Wolf
Siemka!! Mój problem polega na tym ze w samochodzie(crx) mam silnik d16a1(od integry). Gdy kupowałem auto byl tam komp od d16z5(ktos wymienil widocznie sam silnik) i wowczas dioda mrugała non stop. Chcac sie tego pozbyc udalo mi sie znalezc prawidlowego kompa ktorego podlaczylem do wiazki zapewne tez nie wymienianej. pomoglo ale tylko czesciowo bo teraz wyskakuje blad 20 (elektroniczny czujnik obciązenia lub jego obwód-no chyba ze kompy od integry maja inne kody). Jak najprosciej sie tego pozbyc bo juz denerwuje mnie jazda z pomaranczowa lampka na desce(tylko nie piszcie ze mam zarowke wykrecic ) z gory dziekuje za wszelkie info
ELD nie powinno powodować wyskakiwania checka.
co za błąd był gdy miałeś kompa od Z5?
odnowie temat co to jest te ELD wlasnie mi check nieswieci ale zrobilem samdiagnostyke i wyskoczyl blad nr 20 co to jest
ELD to takie urządzenie, ktore przy pewnych warunkach progowych obniża prąd ładowania alternatora. Takie eco gównienko. Bład 20 mozna olać po prostu.
dziekuje
pozwole sobie odkopac
wlasnie konczymy swap na b16 i wyskakuje ten blad.
komputer jest pewnie z wersji USA ktory przewiduje obsluge ELD, a nie masz odpowiedniego ustrojstwa w wiazce, wiec jest blad - olej
pozwole sobie odkopac
wlasnie konczymy swap na b16 i wyskakuje ten blad.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl