Wolf
Mam dobra oferte na kupienie nowych amorow KYB AGX do mojej zaby. Sa to amory z regulacja twardosci. Mial ktos juz z takimi doczynienia, co o nich sadzicie?? Syszalem ze przewyzszaja Koni ale ile w tym prawdy jest to nie wiem
Znam tylko jedną opinię naszego rodaka, za to niezwykle pozytywną. PawelJ z hondapl.org zakupil takie AGXy do swojego VTi i niezwykle chwalil zakres regulacji. Okreslil, ze w najtwardszej pozycji czuje "kazda zapalkę na asfalcie" a w ustawieniu komfortowym ma praktycznie serię. Wniosek nasuwa się sam: mozesz je sobie idealnie ustawić i na pewno bedziesz zadowolony. Na Twoim miejscu kupilbym bez namyslu.
Lukiasz sie kiedys o nie dopytywal zapytaj moze juz je ma
http://www.streetracing.p...ghlight=kyb+agxhttp://www.streetracing.p...ghlight=kyb+agx
takie tez ma Prosiaq od Subaru i tez jest zachwycony, ja ciagle szukam.
Jeżdże na takich od 2 lat. Polecam gorąco. Dobra cena i fajny amor. Po dwóch latach ciągle wykazują sprawność 85%. Ustwienie najtwardsze zamienia auto w taczkę
W USA mają dożywotnią gwarancję- nie wiem, jak to wygląda w KYB PL.
Potwierdzam opinie Petaq'a. Sam mam od roku u siebie w EK4 i jak dla mnie super. Kupowałem jako chyba pierwszy (przynajmniej w Łodzi) przez KYB Polska - (nawet w lokalnej tv w programie motoryzacyjnym przedstawiciel KYB "pochwalił" sie tymi moimi KYB Na niskich zakresach zastaw całekim nieźle wybierają ale na 4 z przodu i 8 z tyłu jest hardcorowo
pozdrawiam
a jak beda wspolpracowac ze springami eibacha -35 bo tez nad nimi mysle a niechce zajechac tych amorow szybko
Ja wróciłem ze sprężyn Eibach na stockowe od VTi zakładając AGX. na Eibachach było za nisko na łódzkie torowiska i inne wertepy - inna sprawa że siadły w ciągu 1,5- 2 lat z -35 na co najmniej -45-50. Teraz jest bezpiecznie jeśli chodzi o wyskość nadwozia a o sztywność dbają AGX i ich regulacja - z lekka ucierpiał tylko wygląd..aaaaale co tam
równiez posiadam AGX u siebie w srucie i chyba jako pierszy jestem rozczarowany ich działaniem
Na spreżynach Eibacha w ogóle przód zyje innym trybem niz tył i kołysze sie tak jakos dziwnie inaczej niz tył.
Jesli chodzi o regulacje jest git choc nawet na max twarym mogłoby byc lepiej czytaj bardziej kołkowo
Kolega załozył kit koni i jest duzo twardziej ( tylko kitowa regulacja) i zawias na dołkach jakos współgra ze soba (przód z tyłem)
Moze jak załoze rozpórki to cos pomoze - sam juz nie wiem moze to wina sprezyn ????
pozdr
łukasz
te amory nie mogą mieć obniżenia większego niż 1 cal bodajże. Łukasz a jak reszta zawiasu? Gumki pierdułki? Ja ma większą i cięższą lochę niż Ty i mi nie buja nic.
u mnie chyba było do -40mm a ja mam -30mm
reszta nowa org. mam wrazenie ze to wina eibachów - ale nie chce mi sie przekładac na serie bo slisznie wyglada jak dla mnie
ale nie dodałem ze na winklach śmiga jak trzeba szybciorem
polecam w kazdym badz razie do wszelkiej masci H
Na spreżynach Eibacha w ogóle przód zyje innym trybem niz tył i kołysze sie tak jakos dziwnie inaczej niz tył. moze u Cie to kwestia ustawień przód w stos. do tyłu...
pytanie to ptq :
czy zmieniła sie u Cie wysokość auta po załozeniu tych agx ? w stosunku do poprzednich ?
(czy dolne mocowanie springa jest na tej samej wysokosci w agx-ach?)
nie zmieniła się wysokość. mocowania są identyko jak w fabrycznych amorach
Ja wypowiem sie za tydzien. Wlasnie zamoqwilem AGX-y z USA. Zakladam na nie Coil Megana.
Pozdro
nie zmieniła się wysokość. mocowania są identyko jak w fabrycznych amorachja zmierzyłem wczoraj róznice pomiędzy B6, a pomarańcze kyb (od Lasia )
i jest roznica 1cm (w bilsteinie to mocowanie nizej, przód i tył)
Ja wypowiem sie za tydzien. Wlasnie zamoqwilem AGX-y z USA. Zakladam na nie Coil Megana.
PozdroA sprawdzales czy coiloversy beda pasowac na KYB bo ja porownujac amory seryjne do AGX zauwazylem ze AGXy sa obwodowo wieksze i dalem sobie naraize spokoj z coiloversami
Bedzie dobrze !!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl