Wolf
jak w temacie
Wysłucham wszytskich za i przeciw:)
Pozdrawiam
Ale to się nie wi±że ze sob±...
Bez FMU musisz wsadzić wieksze wtryski tylko, a i tak wsio musisz jakos zestroić.
z tego co wiem to seryjne wtryski sa wystarczajace (smt6 stroimy to fakt kasa to z 400 zeta a potrzeba aktycznie osoby ktora potrafi to robic) Fmu podpinamy pod przewody (przecinamy je) a zasada FMU to Plug & Play wiec chyba wychodzi lepiej (ale podobno mniej zywotne) i dlatego pytam
Jest jeszcze ten REMAP kompa (odpada SMT i FMU) czyli komp sam ustala jaka dawke paliwa w stosunku do powietrza ma podac) ale czy to ma sens??
orientacyjne ceny:
FMU - 400,- (załozenie - w domu czyli brak kosztow)
SMT6- 600-650 - ( strojenie 400-450 )
REMAP -okolo 1000-1100 (nie ma ani smt ani fmu) - podobno najleprze rozwiazanie
Ale slucham wypowiedzi:) i dobrych rad:)
Pozdro Pinki
Jak założysz FMU, to po prostu lejesz wachę niekontrolowanie, bo to urz±dzenie mechaniczne jest. Nijak ma się to do dobrze wystrojonego auta.
no wlasnie to wiem dlatego pytam jak ma sie FMU do SMT
Ale jest patent REMAP-u kompa za niewiele ponad tysiaka i mniej wiecej wychodzi to rowno z SMT ze strojeniem
no owszem, ale chipa za kazdym razem musisz wypalać i kto¶ bedzie za to kasował sos, a maj±ć SMT możesz samemu to zrobić.
I doszlismy do sedna sprawy:) chce sam i zorbie sam:) SMT nie ustawie bo nie wiem jak REMAP tez nie podejme sie wiec zostaje FMU
Jak chcesz soft turbo ok. 0.4-0.5 bara i zostawic seryjne wtryski, to FMU bedzie dla Ciebie idealnym niskobudzetowym rozwi±zaniem.
moze S300 lub EMS i napewno przyda sie na przyszlosc
Adam - 400 za FMU a 2800 za S300 czy ponad 5000 to inna kategoria wagowa...
zapraszam do mnie tanio i dobrze
zapraszam do mnie tanio i dobrze takie zeczy to tylko w erze
kuki, Adam R., Temat jest o FMU vs. SMT, wiec pohamujcie sie troche.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl