Wolf
Czesc, znalazlem do kupienia b18c4 od angielskiej wersji i chcialbym go wrzucic pod maske EG4 92-95. Facet co to sprzedaje mowi ze silnik mozna odpalic, sprawdzic a pozniej odetna przod i moge zabierac (bez zawieszenia i ukl. kier.). Chcialbym zapytac jak z przeniesieniem napedu czyli poloski + przeguby czy to by pasowalo do mojego? W komplecie ogolnie bedzie silnik z osprzetem, skrzynia z polosiami, wiazki, komp, to wszystko w komorze silnika. Czy ktos przewiduje jakies wieksze problemy z takim swapem?? Jak cos to dajcie znac!
jak bedziesz mial caly frontcut to sie nie masz o co martwic. wszystko bedzie OK
no nie wszystko, bo łapy mogą nie pasować i drążki od biegów
drazki sa inne a lapy pasuja
no i wiazke albo trzeba przedluzac albo kupic od europejskiej wersji.
Czesc, znalazlem do kupienia b18c4 od angielskiej wersji i chcialbym go wrzucic pod maske EG4 92-95. Facet co to sprzedaje mowi ze silnik mozna odpalic, sprawdzic a pozniej odetna przod i moge zabierac (bez zawieszenia i ukl. kier.). Chcialbym zapytac jak z przeniesieniem napedu czyli poloski + przeguby czy to by pasowalo do mojego? W komplecie ogolnie bedzie silnik z osprzetem, skrzynia z polosiami, wiazki, komp, to wszystko w komorze silnika. Czy ktos przewiduje jakies wieksze problemy z takim swapem?? Jak cos to dajcie znac!no ja właśnie zakupiłem ten silnik(może sprzątnełem ci go z przed nosa)
no ja właśnie zakupiłem ten silnik(może sprzątnełem ci go z przed nosa)Jak to odpalisz to napisz ile kreci do 100!
Ja narazie zrezygnowalem z tego swapa.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl