ďťż

Wolf

mam do was takie pytanie czy do rexa II gen podejdą sprezynki opuszczające auto od 5/6 gena
są one do -60 ale opuscił bym do max -40
z gory dzieki za odpowiedz


Jak to są coilover'y z pierścieniami do skręcania to sobie je odpuść, są uniwersalne więc pasują niby do wszystkiego ale w tym ich największy problem.
ja tez mam gwint jakis badziewiasty, z przodu mam seryjne amorki jest git, ale jak zalozysz do tyłu to jezdzisz jak na taczce, do przodu jak najbardziej moze byc, do tylu masakra
nie podejda ci sprezyny od V generacji CIVA maja wieksze zwoje


aha no dzieki za info, jeszcze czekam na foto od kolesia i zobacze jak to wtgląda jak bedzie tak jak mowi kulek to trzeba szukac dalej
Na 100% tak jest w cifie 5/6 gen. sprężyny mają nie tylko grubsze zwoje ale i większą średnice ma sprężyna przez co nie pasuję w te gniazda gumowe co są na górze amora podobnie będzie z dołem nie wejdzie do końca w zamek...a nawet jak Ci się uda założyć bo się da ale trzeba trochę drucić to samochód zamiast opaśc to będzie stał na tej samej wysokości lub nieznacznie opadnie bo pewnie masz wydmuszkę więc dupa będzie w chmurach
z tego co kiedys przymierzalem moje sprezynki (EG) do Iron_man'a (ED) to sprezynki podejda, trzeba tylko razem ze sprezynami zmienic czapki - te gorne mocowanie sprezyn. No i nawet na -60 z EG bedzie duzo wyzej niz seria ED.
zawias z crx -30/-40 robi w jajku jakies -80 wiem bo ostatnio przymierzalem. zatem -60 z jajka na crx da jakies -10/-20 czyli prawie seria, dlatego tez zakladanie gwintu dedykowanego do jaja mija sie z celem chyba ze ktos kupuje gwint zeby auto podnosic a nie opuszczac. zawiasy sa przemienne jesli chodzi o mocowania, tylko musza byc komplety z widelkami bo w crx srednica amora 38mm a w jaju 42mm.
tylne springi sa takiej samej wysopkosci, ale przednie sa nizsze w crxsie o 4cm

zawias z crx -30/-40 robi w jajku jakies -80 wiem bo ostatnio przymierzalem. zatem -60 z jajka na crx da jakies -10/-20 czyli prawie seria, dlatego tez zakladanie gwintu dedykowanego do jaja mija sie z celem chyba ze ktos kupuje gwint zeby auto podnosic a nie opuszczac. zawiasy sa przemienne jesli chodzi o mocowania, tylko musza byc komplety z widelkami bo w crx srednica amora 38mm a w jaju 42mm.

sorry za OT, czyli mam rozumieć że jak wezmę sobie amorki od II gen. wraz z widelkami, to spasują P&P do do Del Solki do jej orginalnych sprężyn i nie zmieni mi to wyskości ( różni sie tylko wysykość sprężyn ) ?

czy jednak srednica spreżyn tez jest inna, i nie spasuje amor od II gen do spreżyny od solki ?
pasowac pasuje, ale amorke nie bedzie chodzil w swoim optymalnym przedziale tlumienia i szybciej padnie, mozna stosowac amorki+widelki z gen2 do obnizonej solki z przodu

pasowac pasuje, ale amorke nie bedzie chodzil w swoim optymalnym przedziale tlumienia i szybciej padnie, mozna stosowac amorki+widelki z gen2 do obnizonej solki z przodu

czyli jak mam Teina - 35mm to podpasi
wiem że springi z ED pasują do civica 5gen bo kumpel ma moje seryjne i siedzi na nich normalnie jak seria
marekcrx, to inna srednica zwojow a dodatkowo on che zalozyc sportowe nie podejda nie ma takiej opcji
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl