ďťż

Wolf

chcialbym zachecic do dyskusji na temat obu silniczkow montowanych w AP1 i AP2

na zachete jeden z bestmotoringow gdzie scigaja sie obiema wersjami miedzy soba
http://www.youtube.com/watch?v=DuTtLYhFJT4


Aż dziw bierze że nie wypadli z drogi
Niby w tej nowej odcinka przy 8 a dokreca ją do 9 ciu mali oszuści
F22 było specjalnie dla amerykańców, bo narzekali na zbyt niski moment. W sumie tam geometria jest taka, jak w H22 prawie, dlatego nie można kręcić tak wysoko. I w sumie dla każdego coś dobrego. Tutaj wygodniejsze auto (bardziej ucywilizowane), a z drugiej strony zwariowane F20 dla hardkorowców.
no ale f22 tez w japoni jest zamiast f20

generalnie podobno skrzynia krotsza w f22 i dlatego zapieprza ciut lepiej a odcinka chyba 8300 jest a redline na 8000


W sumie jeżeli do F20C można zapodać strokera przez zapodanie korbów z K24 i tłoków H22 zwiekszajać pojemność do 2.4L to już powinno być całkiem fajnie z ładnym momentem no i w miarę budżetowo . Tylko nie wiem, czy jest przy tym dużo dłubaniny, no i czy tak jak z kombinacją K20/K24 do 8krpm nie ma co kręcić.
Faktycznie F22 w Japsach... hmm ciekawe

Ale AP2 ma dłuższą skrzynię...

AP1
1-3,635
2-2,373
3-1,719
4-1,374
5-1,126
6-0,941
FG-4,1

AP2
1-3,133
2-2,045
3-1,481
4-1,161
5-0,942
6-0,763
FG-4,1

Ale AP2 ma dłuższą skrzynię...


tylko ze nizej sie kreci, to tez robi swoje
Widać, że na torze jeżdżą identycznie. Dzięki innej skrzyni AP2 może wrzucić 1-ke na nawrocie i jest szybsze w tym miejscu, ale to kwestia dopasowania skrzyni do toru -> ogólnie jeżdżą tak samo szybko.
w zakretach widac jak F22 odsakuje f20 wszystko dzieki nizej wystepujacemu momentowi :d na starcie tez ladnie odlatuje

do jazdy tym autem na codzien chyba jednak przemawia do mnie F22
A do mnie F20, jest bardziej Hondowe Za takie silniki uwielbiam Honde a F22 wydaje się przy nim mocno emeryckie
co z tego ze kreci sie do 8300 a nie do 9000, emeryckie to sa dizle moim zdaniem ;D bez powodow nie wprowadzili tego silnika na rynki usa i jdm, widocznie cos w f22 jest ze f20 w najwazniejszych dla Hondy rynkach przeszedl do lamusa

ja sie osobioscie ciesze ze jestem posiadaczem (jeszcze nie uzytkownkiem) F22

co z tego ze kreci sie do 8300 a nie do 9000, emeryckie to sa dizle moim zdaniem ;D bez powodow nie wprowadzili tego silnika na rynki usa i jdm, widocznie cos w f22 jest ze f20 w najwazniejszych dla Hondy rynkach przeszedl do lamusa

ja sie osobioscie ciesze ze jestem posiadaczem (jeszcze nie uzytkownkiem) F22

Jako właściciel nie mogłeś napisać inaczej.
F22 nie ma ducha. Do USA, pewnie go wprowadzili, że by spełniał przepisy dotyczące spali i żeby leniwi amerykanie nie narzekali ze trzeba kręcić silnik żeby jeździł.
Tak na marginesie to S2k z F22 powinno się nazywać S2200
to dlaczego wprowadzili go rowniez do Japoni??
heh, to F22C to po prostu stare dobre H22, tylko ze skrzynią na RWD... a tak w ogóle, to mamut jest... Ciekawe, czy H zarzuci produkcje S2k w ogóle, czy pojawi sie nowa wariacja K-series...
s2000 w 2007 roku ostatnie zjezdzaja

s2000 w 2007 roku ostatnie zjezdzaja
to samo mowili o 06, 05, 04 , to tylko chwyt aby wiecej sie sprzedawalo

a jesli chodzi on F20c / F22c to prawda jest taka, ze f22 ma wiecej torque ktory pozwala mu na mocniejsza jazde na nizszych obrotach. Wiadomo, ze ap1 mozesz popchnac wyzej, ponad 9000 rpms ale ap2 masz szybszy dostep do mocy silnika = ap1 musi zredukowac bieg
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl