Wolf
Witam!
Mam nadzieje że w odpowiednim dziale założyłem temat ...
Mam do Was pytanko odnośnie przekładki kierownicy w Civicu VI gen. mogę nabyć w coupe z silniczkiem h22a, ale nie wiem czy dużo problemu jest z przekładka? jak wygląda sprawa ze ścianą grodziową ? jaki byłby koszt takiej przekładki ?
Jeśli możecie mi pomóc to proszę o jak najwięcej informacji.
Pozdrawiam serdecznie
trzeba przespawać ścianę grodziową .. i multum pierdół do takiego manewru dochodzi..
nalepiej byb było bys miał drugie auto europejskie z papierami i można sie bawić ..
powiem są ludzie co biorą psią kasę za przekładkę i jest ich naprawdę mało a normalnie jest to astronomiczna kasa rzędu 4000-5000 za robotę
nie wspominjąc o częściach i elektryce
Czyli taki interes się zbytnio nie opłaca ... drugiego autka EU nie mam, zastanawiałem się nad wstawieniem tego autka (jeśli bym kupił) do firmy która to zrobi porządnie, nie chciałbym dać do stodoły żeby ktoś mi to na druty poskręcał.
Miałem nadzieje że taki zabieg będzie opłacalny, ale po tym co napisałeś szczerze wątpie w sens tego zabiegu
jest jedyny sens jak masz dobry dostęp do gratów .. ale teraz zaczyna nawet powstawać problem z papierami dlatego mówiłem o aucie z EU można to rozważyć i kupić jakiegoś wykurwieńca .. trzeba jeszcze policzyć wszystko
powiedz za ile to auto byś kupił ?
powiedz za ile to auto byś kupił ?Mógłbym je mieć z transportem za ok 9tyś. zł.
no to nawet spoko .. ale musisz mieć albo rozbitka z papierami albo drugie auto do którego wszystko przełożysz i reszte posprzedawać ...
Przeglądałem allegro w poszukiwaniu np. dechy itp. nie są to drogie części, problem jedynie byłby w tym żeby ktoś przespawał solidnie ściane, z elektryką i mechaniką dałbym sobie rade ... autko wizualnie wygląda tak
e jak elektrykę i mechanikę ogarniesz sam to już lepiej musisz poszukac jakiegoś dobrego blacharza .. u siebie kóry sie tego podejmie i tyle
bo takto jest mnóstwo pierdól do robienia ... ale wciąż najgorsze sa papiery .... sądze że gra warta świeczki ...
ja jeźdze przełożonym del solem, tanio kupiłem części i za robocizne tez rozsądne pieniądze zapłaciłem, jak narazie nie odczuwam negatywnych skutków przekładki a jeźdze 1,5 roku. jak chcesz mogę podać Ci namiary do człowieka z okolicy Łodzi który mi robił auto.
polunio,
Jak możesz podaj mi namiar na tego gościa i powiedz mi jeszcze jak sprawa z zarejestrowaniem u Nas autka po przekładce ! ?
Numer poszedł na pw. Z rejestracją nie miałem kłopotu, dużo sie mówi o tym a tak naprawdę to wszystko zależy od diagnosty, jak będzie chciał Cię przepuścić to nie ma kłopotu. Reszta jak z innymi autami tzn dowód angielski, umowa. W niedługim czasie sprowadzę sobie kolejne auto z UK, ceny tam są nieporównywanie niższe niż w PL.
polunio,
Polunio co do cen to chyba masz na myśli auta zwykłe nazwyklejsze typu Vectry astry passaty b5 itp.Popatrz na ceny EK9 lub ładnych zadbanych EK4 to a o CRXie VTECu juz nie wspomne to zmienisz zdanie.
Generalnie można DC2 znaleźć za 4,300 GBP jak dla mnie dobra cena nawet doliczając koszt przełożenia kierownicy. Ek9 są drogie ponieważ są bardzo niespotykane do do EK4 różnie bywa można znaleźć tańsze i droższe, iVT będzie już tylko drożał tak w Pl jak i w reszcie Europy. Zresztą kolega leitoo za 6gen z h22 9tys zl z transportem hmm.. sam bym go chętnie wziął.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl