Wolf
Witam, planuje w tym roku swapowac mojego crxa, i zastanawiam sie ktory silnik kupic, czy b16a czy b18c4, podpowiecie mi co lepiej jest wsadzic do ED9 ?? planuje 200km wycisnac na ktoryms z tych silnikow , interesuje mnie tez spalanie i cenowo ile taka zabawa kosztuje
pozdrawiam
z B18 latwiej wycisniesz 200 koni wkleje wypowiedz z innego forum:
Na dobra sprawe gdybym mial bardzo zdrowe c4 to raczej zainwestwaolbym w bardzo dobry kolektor dolotowy z przepustnica 66mm do tego jakis dobry kolektor wydechowy wydech na 2.25-2.5 cala po calosci walki z itr-a ze sprezynkami - mozna to wymienic bez zdejmowania glowicy i na koniec strojenie. Jesli rzeczywiscie silnik taki zdrowy to moim zdaniem zobaczyc cos w granicach 200 hp. Byle auto Nozdera terz ma je Dylu po podobnych zabiegach ale bez walkow, na ebayowym kolektorze wydechowym, dolotowym skunku i bez wiekszej przepustnicy zobaczylo 192 hp .
Zeby wycsinac 200 koni z b16 musisz wymienic tloki, dac ostrzejsze walki jakis skunk2 do tego przystosowac glowice itd....
aha czyli b16a trzeba by bylo bardziej doinwestowac,
a jak z montazem b18c4 ? sa jakies gotowe mocowanie itp ? co mi jest potrzebne zeby wstawic b18c4 tak na cacy ??
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl