ale nie przy zamachowym
No w naszych reksach nie ale dopytam się ziomka jak w nowszych Hankach jest!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl