Wolf
Witam, nie dawno kupiłem Crx'a. Podczas jazdy od ok 3tyś RPN pojawia się dziwne nie wiem jak to opisać "chrobotanie" aczkolwiek nie jest ono bardzo głośne.Jeśli ktoś z was może ten problem przerabiał, bądź umie coś zasugerować to proszę o pomoc.Pozdrawiam Fanatyków
nagraj filmidło ;p
tłumik Ci się kończy, przerdzewiał w środku i na pewno te drobinki syfu zaczynają tam latać.
Myślę ze to nie kwestia tłumika, odgłos ewidentnie wydobywa się z przodu.
skad jestes?? bo widze, ze masz "crx slask"
Z okolic Opola.
Sprawdź osłonę katalizatora-u mnie właśnie taki był objaw
U mnie takie chrobotanie zaczynało sie gdzieś od 5 tyś rpm na drugim biegu im w gore rpm, robiło sie głośniej aż wkoncu skrzynia sie posypała, czy na każdym biegu to słyszysz łącznie z luzem??
Cześć. 1,2,3 chrobocze i od 120km/h nie słyszę już tego, być może silnik zagłusza,natomiast na luzie jest wszystko w porządku, biegi wchodzą "gładko".
Wiec raczej nie skrzynia , u mnie mimo hałasu było slychac, zajrzyj pod samochód jesli masz kanał tego moze być wiele powodów np jak kolega wyżej o osłonie katalizatora
może do być skrzynia jednak, możesz jakoś dokładniej opisać co się dzieje i na jakim biegu i prędkości, bo tak to trochę wróżenie z fusów
Witam ja mam podobny problem z tym chałasem na biegach przy przyśpieszaniu jak już ma te obroty otpowiednie to troche mniej chałasuje ale myśle ze to tłumik bo na luzie jak mu depne to tesz wyje tak samo wiadomo ze dopiro po 15 min od odpalenia.
Ale i tak polecam sprawdzić poziom oleju w skrzyni.
Mam dziurawy srodkowy i spaliny wala z kazdej strony, a na biegu przy 3-3,5 ob wszystko wpada w rezonans i slychac metaliczny dzwiek. Sprawdz wydech.
u mnie od kilku dni dokladnie to samo, delikatne chrobotanie od 3 000 rpm tylko przy przyspieszaniu raczej, dzwiek dobiega z komory silnikowej, mozna to lepiej uslyszec gdy sie otworzy nawiew ten od strony kierowcy, kiedy otwieram maske to nic takiego nie slysze tylko ze srodka w czasie jazdy
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl