Wolf
Interesuje mnie temat drążków reakcyjnych na przegubach kulowych (traction bars). Planuje zapodać sobie takie do Hani. Zastanawia mnie co dzięki nim mogę zyskać, czy bedzie się lepiej trzymał w zakręcie czy tylko ma to znaczenie przy przyspieszaniu i hamowaniu no i czy zmiany są tylko na plus czy są jakieś większe wady tego systemu. Jak jest z użytkiem takich drążków na miejskich ulicach, jakaś wyraźna rużnica w "komforcie" ??
Czy raczej odpuścić sobie i zapomniec o temacie ??
Moja przednia belka jest w kiepskim stanie i należało by ją zmienić,dlatego zastanawiam się nad ulepszeniem przedniego zawieszenia.
Wiem że to rarytas u nas i mało kto ma coś do powiedzenia jednak chcę usłyszeć wasze zdania. Zasłyszane od innych, wyczytane lub też własne przemyślenia w tym temacie.
Zapraszam do dyskusji
Nikt nic
to może tak :
Czy moge odczuć jakieś negatywne skutki z tymi drążkami chodzi głównie o jazdę miejską i miejskie szaleństwa.
NIkt w polsce z tego co mi wiadomo nie jeździ po ulicach z założonym traction barem.
Dlatego ciężko ci pomóc.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl