Wolf
Jak warto ustawić zbieżność dla jak najlepszego prowadzenia samochodu w zakrętach?
Dodam, ze z przodu mam już lekki negatyw, teraz zastanawiam się jak ustawić zbieżność.
[ Dodano: 2005-09-05, 22:15 ]
do wyscigow ustawia sie lekko rozbierznie.
lekko rozbieżnie z przodu, wyższe cisnienie w tylne opony, stabilizator na tył
generalnie twardy tył
IMO 4gen prowadzi się kozacko jak na FWD
Lekko rozbiezny z przodu powoduje ze sie lepiej fura do zakretu sklada.
Tak jak mowil poprzednicy, zrob troche rozbieznie albo na zero przod. Rozbiezny przod powoduje ze fura jest niestabilna przy jezdzie na wprost. Musisz znalezc optimum dal siebie.
Tyl zostaw na zero. Mysle ze zacznij tez od mocniejszego stabilizatora na tyl.
Tak przy okazji, ile masz stopni negatywu z przodu?
Nie mam stabilizatora z tyłu - temat dopiero bede ogarnial wraz z wymiana wahaczy z tylu (i konwersji na tarcze).
Nie wiem jaki mam negatyw z przodu, ale jest widoczny gołym okiem. Jak pojadę robić zbieżność to się dowiem.
Kivik, co masz na myśli pisząc "lekko rozbieżny"? Tzn. ile to to jest lekko?
ok. -0.05 rozbieżnie to jest lekko
a negatyw to masz pewnie koło -2stopni
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl