Wolf
kto jest w stanie przygotowac oferte na zasadzie swap na taki i taki silnik, takei tłoki, takei turbo itp??
pilne!!
nie patrzcie na koszta patrze na efekty projektu
dzieki za pomoc a ja dalej sledze fora zagraniczne moze cos znajde
pozdr
moze male OT ale syncro w crx (jesli sie nie myle) ma u siebie taki setup (kazdy wie co tam siedzi;)
Budżet nieograniczony?
moze male OT ale syncro w crx (jesli sie nie myle) ma u siebie taki setup (kazdy wie co tam siedzi;)według mnie ten opis ktory tam jest nie daje nam nic
co do budzetu... tak nieograniczony!!!
i myslalem nad czyms nowszym typu cos jak ma Dominik w typerze
Z podtlenkiem czy bez? Jest w US typ, co ma mocno dłubięte D16Z6 + Nitro i kręci niskie 10. Postaram się tego poszukać.
Z podtlenkiem czy bez? Jest w US typ, co ma mocno dłubięte D16Z6 + Nitro i kręci niskie 10. Postaram się tego poszukać.nie chcemy zadnego D jedno juz wybuchlo i czlowiek chce teraz same konkrety!! ntro moze ale na koncu
Jakie D16 wybuchło? Nie musi to być D, można tylko setup sciągnąć...
Jakie D16 wybuchło? Nie musi to być D, można tylko setup sciągnąć... no właśnie jakie d-series wybuchło
na razie nie wazne!! n ie robic mi OT przyjdzie czas to napisze
poowiem tyle na samej uszczelce z d14 m,ax koni to 189 potem na ponad 200 robi bummm ale klient i tak zadowolony ze tyle mial heheh
porozmawiaj z Witkiem K. nick: ITR ma 600koni
b16a2
a syncro ma b18c6
porozmawiaj z Witkiem K. nick: ITR ma 600koni
b16a2
a syncro ma b18c6Witek ma 400
Co zrobic blok,tuleje dartony ,stroker kit =blok pancerny
wąłki od itr lub gsr,sprezynki talerzyki i smiało pompuj
tia albo od razu pogadaj z Doktorem on kmini sporo
Stokrer ma jeden minus nie wolno go już tak bardzo wysoko kręcić. Kuty wał by się przydał...
np do N/A mysle o strokerze o tych samych parametrach co seryjny skok tłoka 87.2 tylko masz lzejszy wał i korby i do tego rozwiercic na 84mm,ale w turbo stroker jest lespszy i nie trzeba rozwiercac przeciez w turbo nie krecisz wysoko na maxa
No tak, ale jak zrobisz fajnie głowice to szkoda byłoby nie kręcić.
Spokojnie wytrzyma 9,5k.
Zresztą niedługo się przekonamy
Czego nie wiesz Lukiasz po opisie mojego auta?
Peter, wał przy strokerach często jest kuty.
no tak ale nadal nei wiemy jaki silnik wsadzic co w tym momencie jest najwazniejsze dodam ze auto jest z 2003 roku i ma obd2 ale to chyba jzu malo wazne bo stoi autronic
a czego nei wiem hmmm
- blok B18C6
- stroker kit 1.8/2.0L Crower
- tuleje DARTON
- korbowody CROWER
- tłoki ARIAS
- turbo GARRETT GT3540
- sprężyny i talerze zaworowe CROWER
- wastegate TIAL
- wtryskiwacze RC
- kolektor dolotowy by PromotoR
- GT głowicy stage III by PromotoR
- BOV by PromotoR
- uszczelka głowicy COMETIC
- śruby ARP
- intercooler by PromotoR
- układ zapłonowy MSD
- filtr powietrza K&N
- kolektor wydechowy by PromotoR
- układ wydechowy 3'' by PromotoR
- tłumik końcowy 3'' HKS
- pompa paliwa BOSH
- zbiornik RCI
- sprzęgło by PromotoR
- układ hamulcowy EBC
- short shifter SKUNK 2
- obrotomierz SUNPRO
- zegary doładowanie, EGT, temp. oleju, ciśnienie oleju GREDDY
- fotele JACKY AUTO SPORT
- pasy SPARCO
- maska przód, klapa tył VIS RACING
- felgi TEAM DYNAMICS PRO RACE1 15/7'' R15
- opony TOYO R888 205/50 R1
-tłoki Arias ale jaki rozmiar itp
-wtryskiwacze RC ale jakie ?
-kolektor wydechowy by promotor?
-pompa paliwa Bosh? ale jaka?
-układ hamulcowy EBC? ale jaki ?
-sprzegło? ale jakie?
-intercooler? no dobra to akurat mozan olać
i i tak jak dla mnei mało tu jest danych i połowa gdzieś się zapodziała z tego opisu ta połowa która zawsze jest sekretem
Przecież tu wszystko jest!
- Pompa może być Walbro 255lph HP
- Tłoki albo wymiar, albo nadwymiar do szlifu. Zalezy tez ile chcesz odprężyć i ile uszczelka sie wspomoc.
- Kolektor albo krótkie żeliwo, albo Baranek
- Sprzegło albo spiek, albo wzmocniony docisk.
- Wtryski no do 600km to napewno powyzej 500cc
- Hamulce Big Brake KIT.
widzisz i piszesz albo albo, to nei ma sensu bo w tym momencie trzeba by kupowac 10 razy az bedzie dobrze a mi chodzilo o pomoc doswiadczonych osob ktore juz przez to przeszly i zdazyly sie nauczyc wielu rzeczy na wlasnych bledach, i nadal nei wiem jaki silnik
To "Albo" zależy od Twojego podejścia. Masz pewnien wybór.
Na big brake nie wchodzą 15-tki - a reszte mu juz podpowiedziales Peter
Lukiasz mam 2 listwy wtryskowe.
Razem 1000.
Napis by PromotoR nie powinien cie dziwic.
Chyba ze powatpiewasz w ich wiedze/mozliwosci.
Jak nastawiasz sie na strokera, to za duzych opcji nie bedzie.
Zajrzyj na strone crowera to dowiesz sie cos wiecej.
Ten temat jest dziwny.
Odebralem go tak: DAJCIE PRZEPIS NA 600 KONI.
Auto do dragu, na ulicę, czy tylko DYNO SHOW?
W sumie u mnie jest 500.
O czymś więcej musiałbyś pogadać jednak z Doktorem.
musiałbyś
Na big brake nie wchodzą 15-tkiNiestety... Przeważnie jest minimum 17' wymagana, a szukałem jakieś ciekawej oferty...
Syncro, na Strokerze kręcisz 600rpm niżej niż seria tak? Powedz czy śmigasz autem na codzień? Rozumiem, że masz 2 programy 1/4 i street, tak? Czemu aż 2 listwy? Nie wystarczyła jakaś jedna bardziej wydajna np. AEM`a? Jeśli niechcesz zdradzać to spoko, zrozumiem, ale badam temat, bo w zime zaczynam swój projekt i właśnie brakuje mi jeszcze kilku części do kompletu.
Pozdro.
O ile dobrze pamiętam to na Willwooda 12,19 cala wchodza 16 i Witek ma taki zestaw na deal.
Auto nie jeździ praktycznie wcale po ulicy.
2 Program mam na V-pover'a.
2 listwy, bo była obawa że na 950-tkach będzie się zalewać na niskich obrotach.
Kręcę normalnie jak w serii b16a1 - czyli 8200 rpm.
Może pomyslimy o zmianie listwy i kolektora dolotowego po sezonie, czyli jak dojdzie stand alone.
Teraz przesuwamy rev mocno w górę i dopracujemy dokładnie mapę, bo na Poznaniu
miałem mocno zalaną 5-tke i praktycznie cały czas przerywała.
Narazie sterujemy wszystkim na dwóch SMT6 i APEXI VAFC II.
hamulce juz sa znaczy leza i czekaja na zalozenie (tarox 310mm 10 tłoczkowy - takie chcial klient) 17" tez leżą tenzo mach10 graphite,
i nadal najbardziej interesowalo mnie na jaki silnik zrobic swapa tj jaki bedzie najbardziej podatny na turbo,
Ja bym szedł w jak najwiekszą pojemność. Nadal nie powiedziałeś do czego ma służyć auto...
na pewno nie jazda na codzien, to ma byc zabawka dla wlasciciela. Moze przy okazji co jakis czas zawody.
no to moim skromnym zdaniem H22 lub B20/VTEC
Do jakiej zabawy?
Do jazdy po torze?
Do dragu?
Do driftu?
H22 jest ciężkim silnikiem i bedzie mocno podsterowne.
Szedłbym w kierunku K20 + stroker.
Ale to straaszna rzeźba....
Tak czy inaczej powodzonka i ofc daj znać jak już rozpoczniecie prace.
moze powiem inaczej
kolo chce najmocniejszego civicka jakeigo da sie zrobic nie wazne jak bedzie jezdzil to takie jest jego zdanei ja bym chcial mimo wszystko jeby i jezdzil i mial duzo koni! i na razie mysle o K20 co by nei bylo ... ale moze cos innego wymyslicie, H22 odpada na pewno!!
jak sie zacznei na pewno bede opisywal na forum dokladnei co gdzie itp
Jak tak fantazjujesz to moze warto silnik od s2000 chyba F20C(240KM) od razu.... bo z tego co zasłyszane H22A8 (220KM) też doobrze się robi i w sumie do K20A2 też sporo części jest ...
Nie badałem tematu K20, ale jeśli jest Stroker Kit do tego to czemu nie? Skuty dół i dobra głowica i można pompować + AEM lub Autronic do wystrojenia i jazda gwaizda.
Lukiasz bo nie istnieje cos takiego jak "najmocniejszego civicka jakeigo da sie zrobic ".
Nie ma rzeczy niemożliwych.
Jak portfel gruby, to i 2k ps możesz mieć w civicu.
BTW.
A kto niby ma to składać/stroić jeżeli można wiedzieć ?
A kto niby ma to składać/stroić jeżeli można wiedzieć ?na razie tajemnica .. ale nei ja spoko
jak zrobic 600hp ? przy doladowaniu 2 bary da sie zrobic , mamy silnik b18c4 z kolektorem ssacym skunk2 tam trzeba by zmienic wal ,korby,tloki na 84 dobry zestaw turbo wtryski gdzies 900cc wydajna pompa ,pompa oleju ,zaplon msd ,i pelno innych drobiazgow ,z takim zestawem przy doladowaniu okolo 1.5 bedzie gdzies 450hp .mysle ze taka moc jest i tak za duza bo na zwyklych oponach auto pierwsze trzy biegi bedzie zrywalo do odcinki. a jak ktos chce budowac auto dla wykresow z hamowni to inna sprawa
Czy leci z nami moderator? ja bym polowe tych wpisow wywalil do kosza.
Lukiasz, jest taki program napisany we flashu, gdzie sobie doborem komponentow mozesz wyliczyc jaka bedzie kompresja.
ja kiedys wyliczylem cos takiego na maksymalna kompresje, jakie dokladnie komponenty (blok, glowica, uszczelka, tloki itd...) dadza Ci najmniejszy stopien kompresji. tuleje dartone czy jakies inne bo w H lubia puchnac.
do tego wladowal bym jakas sprezarke, tzn wiadro. n20 z dyszami 300KM.
szpere, dobrac odpowiednie przelozenia, napewno wydajniejsza chlodnica, chlodnica oleju, olbrzymi FIMC, sterowanie stand alone, napewno kolektor dolotowy zrobic od podstaw.
No proszę was...
A o co ?
Żebyście zamkneli temat.
Żebyście nie pierdolili głupot.
Żebyście się BRACIA zajeli N/A.
KRÓTKO Z DOŚWIADCZENIA:
Przy kompresji 8.2:1 z silnika 2L, przy doładowaniu 1 bar jest ~440 PS.
Różnice obliczcie sami.
Moc przy doładowaniu nie wzrasta liniowo.
Zamknijcie ten temat bo poziom zapada się pod ziemię.
Szkoda czasu na czytanie tego.
BTW.
KRYSTIAN na moda --> NA WSZYSTKIE DZIAŁY!
Poszukaj dobrze w necie , jest taki filmik MikesGSR przy 19psi (1,3 bara) paliwko o podwyzszonej liczbie oktanow , kompresja 9:1 , moc 512 km , poszukaj sobie o civiku brandona na filmiku pokazane 480 whp - gdzies tam jeszcze widzialem tylko nie moge znalezsc gdzie moc 600 km , wiec prosze cie nie mow ze nie mozliwe.
Z cyklu nie do wiary
http://honda-tech.com/zerothread?id=1295517 filmik + setup , kompresja okolo 9 .
BTW.
KRYSTIAN na moda --> NA WSZYSTKIE DZIAŁY!Jak się rozpędził! Jazda mi od D-Series!
Bracia --> Złoty Civic Brandona to B18C1, ale te amerykańskie 480, to europejskie z 400
Lukiasz --> K20+Stroker, CT poniżej 8:1+Turbo GReddy T78+HonData+Głowica, żeby się wyżej kręcił, co by się ta locha napędziła.
Bracia --> Złoty Civic Brandona to B18C1, ale te amerykańskie 480, to europejskie z 400Hehe no i europejskie dziela sie jeszcze na te mechaniczne i polne.
ta, moze jeszcze powiecie ze cos te "warszawskie" z lekka zastale, albo niedozywione, bo co z tego jak koni kupa, jak auto slabo jezdzi.
takie dywagowanie o pietruszce mozna sobie darowac akurat jednostka konia mechanicznego jest taka sama dla calego globu
cos tam czytalem o h22 turbo -> kiepski pomysl temat przerabiany, szczegolnie ciezko bedzie wydumac te 600 koni
Kfak - Pietja ma H22 i 600KM to dobry początek.
To setup na więcej.
Bracia, ja nie twierdze ze niemozliwe.
Tylko jak juz piszesz
jak zrobic 600hp ? przy doladowaniu 2 bary da sie zrobic to mi tylko powiedz skad wyliczyłes to:
z takim zestawem przy doladowaniu okolo 1.5 bedzie gdzies 450hp Myślisz ze jak przy 450KM na 1.5 bara, podniesiesz doładowanie na 2.0 to dojdzie w takim silniku 150KM?
Myślisz ze jak przy 450KM na 1.5 baraMike w swoim GSR przy doladowaniu 19psi (1,3 bara) ma 512 km , dalem linka i tam chlopaki w delsolu dmuchaja cos kolo 2 bar i wychodzi 634 km , ze nasza polska firma tuningowa nie moze tego osciagnac to nie jest wyrocznia i nie oznacza ze sie nie da.
Pierdoli mnie jakiś Mike.
Powiem ci tyle, ze jest mocniejsza Honda w Polsce niż 634 konie i to przy 1.6 bara
Więc twoje turbo-wywody są niepotrzebne.
Pozdro 500
Panowie, sloma wychodzi z butow wiec proponuje przystopowac
VTC
Więc twoje turbo-wywody są niepotrzebne.Moze nie sa potrzebne , lecz zawsze jest fajnie popatrzec co , kto i na jakim setupie uzyskal , nie wszyscy wiedza co da sie uzyskac i na jakich setupach , po to jest to forum by przedstawiac przyklady a nie rzucac teksty
Pierdoli mnie jakiś Mike.
, wyrosles na GURU , masz fajnego CRXa turbo , to sie liczy , tylko szkoda ze sam w garazu tego nie zmontowales
Pozdro
1.nie jestem żadnym guru (chyba ze dla ciebie )
2.jakbym montował u siebie w garażu to niezarobiłbym na połowę tego silnika.
3.jak ktos nie wie jak zrobic silnik to niech dzwoni do Majka
Pozatym mozna o tym pogadac przy pifku, a nie na forum, bo pozniej sa niezdrowe relacje.
Prosze o przykladowe set up i jaka w okolicach mozna otrzymac moc???Chyba o to Lukiaszowi chodzi???
To jest forum dla uzytkonikow ktorzy maja sobie nawzajem pomagac
jak ktos nie wie jak zrobic silnik to niech dzwoni do Majka Jak ktos ma taka mozliwosc to czemu nie , ale lepiej jest zadzwonic do jakiejs polskiej firmy spod znaku mocy i napewno podadza wszystkie informacje .a jeszcze lepiej oddac do nich samochod, jakby tak mialo byc to forum nie jest potrzebne. Warto korzystac z sprawdzonych juz schematow niz "odkrywac ameryke" na nowo , kitajce cala swoja wiedze zdobyli na wykupie licencji a pozniej doskonalili , wiec czemu nie korzystac z pewnych rzeczy a pozniej nie unowoczesniac ?
Pozatym mozna o tym pogadac przy pifkuDobre piwko nie jest zle.
pozdro
Panowie zamiast przeskakiwać się kto lepszy zapraszam na 1 strone tego topicu gdzie Lukiasz zadaje pytanie i jak go znam to pewnie liczy na odpowiedz konkretną bo narazie topic leci w strone przeciwną do zadanego na początku pytania.
to czego miałem sie dowiedzieć już sie dowiedziałem na zagranicznych forach temat można zamknąć albo nawet skasować bo jest tu niezły śmietnik, zero konkretów.
to dawaj te info i wrzuc tu.
bo sam jestem ciekaw.
nie mam ochotypóki co. Wam sie nei chciało były głupie texty mnie też sie nei chce. Przyjdzie czas to sie dowiecie teraz zamykać mi to szybciutko, żeby nikt mnie nie zmuszał do ciągłego bezsensownego odpisywania.
Lukiasz jak zmienisz zdanie i będziesz chciał się z nami podzielić swoją wiedzą to otworzę . Póki co kłódeczka.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl