Wolf
Prosze mnie nie opier... ze jest opcja "szukaj" bo juz to przerobilem i inne strony tez juz pogrzebane.
Wiem,ze temat byl juz przerabiany,ale mimo to zaryzykuje kolejny,bo poprzedni byl dosc ubogi.
Do rzeczy.
Chce kupic Type R!
Mialem Del sola, Civica 5gen i teraz przyszla pora na Accorda!
Powiedzialem,ze musi miec ponad 200KM i miescic 4 osoby wiec padlo na Accorda. Pod domem stoi co prawda Mazda Miata 1.8 140KM do szalenstw,wiec potrzebuje samochodu 4 osobowego,bo inaczej szukalbym s2000
Dobra koniec tego "zarozumielego" wstepu.
Robie Come Back do Hondy i potrzebuje rzeczowej opini o Accordzie.
Nie bede pytal na co zwracac uwage,bo nie jestem amatorem.
Interesuje mnie Accord w porownaniu z innymi szybkimi hondami, np. VTI,CTR, ITR.
Co lepsze tu,co tam?
Zdaje sobie sprawe,ze do ITR czy CTRa nie ma co startowac na kresce,ale VTI chyba daje rade?
Wiec zawody ropocznijmy i czekam na jakies opienie, najlepiej uzytkownikow.
Z gory dzieki.
Zacznijmy od podstaw. Ile kasy chcesz przeznaczyc na to cudo? Wiem wiem, mezczyzni nie rozmawiaja o pieniądzach. ALE ja jak zaczynalem rozgladac sie za ATR'em to myslalem ze wyjdzie mi +7-9kzł w porównianiu do obecnego (wtedy) CG8 (Accord 1.8 00'). Myliłem się....
budzet siega do ok 40 tys.
Z tego co zauwazylem to w PL bez problemu mieszcze sie w tej granicy,ale w DE juz nie bardzo.
Nauczylem sie kupowac auta zagranica,bo zazwyczaj sa w lepszym stanie,no ale jesli sie trafi w PL dobry egzemplarz...
za ok 50kpln kupisz zdrowy egzeplaz który nie bedzie cie zawodzil i nie zgnije po zimie. Auto b.dobre, ładne, przestrzenne, dobry motor(nie do tuningów) ogolnie jest to prawdziwa Honda, solidna i bezawaryjna zbudowana na b.dobrych komponentach. Nie pchaj sie w CTR...
dobry motor(nie do tuningów) a to niby czemu??
Zgadzam sie 100% z kolega "romi". Jesli dobrze poszukasz to znajdziesz nawet za 45k ladny egzemplarz. Jeszcze miesiąc temu byl tam wystawiony czerwony oryginalny ATR z przebiegiem 56k km za ok 46k zł.
Powiem tak, w przypadku tego samochodu za granica jest drożej jak w Polsce!!
Tyle ze zazwyczaj jest to 3 samochód w rodzinie do zabawy lub utrzymywana przez fana miłość. Tyle ze bardzo rzadko takie samochody wystawiane są na sprzedaż. Honda do tej pory nie wypuściła podobnego samochodu. Samochodu który posiada taka... dusze
Można nim jeździć codziennie ale pod warunkiem ze drogi w Twojej okolicy sa w dobrym stanie. Ostatnio raz jechałem Jerozolimskimi do Pruszkowa. Koleiny spowodowały ze musiałem jechać max 50km/h! ZERO przyjemności z jazdy. Również "explozja" VTEC'a musi miec miejsce na dobrej drodze! W innym wypadku samochod potrafi wystrzelić w bok. Nawet na plaskiej jezdni która jest lekko pochylona.
Pozdro,
Karol
Zgadzam sie 100% z kolega "perver". o czym ty piszesz?? przeciz on jets pytajacym!!??
Nastepnym razem nie bede pisal o tej godzinie ;P Chodziło mi o Romi'ego )
Dobra podlacze sie do tematu Hondy ATR. Moj ma juz nakulane 300tys km. Kupilem go 3 lata temu od pierwszego wlasciciela. Byl 3cim autem w rodzinie. Wybralem go dlatego iż byl wlasnie od I wlasciciela, bezwypadkowy, serwisowany, zadbany. Jedynym minusem bylo to ze mial wtedy 200tys km. W ASO dokladnie mi go ogladneli i gdy usyszalem ze wszystko jest ok mialem wielkiego banana na ustach
Balem sie kosztow zwiazanych z tym modelem ale okazalo sie ze jedynym drogim wydatkiem byla wymiana paskow rozrzadu, napinaczy itp. Wymienilem tez lozysko(piaste) w tylnim kole i tyle!!! Nic a nic sie nie dzieje. Wiadomo dba o olej, klocki , filtry. Dzis odbieram o wlasnie z serwisu bo stukaly laczniki wachacza z tylu. Zaznaczam ze ATR nie jest zagazowany!!!! Jest to seryjny ATR bz tuningu. Jedynie zalozylem wkladke KN w seryjna obdowe filtra. Olej pali dosc znosnie w normach. Leje mobil 1 5w50.
Generalnie BARDZO polecam ten model ale trzeba uwazac przy kupnie. Zaznaczam ze kupilem go w bardzo akrakcyjnej cenie po tych trzech latach moglbym go sprzedac bez straty kasy. Oczywiscie go nie sprzdam!!!
Nie badz taki.... Sprzedaj
Generalnie ciszy mnie to co piszecie jednak martwie sie czy na "dzien dobry" starczy mi mocy tego auta. Tzn. mam na mysli ewentulane streety... Dlatego tez obczailem,ze ITR tez ma dosc spory jak na taki maly samochod bagaznik i stoje teraz miedzy mlotem,a kowadlem...
ITR czy ATR???
Jezeli do streetow to ITR jezeli masz rodzine to ATR krótko. ATR jest ciezki i zalezy z jakimi autami masz zamiar sie ciac. Mocy wystarczy gora na 6 miesiecy. Mam drugie auto-astre gsi i mam zamiar swapowac w nia slynnego LET'a z calibry i dalej go dlubac do ok 280 kucy. Wiec ATR zostanie jako auto rodzinne aczkolwiek w miare szybkie. Jezeli masz zaciecie sportowe to ITR potem zawsze mozesz kupic sobie ATR'a.
Nie badz taki.... Sprzedaj
Generalnie ciszy mnie to co piszecie jednak martwie sie czy na "dzien dobry" starczy mi mocy tego auta. Tzn. mam na mysli ewentulane streety... Dlatego tez obczailem,ze ITR tez ma dosc spory jak na taki maly samochod bagaznik i stoje teraz miedzy mlotem,a kowadlem...
ITR czy ATR???ITR i ATR to zupełnie inne auta, o innym przeznaczeniu itd. Więc najpierw to sobie odpowiedz po co Ci to auto, bo jak do "streetów" to ATR to kiepski wybór. A co do mocy to jej zawsze jest mało, nie ważne czy zaczynasz od 110, 150 czy 350, zawsze po jakimś czasie jest mało. I to że kupisz ITRa i będzie ciutek szybszy na początku nic nie zmienia, bo przyjedzie jakiś gość jakimś strupem iVT wybebeszonym, dostaniesz łomot i się zacznie....poszukiwanie mocy.
Dlatego najlepiej moim zdaniem miec 2 auta, jedno do normalnej codziennej jazdy, a drugie do wygłupów, bo po pewnym etapie modyfikacji, ciężko to pogodzić ze sobą.
A wracając do sedna topiku, to ATR seria jezdzi mniej więcej jak 6gen vti po dolocie i rozluznionym wydechu.
pzdr
Dlatego najlepiej moim zdaniem miec 2 auta, jedno do normalnej codziennej jazdy, a drugie do wygłupów, bo po pewnym etapie modyfikacji, ciężko to pogodzić ze sobą. swiete slowa
hheeeehh...
perver
wraca do zdradzonej hondy...
a tak na marginesie/bez w temacie....
ATR jest fajny... naprawde fajny....
tyle ze, to 4D i kazda, rzecz sie z tym wiaże... (czyli to ie auto doscigania...)
za to auto do szybkich "rodzinnych" podróży..................
Mały komentarz odnośnie kosztów...
Spalanie. Wczoraj zapalila mi sie kontrolka rezerwy przy 430 przejechanych km.
Co daje spalanie 11.6l / 100. Jazda dynamiczna miejska. Warszawa-Pruszków.
A brykajac tak stylem emeryckim 90-100na budziku i spokojnie w miescie to ile potrafi spalic ATR??
Tez chcem kupic ATR, na allegro jest ciekawy, czerwony na 18" i jest w de za 9500euro i 140000km...
Co myslicie o tym z allegro??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3526645Zna ktos to auto?
Pozdrawiam
osobiscie nie zanam wozu ale pierwsza sprawa to brak orginalnych kół i czeste głupie tłumaczenia ze ukradli...a przyczyna zapewnie inna
ATR boski jest
Co do zakupu: moim zdaniem cieżko będzie Ci kupić dobrą sztukę za mniej niż 40K. Sam kupowałem od miłośnika, zadbaną i powiem tyle, że opłaca sie zawsze dać trochę więcej za zadbany egzemplarz.
Zdecydowanie powinieneś wiedzieć co chcesz. ATR nie jest ideałem na kreskę, natomiast prowadzenia może pozazdrościć wiele samochodów. To gadanie o cieżkiej bryce to tylko gadanie. ATR waży 1330 (z klimą) nie wiele więcej niż Civ (1290?). Z VTI to można dobrze poobserować wydech ATR'a To tyle tytułem żartów
Co do eksploatacji, potwierdzam przedmówców: drogi jest pierwszy strzał: paski, napinacze, amory etc - potem tylko eksploatacja. Blade dzielnie osiągnął 12l/100KM ale nie liczyłbym na powtarzalność tego wyniku. Miasto to 13-14 l, trasa jak nie pałujesz ok 8,5-9 Bardzo ostra trasa - ok 11 Oleju trzeba pilnować, szczególnie jak jesteś audiofilem i ciągle słuchasz VTEC'a
Najlepiej karmić Vpower Racing
Żeby jeździć szybko trzeba poćwiczyć, szczególnie, ze utrzymanie się w fałdzie na 2-3-4 wymaga zmiany na granicy odcięcia.
Podsumowałbym tak: samochód z duszą, bardzo sensowne połączenie osiągów i praktyczności. Prowadzenie - wyjatkowe. Trzymanie się drogi - super glue Dźwięk -> och-ach! Heble - myślę, że wyłączając NSX, najlepsze z produkowanych wtedy Hond
Z minusów: jak lubisz lans, to docenią Cię tylko HondoManiacy, bo 99% osób nie odróżni go od innych accordów (szczególnie jak nie masz skrzydła). Lewa łydka będzie bolała w korkach
W razie czego wal na priv
A brykajac tak stylem emeryckim 90-100na budziku i spokojnie w miescie to ile potrafi spalic ATR??
Tez chcem kupic ATR, na allegro jest ciekawy, czerwony na 18" i jest w de za 9500euro i 140000km...
Co myslicie o tym z allegro??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3526645
Zna ktos to auto?
PozdrawiamKiera nie jest oryginalna.
tyle ze, to 4D i kazda, rzecz sie z tym wiaże... (czyli to ie auto doscigania...)
za to auto do szybkich "rodzinnych" podróży..................A czemu 4d nie nadaje sie do scigania bo??
W japanie lataja civicami 4d po torach a lancery subary to jakie maja nadwozia??
A brykajac tak stylem emeryckim 90-100na budziku i spokojnie w miescie to ile potrafi spalic ATR??
(...)Nie da się!!!!! Jak ktoś gdzieś napisał "w tym samochodzie drzemie demon. Zawsze pojawia się okazja żeby wcisnąc mocniej gaz"
Spalanie w miescie trzeba sobie liczyc te 12l/100 min.
Tych samochodów jest na prawdę mało i z wielkim żalem obserwuje pojawiające się co jakiś czas skasowane sztuki które ludzie wystawiają na sprzedaż na części.
To samochód dla prawdziwego fana!! A nie ze "kupie sobie furę do ścigania sie spod świateł, no i najważniejsze zeby było jak najtaniej."
Ja wydaje na samochód ponad połowę mojej wypłaty ale dobrze mi z tym. No i nie oszczedzam na wymienianych czesciach...
@Aero87 - chcesz szybki samochód? Poszukaj kup CRX'a VTi. Miałeś kiedyś Hondę? Bo jestem zdecydowanym przeciwnikiem kupowania sobie jako pierwszej bryki czegos lepszego jak Opel Astra
Ja wcześniej smigałem Accord'em 1.8 z 2000r. I tak się w nim zakochałem ze postanowiłem ze zmienię... Kupilem i jestem "prawie" jak w domu.
ATR średnio nadaje sie do jazdy po polskich miastach. Nierówno, koleiny, dziury etc. Przeje**ne! ZERO PRZYJEMNOŚCI z jazdy! Ja jadac jakaś "nieznana ulica" nie przekraczam 60km/h bo boje się ze wyskoczy mi jakaś dziura :/
Ten samochód męczy się w korku!! Dlatego ja smigam do pracy kolejka A ATR'em po południu.
Przyspieszenie jest b.dobre. ale nie zapominajmy ze to tylko 2.2. Przy wiekszych prędkościach juz nie jest tak kolorowo => za mało Nm.
ALE to co na prawde zachwyca to precyzja kierowania i trzymania się drogi! Doświadczyłem na własnej skórze tego, że jazda tym samochodem: leczy i zdecydowanie relaksuje Ale droga musi byc dobra i jak najmniej zawalidróg...
Co do spalania. Gdzieś pisałem ale podam jeszcze raz.
Trasa 130-140km/h (stala prędkość przez 700km) (Niemcy) => 7.5l/100km
Miasto / małe przebiegi (dynamiczna jazda - nie mylić z jazdą "za wszelką cenę") => 11.6l/100km. Ale musze przy znac ze jak sie jedzie "spokojnie" krecac go do 4-5k jest ekonomiczny, ale pojedz chwile na VTEC'u to wskazówka opada na oczach.
Ale są to wartości poniżej których raczej nie da się zejść bo tym samochodem nie da się jeździć spokojnie!
Koszty utrzymania:
Kilka przykładów
4x opony 215/45 R17 letnie => ok. 1600-2000zł
4x opony 205/55 R16 zimowe => ok 1200-1600 zł (jesli chcesz jezdzic na stalowkach)
Wymiana oleju co 8k km => ok 250zł
Rozrząd co 120km => 1500-3500zł
Czujnik położenia xenonów => 1050zł (no mi się sypnął)
Xenony uzywane widzialem kiedys na allegro za 2500zł (poszły w pare godzin)
To chyba najwazniejsze elementy.
Hondy nie mialem. Ale chce mieć i nie CRX'a tylko i wyłacznie ATR'a.Nie wiem czemu ale jest to fajny model, rzadko spotykany, no i jest w pełni praktycznym autem z zacięciem wariata... a nie to co CRX czy ITR, nie lubie takich aut bo po ich widac ze sa to sportowe bryki.ATR jest przeciwnością tych modeli. Itr to jeszcze trzyma fason bo CRX ten del sol to juz jest totalnie pojechany jak dla mnie...
Pewnie inni uważają inaczej, zależy od gustu.
A po czym mozna poznac ze czujnik Xenonów jest padniety?? Świecą w niebo lub na zderzak? Ten czujnik to chyba slaby punkt ATR'ów.
Pozdrawiam
A brykajac tak stylem emeryckim 90-100na budziku i spokojnie w miescie to ile potrafi spalic ATR??
Tez chcem kupic ATR, na allegro jest ciekawy, czerwony na 18" i jest w de za 9500euro i 140000km...
Co myslicie o tym z allegro??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3526645
Zna ktos to auto?
Pozdrawiammiasto 12-13l
Trasa to roznie
przy 90-150 bo byly korki kiedys namierzylem 8,2 l
ale co tam litr wiecej czy mniej
trzyma sie trasy fantastycznie ,sama przyjemnosc,ale dobra droga musi byc jak tiu koledzy pisza
chyba go jednak nie sprzedam
ceny nie chce obnizac bo duzo wlozylem
a na lepszy na razie nie stac moze na lato
gorzej ze rozgrzebalem mieszkanie i nie mam za co skonczyc
Mały komentarz odnośnie kosztów...
Spalanie. Wczoraj zapalila mi sie kontrolka rezerwy przy 430 przejechanych km.
Co daje spalanie 11.6l / 100. Jazda dynamiczna miejska. Warszawa-Pruszków.Mam juz ponad 500km i jeszcze w baku zostalo
jutro zobacze ile jeszcze przejade (wczoraj Elblag-Walcz i z powrotem,bez szalenstw) .
Mozna przejachac 600 na calym baku,zobaczymy czy dam rade
A ile litrów wlazi do baczka?
65l. W tym jest rezerwa 15l.
580 km i ,wlalem 52 litry bo sie juz swiecilo ,czyli 8,9 l/100 km
Spokojnie mozna 600 -650 km zrobic na baku
tak jak gdzies napisalem 700km w niemczech - stala predkosc 130-140km/h => spalanie 7.5l
[ Dodano: 2007-10-22, 14:41 ]
jechalem w nocy ,byla ulewa ,koleiny pelne wody sa zabojcze,trzeba naprawde znaczaco zwolnic
co innego w dzien kiedy mozna ocenic jak wyglada droga
Jak przesiadlem sie ze 130 KM na 212 KM to naprawde robi duza roznice
Witam.
Jak juz bym kupil tego 2.0/2.3 to nie jezdzil bym nim rok tylko tyle ile wytrzyma, a znajac honde to raczej dlugooo... Bo nie ma smykałki do handlu czymkolwiek. Wiec chcem kupic odrazu cos ciekawego Ja nie wiem jak jest z Twoim bratem Blade ale nie jezdze szybciej niz 120km/h :p prawko mam juz 2 lata, dobrze myslisz lubie szybko przyspieszać, glownie o to mi chodzi tak do 100-120 a dalej to juz pyr pyr pyr... no i dzwiek to jest tez wazne dla mnie, a ATR chyba fajnie mruczy (jestem "audiofilem"):) no i jest bezpiecznie, bo auko chyba klei sie do drogi, czyż nie tak? Wiece jak 160 nie chcem nawet jechac bo sie boję ;p tak jest teraz, to i raczej sie nie zmieni jak juz bede mial ATR (oby) raz moze pojade na maxa zobacze na co go stac i tyle... jak dla mnie styka Jak myslicie ile moglbym posmigac jeszcze takim ATR'em ktory ma juz ok. 150000km?? Jak jest z żywotnością H22A7? I chciałbym jeszcze wiedzieć czy cos pasuje do silniczka ATR'a od H22A??
Pozdrawiam.
nie oszukuj sie mam ciut slabszy silniczek a najczesciej z amoku przyspieszania i wsluchiwania sie w vtec wyrywa mnie... odcinka na 180kmh ( komp jdm) . a wcale szybko sie nie wydaje, tylko zdziwienie... to juz?? powodzenia w poszukiwaniach
Witam.
Jak juz bym kupil tego 2.0/2.3 to nie jezdzil bym nim rok tylko tyle ile wytrzyma, a znajac honde to raczej dlugooo... Bo nie ma smykałki do handlu czymkolwiek. Wiec chcem kupic odrazu cos ciekawego Ja nie wiem jak jest z Twoim bratem Blade ale nie jezdze szybciej niz 120km/h :p prawko mam juz 2 lata, dobrze myslisz lubie szybko przyspieszać, glownie o to mi chodzi tak do 100-120 a dalej to juz pyr pyr pyr... no i dzwiek to jest tez wazne dla mnie, a ATR chyba fajnie mruczy (jestem "audiofilem"):) no i jest bezpiecznie, bo auko chyba klei sie do drogi, czyż nie tak? Wiece jak 160 nie chcem nawet jechac bo sie boję ;p tak jest teraz, to i raczej sie nie zmieni jak juz bede mial ATR (oby) raz moze pojade na maxa zobacze na co go stac i tyle... jak dla mnie styka Jak myslicie ile moglbym posmigac jeszcze takim ATR'em ktory ma juz ok. 150000km?? Jak jest z żywotnością H22A7? I chciałbym jeszcze wiedzieć czy cos pasuje do silniczka ATR'a od H22A??
Pozdrawiam.Po avatarze widzę, że kupiłeś. Jak wrażenia?
Ja swoją accordzinę f18b2 lubię niesamowicie - choć mocy mi brakuje i jak Was tak czytam to chęć mnie bierze na ATRa, najchętniej białego.....
Zgadza sie :] juz mam w garażu moje marzenie ktore spelnialem 2 lata
Ale oplacało się ;]
Wrazenia... hmm powiem tak, jak sprzedajacy mnie wozil tak normalnie to ot takie sobie wozidelko lecz gdy pociągnął na vitku banan wyskoczył mi na gębie i tak do samego domu mi zostalo... Jak ja sie przejeżdżałem to byl strach bo na mokrym gdy zlapie 2 oddech wyrywa sie
Co do twardosci zawiechy to nic strasznego (moze ze lubie jak jest twardo), fotele bajaka i kazdy to mowi :] tylko wysiagdanie i wsiadanie troche jest niewygodne ale to moze tylko tak przy moim wzroscie ;p
Co do wygladu to myslalem ze nie bedzie sie tak bardzo rzucać w oczy, lecz ona ma w sobie "to coś" i oglądają się ludzie.
Silnik mruczy przepieknie ciagnie rwownie fajnie zwlaszcza na 2 po 5700obr./min. jak by nam ktos w dupsko wjechał, widzialem juz zdziwienie na oczach kierownikow bmw 7 :]
No i raz zostałem objechany przec civica 5gen B18C4 2.5" przelot i CAI (w srodku od kubełków w tyl nic nie było).
Przegrac z Hondą to nie hańba
Pozdrawiam!!
Aero87 zgadzam się z Tobą w 100% od kiedy mam ATRa banan nie schodzi mi z ryjka
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl