Wolf
Moja firma od roku jest zakładem budżetowym no i jak to po roku pracy, nadszedł czas na 13stkę. Teraz nadchodzi pytanie, bo jako osoba która pierwszy raz ma kontakt z Symfonią Kadry i Płace premium, nie mam bladego pojęcia jak stworzyć taką listę płacową. Ma ktoś może jakiś bezpośredni link, gdzie jest wytłumaczone czy to krok po kroczku, czy też po prostu jakąś pomoc dotycząca tworzenia list płacowych, niekoniecznie dotyczących 13stek. Czy 13stka w ogóle dotyczy listy płacowej. Niestety nie mam zbyt dużej praktyki, od miesiąca jestem nowym informatykiem na firmie i są to moje pierwsze kroczki. A poprzedni informatyk, pogubił wszelkie instrukcje dotyczące symfonii... -.- z góry dziękuje za pomoc ..
Aby dodać dodatkową listę płac np. trzynastkę należy:
1. Stworzyć nowy okres np. "grudzień 13" gdzie w rodzaju listy płac wybieramy "Trzynastkę" dalej okres tworzymy standardowo czyli ustawiamy rozliczenie ZUS i podatku itp.
2. Pracownikom, którzy mają mieć 13tkę dodajemy wzorzec "Trzynastka". Można a nawet zaleca się zrobić to przez kalendarz pracownika. Dodajemy zdarzenie Trzynastka z katalogu "6 wynagrodzenia". Wypełniamy dane kadrowe i zapisujemy.
3. na zakładce płace będziemy mieli nowy składnik z naliczonymi składkami. Drukując listę płac należy wskazać iż chcemy wydrukować liste tylko z okresy trzynastki np. "grudzień 13"
Poza tym w oknie pomocy programu powinien być podręcznik użytkownika, a w oknie dokumentacji znajduje sie kilka przydatnych dokumentów które warto przejrzeć.
Dzięki wielkie :D
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl