Wolf
co może być przyczyn± gubienia iskry w silniku D16A9 przy doładowaniu 0.5bara i obrotach w okolicach 4000, powyżej i poniżej jest ok. P.S. silnik troche doprężony, do okolic punktów serwisowych
fsensie splanowana glowica tak? a swiece kiedy zmieniales?
Wczesniej było n/a ,wiec pewnie splanowana głowica ,wiec nic innego jak odpreyc motor trzeba
głowice ktos kiedy¶ splanował i wyszło to dopiero w ¶rodku projektu, było próbowane na różnych ¶wiecach, kable palce, kopułki ok
głowic± kiedy¶ bawił się promotor, niezauważyli chyba że kto¶ kiedy¶ j± planował i zjechali aż do znaków.
Jakim sposobem odprężyć najlepiej?
w tym przypadku tlokami tylko radze
Rowniez radze korby kute i tłoki odpreazajace,bo to zabawa jak sam widzisz spora:(
A jak to zrobisz to po pierwsze BEZPIECZENSTWO,zwiekszysz cisnienie i nie bedzie 190 tylko 300 albo i lepiej ,a i bezpieczniej niz te 190 na seryjnych bebechach
glowica od d16a9 nie jest droga - moze kupic drug±, niesplanowan± i juz sie odpręży...
a może grubsza uszczelka, odprężał kto¶ tak?
Można i tak, ale szybko Ci może j± wydmuchać... Tłoki to o wiele bezpieczniejsze wyj¶cie.
Proponuje korby eagle i tłoki o kompresji 9.1:1
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVWhttp://www.honda-tech.com/zerothread?id=1407084 ---> tutaj za 250$ kupisz korby
Mysle ze mozna wyrwac kit korby,tłoki za 600-800$
Ze sklepow
http://www.customdesignpe...srppistons.html -->389$
http://www.customdesignpe...importrods.html ---> 330$
Ale zacznij od kupna nowej głowicy
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl