Wolf
Nie mam pojecia czemu ale juz 2 razy w b-seri wywalilo Mi panewki i przyciera wal korbowodowy..nie mam pojecia czym to jest spowodowane boje sie ze 3 raz moze stac sie to samo;/
[ Dodano: 2009-12-04, 15:21 ]
moze zacznijmy od tego.
zatarł Ci sie silnik
jakie czynnosci zostały wykonane podczas naprawy silnika..?bo rozumiem ,ze go nie wymieniałes.
silnik moze szybko padac jak sprawdza sie przy ilu odcina na zimnym ;p
katowanie na zimnym
pompa oelju na wykonczeniu,
za mocno skrecone stopki
A olej jaki?
Moze masz cos przytkane w układzie smarowania?
wał mierzyłes przy remoncie
może jest wyosiowany jak korbka od podnośnika trapezowego
a dopisze jeszcze kilka czestych rzeczy.
-po pierwszej panewce nawet jak sie nei zatarło wał sie skrzywił i zjada nowe panewki
-szlifowany wał nie daje rady
-zabrudzone kanały olejowe w bloku po wielu km i po panewce
-za slabe cisnienie oleju
generalnei nei trzymanie fabrycznych wymiarow i tolerancji..
podejrzewam ze jakis gamoń zalozyl tylko nowe panewki i nawet walu nie zdejmowal..
-zabrudzone kanały olejowe w bloku po wielu km i po panewcejakas dobra metoda na czysczenie tych kanalow?
przedewszystkim proponuje sprawdzic wydajnosc pompy, wal raczej nominal + pomiar, osiowanie, spasoanie korbowodow najlepiej nie tych co sie 2x usmazyly, dobra szlifiernia przykladowo krasnobrodzka lub parowcowa + dobry klucz i nie ma bata bedzie dzialalo
Powiem tak auto nie bylo wystrojone i napewno dostawal za duzo paliwa;/ a silnik byl nowy 2 mial 110 tys km nie bylo nie dlubane..zaden wal itd wszystko w nominale..
od niwystrojenia to tloki moga pojsc a nie panewki
jeżeli 2 silnik a nie ten 1 po remoncie to chyba jednak wina leży po Twojej stronie, albo katowanie zimnego albo ch...owy olej. B seria ma o wiele mniejszą skłonność do obracania panewki od d serii więc chyba Ty coś źle ogarniasz
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl