Wolf
Problem pojawił się po opróżnieniu katalizatora w civicu HB '00 z silnikiem d14z2. Katalizator został wycięty opróżniony i wspawany w to samo miejsce. Problem tkwi w tym ze za katem jest druga lambda która teraz szczytuje za duże zanieczyszczenie i za małe ciśnienie w kacie. Skutek jest taki, ze zapalił się check engine komputer pracuje w trybie obejściowym i spalanie wzrosło o 1/3 i chyba mi przelewa przez to silnik. Czy ktoś może poradzić czy istnieje sprawdzony sposób żeby to naprawić? Czy ktoś rozwiązał ten problem u siebie lub miał z nim styczność? W ostateczności wstawię nowego kata.
załóż emulator sondy
Robiłeś to u siebie lub widziałes ze to zadziałało? Koszt jak sie dowiadywałem to 350 i odpowiedz może zadziała moze nie
nie mam drugie sondy. ale to jest wlasnie rozwiazanie. zajedz do gazowników i sie podepnij i zobacz. oni maja takie urzadzenie
pierwsze co to udałem sie do gazowników. Ich odpowiedz moze sie uda moze nie. Pojechałem do znajomego to powiedział ze działa ale z instalacją LPG i tez różne to bywa u mnie moze być problem. Poszukałem używanego kata pojechałem obejrzałem prześwit był w miare spory wiec kupiłem i wstawiłem. Zobaczymy po 100 km czy sie nie zapali błąd.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl