Wolf
czy to prosta modyfikacja na zasadzie plug and play czy sa jeszcze jakies 'haczyki' ?
sa haczyki
musisz poza zmianą głowicy z osprzętem, typu wtryski, kolektor itd zmienic, komputer i wiązke, zarówno tą silnikową od wszystkich dodatkowych sensorów, jak i tą samochodową z kostkami do komputera
otoz ja kupilem kolektory (dolot i wydech) kompa i cala wiazke elektryczna, co na dniach bedzie przekladane to wtedy traca sie komplikacje? Czy oprocz samej glowicy cos jeszcze potrzebuje do zrobienie mini-me na d16z6 ?:>
otoz ja kupilem kolektory (dolot i wydech) kompa i cala wiazke elektryczna, co na dniach bedzie przekladane to wtedy traca sie komplikacje? Czy oprocz samej glowicy cos jeszcze potrzebuje do zrobienie mini-me na d16z6 ?:>głowica uzbrojona czyli kolektor dolotowy ,wylotowy wałek ofcoz ,aparat zapłonowy ,wiązki ,komp i sonda 4 przewodowa
bedzie to chodzic na obd0? Spotkalem sie z opinia, ze tak.. A jak jest na prawde ? Niech mi to ktos wytlumaczy na chlopski rozum [=
wszystko da sie zrobic, ale o wiele latwiej by bylo na odb1
na OBD-0 nie bedzie łatwo
ja przerobiłbym seryjna wiązke by obsługiwała MPI, a potem kupic z usa przejściówke OBD-0 OBD-1 ok 120$
da sie zrobic na obd 0 ale bedziesz musial kupic cos co ci bedzie załączac vtecka albo Apex`i Vafc albo Rpm acitvate switch albo jakies inne urzadzenie co bedzie mialo mozliwosc wlaczenia vtecka
a potem kupic z usa przejściówke OBD-0 OBD-1 ok 120$lub zrobić
ma ktos schemat takiej przejsciowki?
Nie łatwiej przełożyc całą wiązkę OBD-1 od Z6?
da sie zrobic na obd 0 ale bedziesz musial kupic cos co ci bedzie załączac vtecka albo Apex`i Vafc albo Rpm acitvate switch albo jakies inne urzadzenie co bedzie mialo mozliwosc wlaczenia vteckafakt, gdzieś w necie była instrukcja jak to zrobić
bodajże rpm activate switch mozna kupic na summit racing czy jakoś tak i zostaje się na obd-0 z seryjną lambdą i gonisz to jakimś PM-7 ECU
Elmer: nie wiem czy to jest aż takie łatwe, pewnie wypada miec jeszcze wszystkie czujniki od Z6, ale w temat się nie zagłębiałem- wybrałem inną drogę
Raczej PM-6 ECU + rpm switch. Pewnie można też przerobić PM-6, żeby sterować VTEC`iem.
Jeśli chodzi o czujniki, to skoro swapujemy głowicę OBD1 to chyba nie będzie aż taki problem, ponieważ wydaje mi się, iż większość czujników jest "na górze" silnika.
panowie ale co da sam wlacznik VTEC?? a co z mapami paliwa?? Przeciez w kazdym ECU jest inna mapa do obu krzywek. A tu bedziemy miec inna krzywke a mape paliwa taka sama :/ Chyba ze cos nie tak kombinuje
Masz taile z obd1(d16z6) to rób na obd1 bo spotkają cie rózne dziwne akcje np. z kolektroem dolotowym obd1 ma map sensor obd0 nie i sa te kolektory inne....
Więc skoro chciałbyś robić na obd0 to musiałbyś zmienić i kompa i kolektor i prawdopodobnie aparat zapłonowy + steownik vtec'a
To taki jeden przyklad, a niestety w praniu moze wyjśc więcej
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl