ďťż

Wolf

na począku musze powiedziec ze ten pomysl narodzil sie w świeta wiec troche nasze wyobraznie byly wspomozone dopalaczem

i tak!
ja mam ballade z padnieta skrzynia(kupilem na czesci )
kumpel ma poldka na czesci 1.4 rover i se tak myslimy czy nie dalo by sie ich skrzyzowac w sensie zapodac zc1(wzdluznie) i dopasowac do niego skrzynie z walem i mostem od tego rovera
zaplecze warsztatowe jest,graty tez leza i sie kurzą
tylko jak ze spasowaniem skrzyni od rowera do zc1 bo nigdy tego nie widzialem (skrzyni )
most mamy ez od e30 ale ten z polda latwiejszy do adaptacji byl by

aha i nie bic i nie bluzgac

aha juz wiem!!!!! ZA DUZO BYSMY STWECZNYCH MIELI

no dupa


??? WTF ???

wygryszaw konkurs w najgłupszym temacie na świecie

po 1. crx to crx ma na przod napęd
po 2. gdybyś miał bmw też byś chciał mieć na przód ?
a my chcemy na tyl M!R@S i o to chodzi w tym wszystkim
owszem pomysl wygrywa
tylko jaka skrzynie wpakowac zeby nie miec 5 biegow do tylu

s2k odpada
w s2k wlasnie bys mial 5 biegow do tylu, bo islnik sie kreci w normlana strone, ciezko bedzie znalezc silnik krecacy sie w druga strone tak jak to maja di b-serie, nie wiem jak jest w poldku, w ktora on sie tam kreci storne, ten 1.4 ? bo wtedy flansza i byscie sobie spasowali


latwiej juz spasowac od jakiejs hondy 4x4 z d-serii
no ale jak on chce wzdluznie to z shuttla albo rsit czy jak tam civic sie zwal nie podjejdzie, no chyba ze plan zmieni na poprzeczny ;]
no wlasnie chcemy wzdluznie zc1 wstawic
a ten rover to ma symbol k14 ale w ktora sie kreci strone to bedziemy wiedziec wiczorem jak odpalimy
Wątpię, żeby ZC1 zmieściło się wzdłuznie w komorze, a juz na pewno nie ze skrzynią - trzeba bedzie ciać gródź i spawać na nowo. Poza tym kwestia łap - masz tylko 1 na silniku - będzie trzeba mocować do przedniego pasa - konieczne wzmocnienie. Skrzynię można podwiesić na kołysce, ale nie zapewni to stabilizacji na boczne skręcanie się całego zespołu - trzeba gdzieś umocować jescze 1 łapę, tylko nie mam pomysłu do czego
Chłodnica - w oryginalne miejsce nie wejdzie, bo tam będzie przerobione na łapy pod silnik; z boku nie wiem czy się jakaś zmieści jak silnik będzie na środku; ewentulalnie chłodnie od cc700 na przednim pasie od spodu - tylko czy będzie miejsce na wiatrak ? i czy od cc 700 wydoi na zc1? Słowem macie dużo problemów do rozwiązania
pierwsze przymimarki wyglądaja obiecujaco ,mocowania silnika sie wspawa z trzeciej ballady
chlodnica z vti sie zmiesci
tylko jaka skrzynia
a sciane sie wytnie i pospawa jak trzeba
najlepiej jakby byla skrzynka jak w poldku z kijem prosto w pudlo

jest tez opcja zapakowac to k14 z poldka ale to taki downgrade by byl
o oo, dawać silnik z poldka do bagażnika i bimoto róbcie
Jak oni potrafią to i my Polaczki nie jestesmy przecie gorsi
http://www.youtube.com/watch?v=bCo00asduEQ

o oo, dawać silnik z poldka do bagażnika i bimoto róbcie

czyz bym poczul nutke szydery czy pprostu podpuszczasz mnie

nie no bimoto o za grube jak dla mnie
mamy troche gratow i czasu wiec a ze ze mnie taki dzepetto o moze cos sie wystruga,z pewnoscia bedzie troche drutem zalatywac ale nie ma sie na czym bardzo wzorowac
w kazdym razie potrzebna skrzynia
jak cos to oddam bude ballady w cenie zlomu gdybyscie potrzebowali
Jak już ktoś napisał, jesli silnik kręci się w dobra stronę to tzreba zrobić flanszę i po problemie. Skoro da się połączyć silnik z punto ze skrzynią skody 120 to te 2 też się da. A jak by co to mogę wam dać namiar na gościa co wystruga wam flansze

jak cos to oddam bude ballady w cenie zlomu gdybyscie potrzebowali

ty trzymaj blotnik dla mnie a jak juz bede po blotnik to zagarne co trzeba bedzie ale ze to moja 3cia sztuka wiec chyba mam wszysko
teraz tylko myslimy nad skrzynia ,itylny zawias resory czy sprezynyod ballady,ale chyba zostana sprezyny,choc lawiej nam by bylo utwardzic tyl
a co do flanszy to sie odezwe tu czy na lakierniku rybciu88
A ja dopiszę jeszcze 1 spamerskiego posta z pewną nie wiem co to sentencja, maksyma czy coś innego
"Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódke i idź spać"

A ja dopiszę jeszcze 1 spamerskiego posta z pewną nie wiem co to sentencja, maksyma czy coś innego
"Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódke i idź spać"


dobre
ale ni tak sie konczy ta bajka!!!!!!!!

[ Dodano: 2009-12-30, 21:14 ]
pusty24, ja dla ciebie mam blotnik i zderzak tylny usdm jak sobie zyczyles
a ten silnik k14 rovera to nie jest jakas przerobka hondy f18 albo czegos takiego bo h i f tez sie kreca w druga strone wiec zc1 byscie mogli wtedy wsadzic
ten silnik rovera jeśli mowa o polonezie to jest zrobiony przez honde chyba jeden z ostatnich za czasów współpracy hondy z roverem
Jak chcesz żeby było rozwojowo to radze inny most wstawić, bo ten w polonezach to około 100-150 tys przebiegu często się mieliły, szczególnie jak ktoś go nie oszczędzał, a to tylko tymi 103 końmi. Jak już mówisz o silniku 1.8 to na pewno długo nie wytrzyma, ale co prawda koszty naprawy nie są wielkie.
i o to chodzi lewar16 koszt mosu to 100zl.skrzynia jakies 120zl a frajdy

mamy jeszcze most z e30 ale to juz wielka zezba a ja dzepetto a nie michal aniol jestem
A nie lepiej pójść w 4x4 z podzespołów z Shuttla Igen?
pewnie ze lepiej ale ile drozej
a rwd nikt nie ma zdrowko
A nie można dać po prostu mostu do góry nogami, żeby się koła w drugą stronę kręciły? Nie wiem jak wtedy będzie ze smarowaniem w moście, ale no cóż... Jeśli hybryda Ballado-Poldko-Rovero-choleraWieCoJeszcze może powstać, to problem z odwróceniem mostu jest chyba najmniejszym na jaki można napotkać
zale od budowy most, jesli jest klasyczny to nie bedzie wiekszego polblemu, do smarowanie bedzie na walek atakujacy jakie samo, trzeba wtedy odpowietrzniki pozatykac, i zrobic nowe na gorze, jesli most jest hipoidalny to niestety nie da sie go obrocic
pusty24, gratulacje za pomysl ja trzymam kciuki za ten projekt, bo wiem co znacyz sie nudzic ja juz mam w planach silnik od rexa do malucha wwalic jak bede mial wiecej kasy, to napewno sie z tym pobawie, a Ty uporczywie walcz z rexolonezem
Na jakiej skrzyni chcesz to zrobić ? Chyba, że central. Bo jesli nie to będziesz miec ten sam problem co oni - że silnik się kręci nie tak jak trzeba
jak juz wczesniej pisalem caly naped bedzie od poloneza z roverem,wiec jakies 104konie ale za to most jest bardzo krotki wiec tragedii nie bedzie
most wskoczy na miejsce tej sztywnej belki i po problemie tylko trzeba dystanse po 15mm na strone bo most wezszy od rexia
jeszcze tylko myslimy nad tunelem na skrzynie,czy robic od podstaw czy przeszczepic tez z poldka

a ze ja i kumpel zawsze robimy cos czego ktos inny nie zrobil nigdy,to juz tak mamy
on smiga poldkiem 2.0dohc turbo-lpg

a jak juz Morti wspomnial 4x4 bylo by lepsze ale sporo drozsze i zc1 z 4 butami szalu nie zrobi a my graty do rwd mamy wiec tylko troszke roboty
a jak zaczolem szukac ee5 to znalazlem za 2000e

juz sie doczekac swiat wielkanocnych nie moge bo wtedy zaczynamy krzesac iskry
i tak nic nie zrobisz, odpusc sobie sam mialem takie plany zeby do poldka wsadzic z5 i dupa, kreci sie w druga manke, a stawic wzdluznie to skyrznia wejdzie w kabine pasazerska

takze GÓWNO Z TEGO BEDZIE dopij wodke i idz spac jak to kolega wyzej napisal a jak nie ty to ja to zrobie....

jak zaczniesz to skonczy jak wiekszosc jako projekt do dokonczenia na allegro
ee atom1 , jak juz sie za cos biore to lubie skonczyc
a skrzynia wchodzi ok,juz przymiarki byly,skrzynia wejdzie do kabiny jak juz pisale zastanawiam sie czy nie wyciąc kawalka tumelu z poldka i wspawac do rexa,moze i siedzenia nie bedzie dalo sie przesunac do samego przodu,ale mi to ni potrzebne wiec nie ma problema

a ze caly naped bedzie jak fabryczny oprócz dlugosci walu to i sypac sie nie powinno wielce choc w pizde bedzie dostawalo bo do tego to bedzie zrobione

pozdrawiam
pusty24, rob rob, nie przejmuj sie innymi, ja wierze ze sie uda. Bo swiat nalezy do odwaznych, i ten co sie nie podejmuje takiej roboty, to niech sie lepiej nie udziela, bo nie po to temat zalozony zeby mu mowic, o przestan, nic z tego nie bedzie, BEDZIE I JESZCZE SIE ZDZIWICIE

pusty24, rob rob, nie przejmuj sie innymi, ja wierze ze sie uda. Bo swiat nalezy do odwaznych, i ten co sie nie podejmuje takiej roboty, to niech sie lepiej nie udziela, bo nie po to temat zalozony zeby mu mowic, o przestan, nic z tego nie bedzie, BEDZIE I JESZCZE SIE ZDZIWICIE

dzieki wielkie

zalozylem temat nie zeby sie pochwalic co chce zrobic i ni zrobic
zalozylem go bo co 2 glowy to nie jedna.a cale forum to juz wogóle i myslalem ze raczej moge liczyc na ewentualne podpowiedzi doswiadczonych forumowiczow czy cos,ale no jednak nasza mentalnosc sie wiele nie zmienila
takze strasznie zaluje ze musze tyle czekac bo robota nie zajmie mi wiele czasu,najwiecej wiązka elek. ale to nie moja dzialka,wiec ja bede robil swoje a kumpel swoje(wiazka) najwyzej zobaczymy kto szybszy

a do czasu rozpoczecia ,zbieramy info i sluchamy podpowiedzi na crx.info i fso malopolska

aha i karlowi benzowi tez pewnie stukali w czolo i mowili ze pojeb
Tunel wycinaj z poloneza, zawsze dorobisz tylko przejście do podłogi, a górę masz już gotową - szybciej, i łatwiej Ciekawy jestem tylko gdzie wyjdzie lewarek, chociaż w poldku on jest bardziej z przodu i jest wygiety locno do tyłu (ok 40 st nachylenia w tył) więc jesli coś to zawsze można go bardziej wyprostować
Z tyły trzeba będzie wtyciąc miejsce na koło zapasowe (tak mi się wydaje), oraz podciąć nieco belkę, żeby most nie był nisko i nie wyszła taczka offroad
no miejsce na most bedzie ,a ze bezpieczny zbiornik paliwa ląduje w gabazniku to problemu z miejscem nie ma,w tym aucie gabaznik mi nie potrzebny a rwd wymaga sztywnego niskiego zawiasu
tak jak mowisz ryba88 skrzynia wyjdzie prawie w tym samym miejscu gdzie jest,ciut do tylu,zalezy jak silnik zawiesimy,a wieszaki jest gdzie wspawac bo ze względu na o dziwne zawieszenie w balladzie jakos sztywniejsza ta kasta

[ Dodano: 2010-01-03, 12:45 ]
i tak wspomnisz moje slowa )) juz nie jeden taki projekt znam ktory laduje na allegro albo zlomie, jakby tak latwo sobie bylo przerabiac takie auto to co drugi czesiek by latal na rwd w autach przednionapedowych
a mam takie pytanie jak chcesz tylny most zawiesić na spręzynach czy resorach piórowych jak w poldolocie? i jak moge doradzić o tylny most one raczej nie wytrzymują mocy jest taki fiat chyba 132 one mają mocniejsze mosty

aha i karlowi benzowi tez pewnie stukali w czolo i mowili ze pojeb porównanie...

jestem ciekaw czy to ruszy i czy to bedzie jezdzic i jak dlugo....

a mam takie pytanie jak chcesz tylny most zawiesić na spręzynach czy resorach piórowych jak w poldolocie? i jak moge doradzić o tylny most one raczej nie wytrzymują mocy jest taki fiat chyba 132 one mają mocniejsze mosty

o widzisz cos wiesz
bierzemy ten most od 132 argenta pod uwage jako drugi bo jest jednak dluzszy od tego roverowego ,jak sie posypie rover wskoczy 132

a co do zawieszenia mostu to wlanie nie mozemy sie zdecydowac jeszcz bo na resorach piorowych bylo by łatwiej utwardzic ale dokladnie nie wiem jak to spasi do spodu rexa bo jestem teraz jakies 2500km od niego
jest tez opcja odciecia belki rexa i wspawania badz przykrecenia mostu.wiesz jaki zawias jest w balladzie
pusty24, Jesli pióra to napewno bedziesz musiał wzmocnienia wspawać pod uchwyty tylko nie wiem czy na piórach nie bedzie bardzo wysoko stał
no wzmocnic napewno trzeba napewno jakis dodatkowy stabilizator czy cos tez tam musi byc
a nie myslałeś nad tylnym mostem od Shutla ew crv?
do 2gen bylo by chyba spoko ale do ballady od poldoneza albo 132 siada,a jak sie te posypia bede myslal nad mocniejszym
poprostu nie chce ladowac niepotrzebnie kasy na cos co juz jest,mosty leza i czekaja
jak tam w kieleckim dalej pizdzi? pochodze z kieleckeigo pozdrowki

[ Dodano: 2010-01-04, 14:08 ]
witajcie.

wiec tak.. u podstaw pomysłu lezy.. dosłownie lezy.. niewykorzystany polonez 1,4 16 v z silnikiem rovera. oraz crx ktory tez poki co niejezdzi. pomysł zaproponowany przez Pustego spodobał mi sie gdyz lubie ja napedzac sie tylnymi kołami dlatego przystałem na propozycje mixa.

powstał juz naszymi rekami polonez 2.0dohc turbo. la mnie wiec teraz powstaje ten oto wynalazek la niego.;)

w planach jest tagze syrena(ktora juz stoi w garage) z silnikiem BMW 5.5 litra i oczywiscie dmuchawką;)

wiec/ uda sie..;) pozdrawiam;) Zuk.
pusty24, w CK dalej zimno i śnieg, ale ja bym się zastanawiał zrobić spręzyny i amorki mniej miejsca zajmują a do mosty można przyspawać mocowania na amorki, a ja swoją drogą tez mam taki ddziwny pomysł przerabiam z bratem Pęugeota 605 na coupe i zobaczymy co dalej
tak.. mosimy sie własnie przyjzec jak to jest rozwiazane w ładzie.. bo resory wymagaja sporo miejsca za mostem. a w crx tego miejsca za osia jest malo..
nie wiem czy widziałeś jak amerykanski przerabiają pióra na spręzyny ale tam mają całe kity, a i powodzenia w planach
nie niewidzialem.. osobiscie interesuje sie polska motoryzacjia nie amerykańską..

w ostatecznosci si emost przyspawa do budy i bedzie hard cor.
nowa corvetta ma dalej piora a nie sprezyny i na nurburgringu tylko 3 samochdoy ja pokonaly 20krotnie drozsze wiec po co komu sprezyny

nowa corvetta ma dalej piora a nie sprezyny i na nurburgringu tylko 3 samochdoy ja pokonaly 20krotnie drozsze wiec po co komu sprezyny

bo wiadomo ze najprostrze rozwiazania sa najlepsze
i jak nie bedzie za wysoko pojdziemy w łesoły

[ Dodano: 2010-01-07, 20:22 ]
i jak tam robota idzie na przod??????
idzie idzie
ja sie narazie palcem nie tyklem bo siedze na dupie 2500km od domciu ,ale ballada juz wypruta z tradycyjnego napedu

[ Dodano: 2010-04-15, 18:31 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl