Wolf

Witam!
Przymierzam sie zeby kupic nowa Honde.Wiem ze VTi trudno jest znalezc w dobrym stanie, dlategio moze mieć słabszy silnik, ale chcialbym zeby miala tarcze z tyłu.

W V gen. Tarcze z tyłu miały tylko EG6, EG9 - VTi i EG5 (nie roznily sie niczym tylne hamulce).Reszta ma bebny z tylu.

W VI gen tarcze z tylu mialo napewno VTi. Moja wiedza jest troche mala o VI genach, a chcialbym kpic raczej VI gena. Teraz pytanuie.Czy TYLKO VI gen VTi mialo tarcze z tylu? EJ9 napewno bebny, EK3 tez...A reszta?

Czy zawieszenie od EJ9 rozni sie jakos od VTi ? VTi ma napewno stabilizator tylny ktory do EJ9 mozna bez probl;emu przelozyc, ale czy roznia sie np punktami mocowan geometria itp ?

Czy tylne wahacze z VTi V gen sa takie same jak VI gen ?


tylko EK4 mialo tarcze z tyłu. hamulce tylne z 5g i 6g s± wymienne.

hamulce tylne z 5g i 6g s± wymienne. to znaczy całe wahacze z piastami itd tak ?
tak. cale wahacze wzdłużne, piasty itp. linki hamulcowe s± wymienne.


A wiesz cos moze na temat tego czy rozni sie jakos zawieszenie EJ9 i EK4 ?Linki od recznego przy takim swapie rozumiem ze od VI gen podejda bez problemu.
linki ręcznego potrzebujesz od wersji z tarzcami. odpowiednio sedana albo hb - zalezy co masz.
zawieszeie ej9 i ek4 rozni sie amorkami, sprezynami, stabilizatorami.

W V gen. Tarcze z tyłu miały tylko EG6, EG9 - VTi i EG5 (nie roznily sie niczym tylne hamulce).Reszta ma bebny z tylu
Coupe ej1 z d16z6 i abs miało z tyłu tarcze i z przodu 262mm.
A EJ9 i EK4 jakie mialo tarcze z przodu ?
ek4 262, 1,4 bez absu - 240, z absem i po liftingu 262

zawieszeie ej9 i ek4 rozni sie amorkami, sprezynami, stabilizatorami.
+ wachaczami
poprzecznymi.
poprzecznymi tylnymi czy przednimi czy moze tymi i tymi?

I od razu pytanie czy do EJ9 oplaca sie przekladac te czesci od EK4, czy jest jakas wieksza roznica czy lepiej oplaca sie kupic sportowe zawieszenie i stabilizator tylny ?

czy do EJ9 oplaca sie przekladac te czesci od EK4
jesli chcesz miec lepsze hamulce to jak najbardziej

Kolego sadam dobrze mowisz. Hamulce swoja droga (napewno bylyby od EK4) a zawiecha swoja droga. Chodzi mi nie tylko o dobre hamowanie, ale tez o wlasciwosci jezde. Dlatego nie wiem czy lepiej zakladac serie EK4 ze stabilizatorami, czy jakis sportowy zawias plus seryjne stabilizatory EK4.

tak. cale wahacze wzdłużne, piasty itp. linki hamulcowe nie s± wymienne.

hmm... nie wiem czy dobrze rozumiem.....

"nie sa wymiennne" = nie pasuj±????????

bo ja wiem tyle ze swoich doswiadczen:

- NA PEWNO - bebny z linkami z 6 gena(3d) pasuja do 5 gena 4d/2qp) bez zdanych modów
- NA PEWNO - tarcze tylne z 5 gena (eg5) pasuja do 5 gena (ej2) z modami dotyczacymi przesuniecia mocowan linek... (tzn. linki sa OK jak sie przesunie mocowania podtrzymujace - inaczej wydaja sie za krótkie...)
napisalem szybciej jak pomyslalem... juz poprawilem.
oczywiscie pasuj±.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl