Wolf
Koledzy, mam do kupienia felgi do Rexa i sprzedający mi mowi ze ET35, ale nie jest pewien, dopiero jak zdejme koła z samochodu to będzie wiedział.
Pytanko mam takie, czy ET35 mi nie będzie sprawiało problemów? Czytałem tutaj na forum gdzies, że jeżeli alufelgi do Rexa to tylko z ET40 w górę bo wtedy rex podobno się dobrze prowadzi.
A jak z wyglądem? Felgi nie będą za bardzo schowane ?
ja mam et38 a fela 6,5jr15h2 i jest git i nie jest schowana
A jak z wyglądem? Felgi nie będą za bardzo schowane ?schowane z pewnoscia nie beda im mniejsza liczba ET tym felga bardziej wystaje. przy 35 powinno byc mniej wiecej na rowni w zaleznosci od szerokosci felgi
Dzięki chłopaki.
ja mialem w edku et 33 i nic nie wystawalo
podejsc podejda, prowadzenie bedzie zapewne [czlonek meski].
dobry temat, wiec przy okazji zapytam osób które jeździły, bądz jeżdzą na takiech felgach a chodzi mi dokładnie o ET 35. Większość felg sprzedawanych na allegro ma właśnie takie ET, trudno nawet znaleść z większym, pytałem kiedyś nawet sprzedawce, to mi odpisał że ET 35 jest idealne do CRX'a ale wiadomo jak to ze sprzedawcami
Planuje sie na dniach do zakupu takich felg dokładnie ET35 6,5 szerokie 15" zależy mi na dobrym prowadzeniu bo poprzednie z ET 25 które mam do sprzedania(są wystawione na forum) mimo że kozacko wyglądały i nie obcierały to prowadzenie w koleinach było delikatnie mówiąć kiepskie.
Więc jak to jest... Prosił bym znawców o opinie.
ET dedykowane do crx-a to 45
35 to środek opony odsunięty o 1cm , może to wydawać się niewiele , ale ma już wpływ na charakterystykę zawieszenia
sam zdecyduj jak bardzo zależy ci na idealnym prowadzeniu , jak nie jeździsz dość szybko to możesz brać 35
Mam dwa kaplety felg, bbs-y et45 i oz et37, roznica w prowadzeniu jest owszem, ale nie ma jakies tragedi czy cos, poprostu w koleinach autko na 37 jest jakby bardziej nerwowe ( mam glebe -60 . Et45 jest fabryczne i kola sie ladnie chowaja, pomysl o tym jesli planujesz obnizenie auta bo z tylu moga ci kola walic po rantach na wiekszym et np 35 wlasnie. 37 kozacko wygladaja bo zlewaja sie z linia, tzn sa prawie na rowno jak sie popatrzysz na kolo a blotnik. Moze ktos sie wypowie jakie jest minimalne et zeby kola z tylu ladnie sie chowaly w nadkolach i nie walily po rantach ? Przypuszczam ze w gre wchodzi et 40. Mowimy tu oczywiscie o felgach 15 cali 6,5 szerokie, guma standard 195/50.
żeby było na równo, albo tak na 1mm wystające koła to ja mam: 15'' et38 z oponą toyo t1r, jakby była inna opona to by się chowały ale t1r mają taki rant ochronny dla felgi i to powoduje że są na równo co do prowadzenia: jak z zimówek et45 przeszedłem na te et38 to pierwsze parę km jeździło się fatalnie i czuć było różnicę ale po czasie się przyzwyczaiłem i teraz nic nie czuje
bont, przy 35 na koleinach rowniez bedzie nienajlepiej ale tez nie ma co przesadzac, bez wzgledu na et na koleinach zawsze sie ch*jowo jezdzi
Krychu, co prawda to prawda. Chodzi o to że jeżdziłem ostatnie 2 sezony na moich borbetkach z Et25 i była masakra, cieżko sie zkręcało a kolein jeszcze nie było widać a już czułem na kierwnicy. Dlatego teraz chciałem coś na czym jeżdziło by sie komfortowo a na allego cieżko o ET większe niz 35
o et45 faktycznie cieżko , dlatego ja kupiłem chyba z jazza ori felgi
natomiast jak widzę jest kilkanaście sztuk felg z et40 i 42 na allegro
no, co oem to oem, dobra jakosc i parametry. najlepiej dorwac oem z jakiegos civica (chyba w 7gen niektorych byly), producent to wloska firma cromodora, oni robili oem nawet do ferrari
Rozmiary i szerokość: 14x6 i 15x6,5
ET:45
rozstaw:4x100
Otwór:56,1
Waga: 15cali = ~6,4KG
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl