ďťż

Wolf

mam pytnie do ludzi ktorzy szukali lub kupil ostatnio samochod.

Ile trzeba zaplacic za civica vti EK4 z 1998 roku, 3d w dobrym stanie.
Wiem, ze roznie ksztaltuja sie ceny, szukalem na roznych stronach internetowych ale trzeba zobaczyc fure na zywo zeby powiedziec ze jest w dobrym stanie.
Wiec ile kosztuje dobry, nie bity egzemplarz, ze zdrowym silnikiem,przebieg okolo 100-120k km.
Dzieki za pomoc i mam nadzieje, ze takie pytanie nie narusza strasznie regulaminu


granice 23 do 30kpln!!
dzieki za pomoc

mam pytnie do ludzi ktorzy szukali lub kupil ostatnio samochod.

Ile trzeba zaplacic za civica vti EK4 z 1998 roku, 3d w dobrym stanie.
Wiem, ze roznie ksztaltuja sie ceny, szukalem na roznych stronach internetowych ale trzeba zobaczyc fure na zywo zeby powiedziec ze jest w dobrym stanie.
Wiec ile kosztuje dobry, nie bity egzemplarz, ze zdrowym silnikiem,przebieg okolo 100-120k km.
Dzieki za pomoc i mam nadzieje, ze takie pytanie nie narusza strasznie regulaminu


Kupilem dokladnie miesiac temu Civica VTi EK4 praktycznie z 1998 (pierwsza rejestracja 29/12/1997), bezwypadkowy, stan igla, dwoch wlascicieli od nowosci, 140k km przebiegu za 25k PLN.
Z tego co sie orientowalem ceny sa zroznicowane, ale przewaznie wachaja sie, jak juz ktos wspomnial w przedziale 22k - 30k PLN.
Auto sprowadzone z Niemiec przez handlarza na zamowienie - gdyby sie tym samemu zajac moze wyszloby 2k - 3k PLN taniej (pod warunkiem ze samemu bys znalazl cos godnego uwagi, co w tej chwili w Niemczech staje sie coraz trudniejsze).

Powodzenia w poszukiwaniach!

Pozdrawiam, MtothaJ




Powodzenia w poszukiwaniach!

Pozdrawiam, MtothaJ

Dzieki za odpowiedz,
w zasadzie to nie szukam tylko zastanawiam sie za ile sprzedac mojego
a masz juz jakies pomysly? bo moj brat sie za Honda rozglada


Dzieki za odpowiedz,
w zasadzie to nie szukam tylko zastanawiam sie za ile sprzedac mojego


Z tego co widze nie ma wielkiej roznicy miedzy cenami modeli przed i po liftingowych. Premiowane sa modele calkowicie seryjne zarowno optycznie jak i mechanicznie (sam wlasnie takiego szukalem).

Mam wlasnie ten dylemat ze seryjne osiagi przestaly juz mnie zadowalac i z checia bym go zmodyfikowal (konkretnie myslalem o walkach Skunk2 Pro Stg. 2 + sprezynki + talerzyki + kolka, dolot AEM CAI V2, kolektor DC 4-2-1 + jakis catback robiony w PL - wszystko wystrojone na Hondacie) tyle ze da to pewnie nie wiecej jak 200 KM a przy sprzedazy auta bedzie jedynie bol glowy bo trzeba bedzie przywracac je do serii i z osobna sprzedawac graty by przynajmniej częściowo odzyskac włożone pieniadze.

Troche sie motam co dalej robic bo np. sprzedajac VTi i dokladajac sume ktora przeznaczylbym na powyzsze modyfikacje mozna juz by kupic np. Audi S3, które bądź co bądź ma potencjal na wieksze moce (4x4, turbo).

Z tego co czytalem na forum, Twoj Civic jest mocno zmodyfikowany - daj znac prosze czy Twoim zdaniem patrzac z retrospekcji poniesione naklady zostaly zrekompensowane w postaci satysfakcji z jazdy / uzytkowania auta i czy stojac ponownie przed dylematem 'tuningowac czy zmienic auto na seryjnie mocniejsze' nadal zdecydowalbys sie na sciezke tuningowa

Pozdrawiam, MtothaJ
Moj civic byl mocno zmodyfikowany ale w pewnym momencie postanowilem rozdzielic auto na auto na tor i auto na codzien. Auto ktore bedzie niezle przygotowane na tor bedzie meczace w codziennym uzytkowaniu. Dlatego w pewnym momencie kupilem EG6 a EK4 przywrocilem do prawie serii. Zmierzam do tego, ze modyfikujac auto codzienne trzeba bardzo uwazac zeby nie przegiac paly szczegolnie jak sie nim sporo jezdzi. Nie zaluje zadnego $ ktore wsadzilem w auto, nigdy nie martwilem sie tym jak odzyskac kase podczas sprzedazy - wazne ze fura stawala sie jeszcze fajniejsza.
Odpowiadając na pytanie czy patrzac z perspektywy czasu zmodyfikowałbym jeszcze raz samochod: odpowiedzi sa dwie LOL. Jakbym miał się cofnac w czasie, znow mieć 23 lata to na pewno zdecydowalbym sie rozniez na modyfikowanie samochodu. Nie popelnil bym kilku bledow podczas zakupow czesci. Na pewno byl modyfikowal w innej kolejnosci niz to robilem. Zawsze kupowalem bardzo dobre części i nadal bym tak zrobil bo tylko wtedy mozna zapewnic sobie niezawodnosc co na dluzsza mete i tak sie oplaci. Kasy za modyfikacje i tak nie odzyskasz.
Teraz ma 32 lata, malego synka i zaczynam sobie cienic wygode.Fure na codzien zostawiam seryjna, w zyciu bym jej nie zmodyfikowal, jedyne co to dobre opony i moze mocniejsze klocki. Teraz zamiast modyfikowac wole kupic cos szybkiego w serii i tak zostawic samochod. Oczywiscie nadal kocham modyfikowac samochody ale rozne pomysly testuje na wyscigowce. Tam nie ma ograniczen, ze jest glosno, upierdliwie itp.

Wg mnie kasa i czas wsadzony w auto rekompensowal FUN jaki mialem, szczegolenie wtedy jak nie bylo zbyt duzo zmodyfikowanych samochodow, a moj zawsze byl utrzymany w stylu sleeper.

Jedyna rada ode mnie dla Ciebie to taka, ze jak sie zdecydujesz na mody w swoim civicu to zacznij od zawieszenia, polepszenia hamulcy i skrzyni biegow. Warto wsadzic szpere i skrocic skrzynie. Oczywiscie wydech i dolot nie zaszkodzi ale zrob go docelowo. Silnik zostaw seryjny najdluzej jak sie da.
Mam nadzieje ze odpowiedzialem Ci na pytania i moze troche rozwieja sie Twoje watpliwosci

Moj civic byl mocno zmodyfikowany ale w pewnym momencie postanowilem..

Dzieki wielkie za wyczerpujaca odpowiedz, po dluzszym przemysleniu jednak zdecydowalem ze cos tam bede dzialal jesli chodzi o modyfikacje Civic'a - w ten weekend jestem umowiony na zakup zestawu przepustnica ITR + kolektor ssacy ITR + walki & sprezynki ITR Z montazem poczekam az pozbieram reszte gratow, poza kolkami napewno bede potrzebowal jakis dolot CAI i wydech, wiec jesli masz cos na zbyciu bardzo prosze o wiadomosc prywatna

Plany generalnie nie sa jakies hardcore'owe - okolice 185 - 190 KM - chcialbym miec podobne parametry jakie ma ITR w EK4. Mysle ze markowe czesci tuningowe specjalnie nie traca na wartosci i choc wiem ze nie odzyskam wszystkich wsadzonych pieniedzy przy sprzedazy auta, nie bede chyba wielce w plecy.

Pozdrawiam, Michal

PS. Taki Civic VTi w 1998 r. to musial robic niezle poruszenie - maly ruch na drogach, konkurencja w postaci maluchow, polonezow itp, raczkujacy tuning w Polsce - fajne czasy
mtothaj, o tym juz było, więc poszukaj, nie chce tu sprzedającym robić koło tyłka bo pewnie wiem co masz oglądać, ale jak już idziesz w wałki to idź w stg2, moze być nawet skunk, nie będzie to duża różnica finansowa, a będzie spora w tym co wyciągniesz z silnika. Pozatym z tego co pamietam jak byłeś u mnie to u Ciebie całkowita seria, wiec mozę zajmij się najpier wydechem i dolotem, wiem ze chcesz cicho więc pogadaj z el-teciem i już. Ale OT sorry .

mtothaj, o tym juz było, więc poszukaj, nie chce tu sprzedającym robić koło tyłka bo pewnie wiem co masz oglądać, ale jak już idziesz w wałki to idź w stg2, moze być nawet skunk, nie będzie to duża różnica finansowa, a będzie spora w tym co wyciągniesz z silnika. Pozatym z tego co pamietam jak byłeś u mnie to u Ciebie całkowita seria, wiec mozę zajmij się najpier wydechem i dolotem, wiem ze chcesz cicho więc pogadaj z el-teciem i już. Ale OT sorry .

Po przemysleniu tematu wycofalem sie z tego zestawu ITR, ale sa i dobre wiesci - dolot AEM CAI V2 + kolektor wydechowy DC Sports 4-2-1 juz zamowione
Na walki przyjdzie czas - i zapewne beda to wlasnie Skunk2 ew. Toda - tyle ze to juz sporo $ bo poza samymi walkami trzeba pomyslec o kolkach, sprezynkach + talerzykach no i Hondata.
Narazie w wolnej chwili chce podskoczyc na hamownie i sprawdzic jaka moc ma seria by miec odniesienie do ew. przyrostow ktore nastapia po montazu ww czesci.

Pozdrawiam, MtothaJ
Ja Ci podpowiem tak, bo tak bym zrobił, jak bym zaczynał od początku:
Kupuje ek4 i robie:
1. Hamulce
2. Zawias
3. Skrzynia (szpera + krótkie FD)
4. Wydech, dolot, jakieś lajtowe streetowe wałeczki pod seryjna kompresje
5. strojenie

i tyle i sie cieszył fajnym bezawaryjnym autem ok 190KM z krótką skrzynią i szperą, które daje mase frajdy z jazdy. Wiadomo, że nie będzie to killer na ćwierć mili, ale będzie jezdzil dlugo i szczesliwie, bezawaryjnie i nie bedzie uciazliwy a i tak na większość zawodników spod swiateł wystarczy.

jakieś lajtowe streetowe wałeczki pod seryjna kompresje


Moglbys podac jakies przyklady takich walkow - nazwa firmy plus konkretne oznaczenie?
Rozumiem ze chodzi o jakis stage 1, z moca maksymalna osiagana na poziomie seryjnego odciecia B16 tj. ok 8,250rpm?
Co uwazasz nt. walkow z ITR - majac dolot, wydech, kolka i Hondate okolice 190KM powinny byc chyba na nich do osiagniecia? Nie ukrywam ze jest to najbardziej ekonomiczna alternatywa, szczegolnie ze uzywane mozna dostac w granicach 1200 - 1500 PLN - a nowe np. Skunk2 + upgrade calego valvetrain to lekko ok. 5,000 PLN
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl