Wolf
Więc tak głowica została splanowana 1mm ,założona uszczelka 0,6mm Takoma + uszczelniacze Takoma ,zawory zostały dotarte
fotki z swapu
to ustrojstwo trzeba wyciagnąć -bo inaczej vtec nie ruszy
na końcu tuning aparatu z B7 -obalam mity że aparat z b7 nie bedzie działac-działa bardzo dobrze tylko trzyma sie na jednej srubie (na dodatek trzeba ją rozwiercic) i dół obowiązkowo silikonem z aparatu bo by cieknoł
Koszta:jak dla mnie bardzo wysokie
Radośćz jazdy -bezcenna
Oczywiście Ojcem całej imprezy był Domin_BB & Sajmon1100 no i Fifer co przyłaził tylko poto zeby truć że auto i tak nieodpali...
gratulacje !!!
No teraz tylko opisz lub wklej wykres z hamowni z przed o po ;]
gratulacje !!!
No teraz tylko opisz lub wklej wykres z hamowni z przed o po ;]no za jakis miesiac bedzie mysle
Gratukacje
sam mam zamiar to zrobic mojemu B7 - najpierw turbinka a potem Vtec'a dodam trzeba jakos jezdzic .. co nie
graciki [nie wszystkie na zdjeciu ..lecz te dzis dostalem i sie ciesze z nich bardzo - brakuje mi tylko korb]
polecam najpierw vtec pozniej turbinka
nie da chyba rady [nie wytrzymam dluzej czekac] .. zalezy ile kaski wyszlo to Sajmon'a1100
WitAM!
TEZ MAM B7 i mysle nad wieksza moca i chcialbym sie dowiedziec lie kosztuje taka przeeobka.
no glowica 700
planowanie chyba 80zł
docieranie zaworków chyba ze 50
uszczelniacze kolo 90
pasek 70
uszczelka pod glowice 170
komp 350
sruby do pokrywy 180 (w aso kupowalem :/.
no i chyba tyle..
no i VAFC ii 650
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl