Wolf
fotki zestawów z marketingu:
http://www.speedyshare.com/658176559.html
Wielkie dzięki, przydadzą się tym (mi też) co nie mieli szczęścia przy losowaniu pozytywnych ocen.
Nie wszystko jest czytelne, więc prosiłbym o podanie brakujących pytań. Dzięki.
Marek robił jeszcze zdjecia mogłby ktoś go scignąc zeby wrzucił.
[ Dodano: 2009-01-30, 07:25 ]
fezz, brakujące zadania to:
1. wyprowadź formułę na 2kmnk
2. zrób 200 pompek z głową skierowaną w kierunku tablicy
3. zaśpiewaj sobie "mniej niz zero"
4. p=30, x=2, policz r
5. ile dni zostało do świąt? wyświetl rezultat
;)
kto mial zestaw 3 i 5 ? Może ktoś z zestawem 3 pomoże rozczytać zestaw 3 z powyższej paczki. Kto mial zestaw 5 moglby wysłać pytania - chociaz orjentacyjne
zestaw III
1.Pojęcie, rodzaje i funkcje znaków towarowych. Wady i zalety - poszczególnych rodzajów znaków towarowych w działalności przedsiębiorstwa.
2.Dokonaj charakterystyki strategii markowej.
3.Wymień funkcje marketingu.Opisz wzajemne zależności między nimi.
4.Pojęcie, rodzaje i zasady działalności reklamowej.
5.Konkurent przedsiębiorstwa próbuje wprowadzić na rynek produkt będący imitacją produktu przedsiębiorstwa. W jaki sposób przedsiębiorstwo może doprowadzić do niepowodzenia tę próbę?
Ja miałem zestaw II, co pamiętam to wpisuję:)), może ktoś dopisze resztę: gdyby coś się nie zgadzało to sorry, nie dam głowy, że to było dokładnie tak :/
1. Mechanizm konkurencji jakościowej.
2. Wymień sposoby ustalania ceny. Opisz metodę kosztową ustalania cen.
4. Wymień podmioty wewnętrzne i zewnętrzne kształtujące strategię marketingową przedsiębiorstwa.
5. Przedsiębiorstwo utrzymuje wysoką cenę swoich produktów, na jakie niebezpieczeństwo się naraża?
Ma ktoś może pomysł jak należy odpowiadać na pytania nr 5 z poszczególnych zestawów?
Będę też wdzięczny za wszelkie materiały w wersji kieszonkowej:)) rafx@o2.pl
Jak myślicie, czy możliwe jest to, żeby dał nam te same zestawy?
A czemu nie, skoro los, a nie wiedza decyduje o zaliczeniu.
Jest duża szansa zdaje mi się, rok temu było podobno tak, że poprawki były ustne i odpowiadało się z tych samych pytań które się miało na pisemnym (dostawało się swój zestaw).
Opracował ktoś już zestawy? Znane są pytanie z zestawu V i brakujące z II?
Jak myślicie, czy możliwe jest to, żeby dał nam te same zestawy?Edmundos nawet powiedział wyraźnie, że da Wam te same zestawy
Powodzenia
Jak myślicie, czy możliwe jest to, żeby dał nam te same zestawy?Edmundos nawet powiedział wyraźnie, że da Wam te same zestawy
Powodzenia
Czyli będzie można się dobrze "przygotować"
edit 1
http://www.speedyshare.com/149406685.html wszystkie zestawy w wersji elektronicznej.
Wie ktoś może jak odpowiedzieć na pytanie:
Opisz zależność między znakiem towarowym a ceną
????
Jeśli znak jest uznany, bardziej rozpoznawalny, o ugruntowanej pozycji, to pozwala osiągnąć wyższą cenę. I chyba tyle.
A wie ktoś może: jak aktywne p-stwo może wpłynąć na otaczającą ją rzeczywistość? Ze niby lać wode o wszystkim i niczym?
Mam taką odpowiedź
O przedsiębiorstwie mówimy, że jest twórcze jeśli może zmieniać otaczającą je rzeczywistość czyli sytuację w sferze konkurencji, popytu, organizację rynku i stan wiedzy o nim, stan dostępu do zasobów potrzebnych do funkcjonowania firmy. Zmiany w sferze konkurencji przedsiębiorstwo może dokonać wypuszczając nowy produkt i w ten sposób uzyskując przewagę. Pożądanym stanem jest brak konkurencji. W sferze popytu można wpływać na rzeczywistość wykorzystując środki promocji. Organizację rynku można zmieniać przez odpowiednie kształtowanie kanałów dystrybucji w ten sposób aby zapewnić sobie kontrolę na zbytem, oraz przejmować udział w rynku innych firm. Wiedzę o rynku powinny zapewniać badania marketingowe, tak aby przedsiębiorstwo miało możliwie najszerszy pogląd na sytuację rynkową. Jeśli chodzi o dostęp do zasobów, sytuacją korzystną dla przedsiębiorstwa jest dostęp do wystarczających kapitałów (kredytów, subwencji, możliwość emisji akcji)
o ktorej jutro piszemy??
O 13tej w t301.
To jeszcze pare pytań bez odpowiedzi :
1.Przedsiębiorstwo sprzedaje swój towar po wysokiej cenie. Jakie ryzyko powstaje dla przedsiębiorstwa. Jak powinno postąpić, by prawdopodobieństwo tego ryzyka było niskie?
2.Konkurent przedsiębiorstwa próbuje wprowadzić na rynek produkt będący imitacją produktu przedsiębiorstwa. W jaki sposób przedsiębiorstwo może doprowadzić do niepowodzenia tę próbę?
3. Konkurenci A i B przedsiębiorstwa ustalili ceny na swoje podobne produkty odpowiednio 10 i 30 zł. Jaką cenę powinno ustalić przedsiębiorstwo na swój podobny do konkurentów produkt uwzględniając aspekt psychologiczny ceny? Jak zachowa się konkurent w zetknięciu z produktami o takich cenach?
4.Wymień funkcje marketingu. Opisz wzajemne zależności między nimi.
Może ktoś to rozkminił
1. ryzyko że przybędzie konkurencji (bo będą zwabieni wysokimi zyskami), lekarstwo: mechanizmy konkurencji jakościowej i pozacenowej (ale nie jestem pewien czy dobrze to wymyśliłem)
2. opatentowanie, produkt trudny do podrobienia, na zasadzie konkurencji jakościowej, zróżnicowany; oskarżanie o kradzież znaku towarowego
3. 20zł - zgodnie z ceną psychologiczną. 10zł - pewnie kiepska jakość, 30zł - za duży zysk ogniwa sprzedaży
Nie jestem pewny tych odpowiedzi, napiszcie co o tym myślicie :]
[ Dodano: 2009-02-02, 23:55 ]
Na działalność marketingową przedsiębiorstwa i ustalanie jego strategii marketingowej mają wpływ czynniki z jego otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego.
Z makrootoczenia:
- sytuacja gospodarcza i polityczna na rynku na którym firma działa bądź zamierza działać
- konkurenci: ich pozycja na rynku i sposób działania
- dostawcy surowców, materiałów
- podmioty wspomagające: przewoźnicy, banki, ubezpieczyciele oraz pośrednicy reprezentujący kanały dystrybucji, które przedsiębiorstwo musi wykorzystać
Z mikrootoczenia:
- kadra
- kapitał, którym dysponuje przedsiębiorstwo
ale mam wątpliwości czy o to chodzi :/
To jeszcze pare pytań bez odpowiedzi :
1.Przedsiębiorstwo sprzedaje swój towar po wysokiej cenie. Jakie ryzyko powstaje dla przedsiębiorstwa. Jak powinno postąpić, by prawdopodobieństwo tego ryzyka było niskie?
Ma ktos pomysl jak to powinno byc??
A z tymi podmiotami to wlasnie nie mialam pojecia na egzamie czy o to chodzi...Jak zwykle musialam dostac jakas genialna gruppe:/
Wyniki sa w czwartek, tak Ale o ktorej
15:15
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl