Wolf
Witam :) Mam Pytanie odnośnie księgowania zaliczek a mianowicie rozliczania zaliczek pracowników w programie Symfonia FK. Do tej pory robiłam to tak, że faktury księgowałam przez rejestr zakupów a resztę PK, ale przy zamykaniu miesiąca wychodzi mi błąd, bo jest nie zgodnoaść kontrahenta z kontem księgowym. Fra księguję tak, że księguję na koncie 234-..... ale u góry na fra wybieram faktycznego kontrahenta z faktury, i mi to nie wchodzi przy zamykaniu miesiąca. Dziwne jest to ze w podobny sposób rozliczam wydatki właściciela, które były płacone kartą, i tu już program nie widzi problemy, że jest inny kontrahent i inne konto księgowe 241-.... Czy ktoś z was księguje zaliczki? Jak tak to, w jaki sposób?...Bardzo proszę o pomoc.
Zaliczki z pracownikami najlepiej księgować przy pomocy specjalnie stworzonego do tej operacji dokumentu. Można sobie zdefiniować nowy dokument np. RZL "Zaliczki pracownika" obsługiwany jak "rozliczenie zaliczki". Umożliwia on w jednym dokumencie wybranie pracownika i jego konta (wraz z stworzeniem rozrachunku) oraz dzięki opcji "rejestr" (na dole okna) można wybrać kontrahenta i wypełnić kwoty rejestru. Wracając do dokumentu będzie oddzielny wiersz dla kwoty netto i VATu.
Zaliczki z pracownikami najlepiej księgować przy pomocy specjalnie stworzonego do tej operacji dokumentu. Można sobie zdefiniować nowy dokument np. RZL "Zaliczki pracownika" obsługiwany jak "rozliczenie zaliczki". Umożliwia on w jednym dokumencie wybranie pracownika i jego konta (wraz z stworzeniem rozrachunku) oraz dzięki opcji "rejestr" (na dole okna) można wybrać kontrahenta i wypełnić kwoty rejestru. Wracając do dokumentu będzie oddzielny wiersz dla kwoty netto i VATu. Bardzo dziękuję za pomoc od nowego roku zamierzam założyć nowy rejest na zaliczki :) pozdrawiam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl