ďťż

Wolf

Jak że z kompresorem dostałem wskaźnik JRSC boost mechaniczny o rozmiarze, 2 1/16” czyli 52,4mm, chciałem dokupić do kompletu EGT? Jednak, JRSC nie ma w swojej ofercie go, a producentem dla JRSC jest Autometer, to chce kupić EGT Autometer.

Pierwsze pytanie czy Autometer robi jakieś w miarę dokładne wskaźnik?
Drugie pytanie, co lepiej kupić wskaźnik temp. oleju czy ciśnienia?

EGT Autometer


Auto gałgan to dość śmierdząca kupa

Ja bym kupił temp oleju, zeby wiedzieć kiedy można pałować, bo teraz to wiem "na oko"
autogauge to syf.
autometer juz troche lepszy. w razie co to mam w ofercie
choc osobiscie wolalbym cos japonskiej produkcji. omori, greddy itp. tez mam
Sorry źle napisałem chodzi o Autometer.
Już zmieniłem w pierwszym poscie.

Pati tylko Greedy i Omori to wydetek 2x większy.
Możesz zrobić mi ofertę na autometer seriia Phantom 2 1/16" 52,4mm:
-EGT
-Temp. oleju
-ciś. oleju
- Boost
I dla porównania tych "lepszych" jakiś, które mają podobny wygląd do tych autometer



Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz mieć dwóch wskaźników do oleju to weź ciśnienie.

Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz mieć dwóch wskaźników do oleju to weź ciśnienie.

Nie mam miejsca na 4 wskaźniki.
ja jestem za temp oleju, cisnienie wzgledem obrotow spada w stosunku do temp oleju

wiec po temp oleju mniejwiecej wiesz jakie masz cisnienie

jesli chodzi o zagrozenia zwiazane ze spadkiem cisnienia oleju to zawsze jest fabryczna kontrolka cisnienia oleju

wskaznik cisnienia oleju zaczyna wariowac dopiero kiedy w misce jest mniej niz 0.5L na 'luzie" a wiadomo ze my do tego stanu nie dopuszczamy

aktualnie w hondzie mam cisnienie oleju i temp oleju i uwazam ze wskaznik cisnienia oleju jest zbedny no chyba ze mamy mega wysilona jednostke ktora wymaga przed odpaleniem zakrecenia walem bez iskry w celu uzyskania max cisnienia by zminimalizowac straty
mam wskaznik cisnienia oleju i uwazam ze jest przydatny. warning na nim zapala mi sie troche wczesniej niz seryjna kontrolka i gdy gubiłem panewki widziałem jak niskie bylo cisnienie oleju.
Uważam wskaźnik ciśnienia za bardziej przydatny niż temp. Może po nim również wywnioskować temperaturę oleju, a ważniejsze dla jakości smarowania jest właśnie ciśnienie oleju. Daje również fajny obraz tego jak dany olej sie zachowuje w naszym silniku.

Oczywiście najlepiej mieć obydwa wskaźniki.

Szczerze mówiąc jak ktoś ma mieć 4 wskaźniki to ja już bym wolał zainwestować w jakiegoś w miarę prostego lap timer'a zastępującego wszystkie wskaźniki w aucie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl