Wolf
Jaka moc bedzie bezpieczna dla silnika d19a9 turbo z następującym setupem:
tłoki CP (cr9.5), korby eagle H ze śrubami ARP 2000, uszczelka pod głowicą oryginał, szpilki do głowicy ARP, piąty wtryskiwacz i SMT6. Autko napewno bedzie profesjonalnie wystrojone. Do tego jest jeszcze sprzęgło stage 1 , regulator ciśnienia paliwa i underdrive pulley
Ma ktoś doświadczenie z d serią 250+
Narazie silniczek bedzie docierany, niewiem tyko ile dmuchnąć?
proponuje wtryski wieksze 440 dmuchanko kolo 1.2 i moze byc 280
Kuki ma racje ...
RC 440CC proponuje,jakby nie było ponad 100% mocy zwiekszonej...
a jesli nie wtryski RC to chociaz DSMowe 450cc - bardziej dostępne i tańsze.
konio - podawałem Ci już
www.thezcr.com ?
wtryski będą większe, to nie problem. Najbardziej boję sie o uszczelke pod głowicą. Jest co prawda dociągnięta ARP momentem 100Nm vs 67Nm seria, ale to w koncu seryjna. Ma ktoś doswiadczenie w tej sprawie?
seryjna uszcelka daje rade do 1 bara
to powinna 0.8 wytrzymać raczej. Przy 0.7 było ok 230HP, wiec mysle że przy 0.8 powinno miło jeżdzić
jeszcze jedno pytanko o wtryskiwacze, gdzie można dostać takie 450? Czy pasują jakieś używki z innego auta czy są to specjalne tuningowe?
jeszcze jedno pytanko o wtryskiwacze, gdzie można dostać takie 450? Czy pasują jakieś używki z innego auta czy są to specjalne tuningowe?RC 440cc proponuje,eclipse 440cc
A najlepiej i zdecydowanie to 450cc DSM
http://superorb.com/pics/...0cc%20Injectors
DSM to wlasnie z Eclipsa...
Jakies 400plnów ściągane ze stanów.
DSM to wlasnie z Eclipsa...
Jakies 400plnów ściągane ze stanów.true,true DSM od talona ....
A czy jak bym nie mógł zdobyć 440 to 370 wystarczyły by na 250 koni? a może 4x370 plus piąty. Zawsze w chwili słabości jednego z 4 piąty by pomógł, czy nie ma to sensu?
na 200 koni 370 starczy. na 250 raczej juz 450. zreszta DSM 370cc nie sa wcale duzo tansze od DSM 450cc, a sa o wiele mniej dostepne.
Dla sprostowania te mniejsze DSMY mają przepustowość 390. Ja też chciałem je wziąść bo zdawało mi się że będą tanie ale poszedłem w 450 bo kosztują praktycznie tyle samo i są bardziej dostępne.
A wszystko zalezy od tego czym stroisz jak sie stroi swinia to musza byc wieksze , jak standalone to wtedy mozesz dac mniejsze wtryskiwacze , w sumie 310cc przy drugim rozwiazaniu powinno sie sprawdzic , my mamy moc maks w granicach 250KM i jezdzimy na 280cc przy niewiele podniesionym cisnieniu paliwa. No ale jak dasz wieksze to masz zapas na wieksze dmuchanie hehe. Z tego co wyczytalem w literaturze 310cc przy strojeniu standalone lub czipowaniu wystarczaja na calkiem spore moce.
A wszystko zalezy od tego czym stroisz jak sie stroi swinia to musza byc wieksze , jak standalone to wtedy mozesz dac mniejsze wtryskiwacze , w sumie 310cc przy drugim rozwiazaniu powinno sie sprawdzic , my mamy moc maks w granicach 250KM i jezdzimy na 280cc przy niewiele podniesionym cisnieniu paliwa. No ale jak dasz wieksze to masz zapas na wieksze dmuchanie hehe. Z tego co wyczytalem w literaturze 310cc przy strojeniu standalone lub czipowaniu wystarczaja na calkiem spore moce.Nie do konca masz racje poniewaz nie powinno sie wykozystywac wtryskow w 100%-im mniej tym lepiej. Co do wielkosci wtryskow to najwieszke przyrosty uzyskuje sie nie przy duzych wtryskach a przy podwojnych podpietych szeregowo ale to juz sporo pracy przy montowaniu, aa i nie moc decyduje o tym czy wtrysk jest potrzebny wiekszy czy nie chodz tez ma jakies znaczenie ale nie najwazniejsze
Nie do konca masz racje poniewaz nie powinno sie wykozystywac wtryskow w 100%-im mniej tym lepiejTo lepiej od razu wsadzic 1000cc i nie bedzie problemu( a problem moze wystapic w uzyskaniu np. stabilnych wolnych jak wsadzisz za duze) , co do 100% logiczne gdyz wtrysk jest wtedy caly czas otwarty , logi w programie na temat %wtrysku tez sa czysto pogladowe i orientacyjne
duzych wtryskach a przy podwojnych podpietych szeregowoi uwzgeldnic opory bo wogole bedzie kiepsko fura banglac , zreszta chlopak nie buduje rakiety
aa i nie moc decyduje o tym czy wtrysk jest potrzebny wiekszy czy nie chodz tez ma jakies znaczenie ale nie najwazniejsze pewnie , jest wiele czynnikow, zwiekszajac paliwo tylko maskujesz niektore niekorzystne zjawiska w silniku ale nic nowego nie odkryjemy jak sie powie ze moc nie bierze sie z samego powietrza
tylko pamiętajmy że u braci jest wolnossak i moc jest bardziej z obrotów, wiec na każdy suw mniej paliwa trzeba. a w turbo jest wiecej powietrza w każdy suwie to i wiecej paliwa trzeba. Ma ktoś jakiś namiar gdzie kupić 450?
ebay.com
tylko pamiętajmy że u braci jest wolnossak i moc jest bardziej z obrotówracja + dodatkowo wiekszy CR , a wszystko i tak najlepiej wychodzi w praktyce bo inaczej stroi sie swinia a inaczej standalone lub pokrewnymi rozwiazaniami. Dotychczas poruszamy sie w silnikach N/A i tu posiadamy wiedze na temat wtryskow a jest ona zaczerpnieta z doswiadczenia, byc moze niedlugo zaczniemy monotwac boost car by bylo urozmaicenie , jeden N/A a drugi boost car jako "firmowe"(mocno powiedziane ) furacze , wiec bedzie mozna cos wiecej powiedziec opierajac sie na doswiadczeniu.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl