Wolf

Hej K-seriowcy,

Posiadam silnik tego typu.

Czy ktos moze mi wytlumaczyc roznice miedzy k20a i ka20a1 albo ewentualnie wskazac gdzie moge znalezc takie (albo inne ) informacje ?


dobry link

glowna roznica jest w glowicy a nastepnie stopien zprezania itp...
Niestety, różnice s± bardzo duże, K20a1,a3,a4,a5 to s± I-vtec-E ekonomiczny .
Także bez wymiany głowicy i doprężeniu nie ma szans na zbliżenie się do 200KM N/A
Dzieki Adam za interesujacy link. Wynika z tego ze chyba raczej raczej kompressor lub turbo.

a tak w ogole chcialbym sie pozalic bo oprocz sportowego filtru powietrza nie zadnych innych powaznieszych mozliwosci w stylu intaka lub kolektora sportowego . Zostala dlubanina

To samo z kompem: z hondaty chyba nici (czy Dominik moze potwierdzic ?) znalazlem tylko ta zabawke:

http://apexi-usa.com/news_article.asp?id=15

+ 11 HP to troche malo... czy ktos ma jakies pomysly?

Daniel: czy masz takie same problemy z twoja cr-v'ka ?


mysle ze graty od Si podejda, a jesli tak to jest tego troche

Daniel: czy masz takie same problemy z twoja cr-v'ka ?
Nie mam , bo w garażu leży K24a2
U siebie mam założony dolot AEM V2, pozatym możesz założyć sobie Apexi VAFC II .
Adam dales mi nadzieje, ale chyba jedyny sposob zeby to sprawdzic to jest wyprobowanie... chodzi mi tutaj przede wszytkim o kolektor ktory z tego co wyczytalem na forum kseries pozwala razem z hondata na mocny przyrost mocy. , co dolotu zadowole sie airbox modif hondaty, trudno.

Jeszcze jedno pytanie: czemu Honda wypuszcza tyle roznych wersji o malych roznicach mocy ? Mowie o k20a6 (155KM) k20a4 (150 KM) k20a3(160 KM) i k20a1 ktory ma znowu 156 KM ?

ps VAFC II jest ok, szczegolnie ze jest o polowe tanszy


Jeszcze jedno pytanie: czemu Honda wypuszcza tyle roznych wersji o malych roznicach mocy ? Mowie o k20a6 (155KM) k20a4 (150 KM) k20a3(160 KM) i k20a1 ktory ma znowu 156 KM ?

ps VAFC II jest ok, szczegolnie ze jest o polowe tanszy


Wszystkie czę¶ci tuningowe s± dla tych modeli w zasadzie kompatybilne. A różnice w mocy spowodowane s± różna charakterystyk± i przeznaczeniem aut, np w CRV jest większy momen obrotowy.
Przeczytalem z duza uwaga (i przyjemnoscia) posty o dolotach. Nie moge sie nadziwic ze CAI i AEM daja az taka roznice. Wazne jest t° powietrza w dolocie. U mnie originalny dolot dochodzi do atrapy i wciaga swiezutkie powietrze ktore napotyka na swojej drodze. Czy taki sam dolot jest we wszytkich silnikach seri K ? Wydaje mi sie ze taki dolot (za atrapa) jest lepszy od nadkola czy nad kolektorem...

Znalazlem uniwersalny dolot CAI od K&N, ale mam juz sportowy filtr takze nie wiem czy to cos jeszce poprawi.
daj jakies foto spod maski to latwiej bedzie odpowiedziec
Dolot seria:


AEM V2

Mam nadzieje ze Ubek odpusci mi marna jakosc zdjec. Podkreslilem na czarno brzegi plastikowej rury ktora zaczyna sie za atrapa i wchodzi do airboxu tuz pod wyjsciem do silnika:



zoom:



Daniel: dzieki za zdjecia, czy twoj oryginalny dolot tez tak wygladal i czy poczules jakies zmiany z AEM ?

bardzo mi sie podoba twoja atrapa TR
W zasadzie wszystkie K maj± taki układ rury zasysaj±cej powietrze. Jednak wcale aż taki rewelacyjny nie jest, głównie dlatego że rura nie jest skierowana wprost w atrapę, tylko jednak w bok. Poza tym w zderzaku (jak CAI) to filtr jest otaczany przez zimne powietrze, a tak to raz leci, raz nie, plus jednak miesza się z gor±cym spod maski.
Dziekuje wszytkim za cierpliwosc bo wiem ze ostro zanizylem poziom tego forum

Bede sie starac informowac was regularnie o zmianach zachodzacych przy samochodzie
Po gruntownej analizie zamowilem wczoraj dolot firmy Apexi. Jest to dla mnie kompromis miedzy cena i osiagnieciami.

http://cgi.befr.ebay.be/A...oQQcmdZViewItem

Wyczytalem na forum ze do takiego dolotu trzeba dodac "rure" naprowadzajaca swieze powietrze.

Pytanie:

Czy mozna wykorzytac do tego oryginalny dolot albo z czego i jak ma ta rura wygladac ?

Pytanie:

Czy mozna wykorzytac do tego oryginalny dolot albo z czego i jak ma ta rura wygladac ?


Seryjna atrapa zasłania wlot powietrza, przynajmniej u mnie tak było.
Możesz wykorzystać spiroflexa http://www.spiroflex.com....baner=b_produkt
Daniel,

Dzieki za link. Nigdy nie widzialem takiej rury. Czy ma dochodzic do samego filtra, czy ma sie konczyc kilka cm przed filtrem zeby ped wiatru nie byl za duzy ? W kazdym razie pomaluje ja na czarno zeby pod maska nie wygladalo jak w piwnicy obok C.O.

Narobilem sobie chrapke na twoja chromowana atrape , jezeli ci obiecam Ci ze nidgy sie nie spotkamy na drogach czy mogl bys mi zdradzic producenta albo dealera tego cuda ?

czy mogl bys mi zdradzic producenta albo dealera tego cuda ?
Aries
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl