ďťż

Wolf

czy ktos moze spotkał sie z informacjami na temat maddyfikowania tego silnika. Jak reaguje na dolot hondate a moze jeszcze zawczesnie

BTW nie moge nigdzie znalesc info na temat seri silnika.


Pamiętaj że to jest SOHC, więc siłą rzeczy brak VTECa na stronie wydechowej i w sumie niewielki zakres zmienności na ssącej. Poza tym to nie jest silnik performance'owy (coś na kształt K20A3, niby K20 a jednak praktycznie nic z nim się nie da zrobić)...cudów tu oczekiwać nie należy.
A który z modów przeniósł do K-Series?? Przyznać się do pomyłki Bo 1.8 z 8gen. to silniczek serii R...dokładnie R18.

A który z modów przeniósł do K-Series?? Przyznać się do pomyłki Bo 1.8 z 8gen. to silniczek serii R...dokładnie R18.

nic o tym nie wiem ale dobrze o tym R sie dowiedziec


co ciekawe kolektor wydechowy jest na stałe do głowicy (takie info dostałem od kumpla z ASO- ale nie dam sobie reki uciąć)
Z tego co widziałem oglądając to cudo pod maską nowego 5D to faktycznie tak jest. Dziwne rozwiązanie.





Na zlocie to cudo ogladalem i o sportowym kolektorze wydechowym mozna zapomniec. Ciekawy jestem czy da sie dobrze obrobic kanaly wydechowy w tak skomplikowanej głowicy ...

Na zlocie to cudo ogladalem i o sportowym kolektorze wydechowym mozna zapomniec. ...

Niby dlaczego?
z powodu jak wyżej
No to teraz zamiast zmieniać kolektor, wystarczy wyciąć kata
Wlasnie poprostu klasyczny układ kolektor katalizator zastąpiono bezpośrednim umieszczeniem katalizatora w miejscu kolektora wydechowego , ktory zresztą nie jest zespolony na sztywno jak coponiektórzy sugerują a jak widac na srodkowym foto dokręcany teraz wystarczy opracować kolektorek wydechowy zamiast kata a w tym przypadku mamy pełne pole do popisu

Wlasnie poprostu klasyczny układ kolektor katalizator zastąpiono bezpośrednim umieszczeniem katalizatora w miejscu kolektora wydechowego

Nie, nie Kolektor wydechowy 4-1 masz w glowicy i taki sam efekt jak zalozenie sportowego kolektora wydechowego mozna teoretycznie uzyskac modyfikujac kanaly wylotowe w glowicy. Tyle tylko ze sa one sporo dluzsze i bardziej pokrecone niz w dotychczasowych silnikach i nie mam pojecia jak w praktyce bedzie wygladala ich obrobka.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl