ďťż

Wolf

Myślę nad założeniem do preludy 2.0 (F20A4 non-VTEC) góry od F20B6 z accorda który ma VTEC-a. Robił ktoś już taką modyfikację i czy to wogóle jest możliwe?? były jeszcze accordy 1.8 VTEC F18cośtam to jest ta sama góra?? Co z kompem wystarczy przekładka czy całą wiązkę trzeba będzie ogarnąć??
Kolektory planuje wydechowy F22 a dolotowy + przepustnica z H23.
+ wydech 2.25" da radę ogarnąć tą górę?? seryjny F20B6 ma 147 koni + powyższe mody myśle że okolice 155-160 koni byłby realne a to by mi zupełnie wystarczyło.
PS. nie interesuje mnie swap na F20B6 czy też jakiekolwiek H22
liczę na konkretne odpowiedzi!!


powinno dac rade bez problemu. F20A4 ma 133 konie... jakkolwiek potrzebujesz programowalnego kompa OBD2 lub chociaz swiniaka, zeby wysterowac to. W kwestii elektryki to bazowałbym na oryginalnej i dorobił brakujące wtyczki/przewody.
seryjny komp od F20B6 tego nie pociągnie?? przy śwince koszty rosną do lekko nieopłacalnych... chyba żeby apexi jeszcze podpiąć...
Teraz pozostaje jeszcze kwestia np jaki pod to pasek podpasuje??
najlepiej przydałby się cały spis części co będzie potrzebne...
cały silnik bez skrzyni można dostać za ok. 1500zł... ale z pewnością cały nie jest potrzebny...
hmm powinien to ogarnąc komp od vteca. pasek pewnie ten od b6. te silniki sa wirtualnie takie same. róznice pewnie w pierdołach.


Vito, rozpoznawałeś ten temat głębiej ?
a nie myślałeś i zmiance po prostu całego silnika? czemu chcesz tylko góre zmieniać ?
ciekaw jestem jak ten motor jeździ, czy jest ta różnica 20koni mocno odczuwalna pomiędzy F20A4,
tanio to można kupić taki motorek z małym przebiegiem

czy ktoś z czytelników jeździł może z takim motorem ?
Mam taki silniczek F20B6 w accordzie 99r. i powiem ze rewelacja to nie jest. To juz o niebo lepiej bedzie z silnikiem od integry.Beda wieksze koszta,ale radosc jeszcze wieksza
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl