Wolf
Najgorsze jest ze nie wiadomo czy ja,xawery ,kuki,sobol,andrzejctr etc staniemy kiedykolwiek razem na kresce, dlatego ze sss chce zniszczyc klase krolewska jaka jest Profi:/
Jak ktos ma chwile niech zaglosuje na:
4 opcje plus diesel
http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?t=1988Lub na co uwaza,ale szkoda mocnych Hond n/a ,zeby jezdzily juz tylko w innych krajach...:/
heheh mnie smieszy jak wszyscy ktorzy maja T glosuja na 3 opcje, poprostu dla nich liczy sie tylko wygrywanie, tylko czemu w takiej sytuacji glosuja plus diesel?? Albo wszyscy w jednym kotle razem albo oddzielne klasy dla diesel, N/A i T, ludzie ogarnijcie sie, nie liczy sie wygrana, tu liczy sie fun!! Szybkie T chyba duzo latwiej zbudowac niz szybkie N/A nie sadzicie??!! docencie wysilek i prace ich wlascicieli!!
heheh mnie smieszy jak wszyscy ktorzy maja T glosuja na 3 opcje, poprostu dla nich liczy sie tylko wygrywanie, tylko czemu w takiej sytuacji glosuja plus diesel?? Albo wszyscy w jednym kotle razem albo oddzielne klasy dla diesel, N/A i T, ludzie ogarnijcie sie, nie liczy sie wygrana, tu liczy sie fun!! Szybkie T chyba duzo latwiej zbudowac niz szybkie N/A nie sadzicie??!! docencie wysilek i prace ich wlascicieli!!nie zgadzam sie Kosi
sa dwie sprawy decydujące o wyzszosci/nizszosci/trudnosci/skutecznosci/blablabla obu dróg
KASA KASA KASA i KIEROWCA
a ze jeden lubi blondynki a drugi mulatki ...
my "hondziarze" to bysmy chcieli najlepiej z 8 klas fwd
ale z wielu wzgledow jest to nie mozliwe
osobiscie nie wyobrażam sobie połączenia T i NA
ja wole mulatki
czyli ciemna strone mocy
chociaz blondynka tez nie pogardze
wracajac do mniej wazniejszego tematu, mysle ze oz i tak zrobi co chce
ja i tak samochod robie dla siebie, nastawiam sie na czasy bardziej niz wygrane, wiadomo ze wygrane ciesza, ale ...
tak czy inaczej pozdrawiamy gorace.... samochody
co do naszych warunków w PL to teoretycznie obserwując pierwsza trójkę klas profi i turbo
mozna dojsc do wniosku ze jest podobnie. z czasami....
ale jak Krysio mówi na DRAGstripie lub nawierchniach z klejem itp te róznice będą na korzysc T..
co do naszych warunków w PL to teoretycznie obserwując pierwsza trójkę klas profi i turbo
mozna dojsc do wniosku ze jest podobnie. z czasami....
ale jak Krysio mówi na DRAGstripie lub nawierchniach z klejem itp te róznice będą na korzysc T..ale tego dragsrtipu sie nie spodziewajmy za szybko
ja dałem 3 plus diesle, mam T a krysio ze swoim N/A jest duzo szybszy ode mnie, Ajaxa i kilku innych doładowanych aut
Panowie, a co w tym zlego ze bedzie N/A i T w jednej klasie?
Krystian i Xawery na Wegrzech robili czasy takie, ze wiekszosc Turbo moze zaczac sie jakac ze zdenerwowania To byloby fajne. King Of Europe ma FWD w 1 worku i co? Jest super.
Krystian i Xawery na Wegrzech robili czasy takie, ze wiekszosc Turbo moze zaczac sie jakac ze zdenerwowania tak, tylko profi to nie tylko krystian i xawery. moze przy obecnych nawierzchniach nie ma az takich roznic jednak uwazam ze obie klasy powinny byc rozdzielone.
podobno jutro rozstrzygniecie tematu MP 1/4
i dadza info co i jak w nastepnym sezonie
na szczescie w ankiecie wygrala "4" aczkolwiek brak tu klasy mini.
warto zaznaczyc fakt, ze sposob napisania posta przez OZZa ewidentnie forsowal opcje "3" i sugerowal odpowiedz. ale to chyba standarcik
(...)
"7.6 Organizator może przyznać na rundę określoną ilość tzw. „dzikich kart”, które umożliwią wpisanie na listę startową w dniu zawodów kierowców, którzy nie wypełnili formularza zgłoszeniowego przez internet.
§8 Podział na klasy
8.1 Na wyścigach organizowanych jako rundy WRMP obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy DRAG:
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, N/A
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, z doładowaniem
c) Diesel – napęd dowolny, zasilane olejem napędowym
d) FWD - napęd FWD, (N/A)
e) RWD - napęd RWD, maksimum 6 cylindrów, (N/A)
f) V8 - napęd RWD, minimum 8 cylindrów, (N/A)
g) FWD Turbo - napęd FWD, z doładowaniem
h) RWD Turbo - napęd RWD, z doładowaniem
i) AWD Turbo - napęd AWD, z doładowaniem lub bez (N/A)
j) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
(...)
10.19 Klasę stanowią minimum 4 pojazdy. Jeżeli na liście startowej lub liście zgłoszeń znajdują się mniej niż 4 pojazdy w klasie to organizator rundy może połączyć klasy na podstawie ogłoszonego komunikatu. W takim przypadku zawodnik zbiera punkty w klasyfikacji w klasie, do której został dołączony."
wniosek: NA = T jesli chodzi o czasy.Między twoim najlepszym czasem, a X. czy Krysia jest prawie sekunda różnicy. A sekunda różnicy to dużo, bardzo dużo.
dokladnie
A moze wogole Mini+ puscic razem z klasa Diesel i Profi+? Przeciez w tych klasach zawodnicy tez podobne czasy robia...
Moim zdaniem zawsze powinien byc podzial na auta wolnossace i doladowane. Przeciez
to zupelnie inna filozofia budowy auta. Od ogumienia, przez przeniesienie napedu, konczac na silniku.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl