ďťż

Wolf

własnie zrobiłem samodiagnostyke mam błąd 41 jak sie doczytałem to jest :

-Grzałka sondy lambda lub jej obwód (silniki D16Z6, D16Z7, B16A2) ,
-Grzałka czujnika liniowego przepływu powietrza lub jego obwód (silnik D15Z1)

Zapomnieli o d16y7 ale chyba jest to samo ?????

Co z tym robic , ma to jakis wpływ na spalanie czy na cos innego ????

Z góry dzięki


padnięta sonda generalnie. i ma wpływ na spalanie.
czyli wymiana nie unikniona , jescze krotkie pytanie odnosnie tego , jaka sonde najlepiej kupic czy moze byc jakis tani zamiennik , jezeli takie sa , czy musowo sonda lambda do hondy civic 1.6 rok produkcji... itd. itp............?????
najlepiej NGK NTK


np taka ? ,

własnie zrobiłem reset kompa i jeszcze raz diagnostyke , teraz check engine swieci cały czas , czyli co nie ma błedów ??

przy okazji nasuneło mi sie pytanie , poczatkowo miałem kod 41 , ok padnieta sonda , robie restet kompa nie ma błedów czyli co sonda dalej spieprzona tylko ze bład został skasowany z pamieci ECU ???
jest dokładnie jak piszesz. sonda z aukcji jest Ok.
dzieki ziomki , w poniedziałek jak znajde chwile zasówam do sklepu po sonde , nie moze byc duzo drozsza niz na aukcji

pozdro
jak skasujesz błędy i włączysz samodiagnostykę to nie wywali żadnego błędu. musisz odpalić samochód i trochę nim pojeździć, żeby błąd lambdy znalazł.
byłem w sklepie zorientowac sie w cenach sond, chyba chca ze mnie zedrzec , nic zamowie sobie na allegro

postanowiłem wyjac sonde ( ktora wyglada tak KLIk , chyba nie jest tak zle ) co sie okazało , KOLEKTOR WYDECHOWY sobie pękł , powiedzcie mi jak to sie ma teraz do całego błedu 41 , sonda nadal do wymiany czy moze byc tak ze uszkodzony kolektor powoduje to całe zamieszanie z niby niesprawnym ogrzewaniem sondy??
to ja bym sie wstrzymal z sonda do czasu, gdy nie zrobisz kolektora. moze brała powietrze lewe i fisiowała.
to ładnie , to co trzeba nowy bo spawac to chyba tego zeliwa nie ma co ,

a tak wogole moze palic wiecej przez rozwalony kolektor ??? jak narazie pali mi 9.3 , ale mam duzy rozmiar buta

przy okazji , po ostatnim resecie kompa sporo jezdziełem , zrobiłem ponowna samodiagnostyke błedów brak
jak masz pęknięcie przed sondą, to bedzie palił więcej, bo dostanie sie powietrze i sonda uzna, że trzeba więcej wachy podlać i taki sygnał wyśle komputerowi.
czy kolektor z innych modeli moze pasowac do d16y7 ??? wiem ze nie pod temat
Wydechowe w D serii wszystkie pasują nawet SOHC<->DOHC
dobrze wiedziec tyle ze mnie to nie ratuje , pytałem na szrocie o cene za kolektor zespolony z katalizatorem- uzywany koles mi krzyknał ok 560zł (100funtów) jak przyniose mu stary , musze znalezsc kogos kto mi to pospawa chyba
nie taniej kupic w PL i przesłać sobie?
podobnie by wyszło ( tak mysle ) jest jeden np na allegro kolo chce 500zł plus przesyłka za granice wyjdzie mi podobnie ,osatnio zaczołem sie zastanawiac nad sportowym ale wtedy jak sie nie myle moze byc problem na przegladzie technicznym z powodu braku katalizatora chociaz mam jescze rok czasu do przegladu

jeszcze powiedzcie mi czy da sie pospawac ten kolektor , bo nie wiem czy jest sens chodzic po mechanikach i pytac
dac się da, ale nie każdy potrafi pospawać żeliwo.
no tak ale czy nagrzewanie zeliwa przed spawaniem nie zaszkodzi katalizatorowi , chyba jest jakas oklreslona temp ktora kat moze wytrzymac
to juz pytanie do spawacza. nie jestem metalurgiem
ciekawe jak jest z kolektorem 4-2-1 , czy bedzie pasował jezeli mam kolektor razem z katalizatorem , bo cos mi sie wydaje ze moze byc za długi ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl